hűbmeg. Ez még ráadásul teljesen kivédhetetlen is volt
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
hűbmeg. Ez még ráadásul teljesen kivédhetetlen is volt
Hát, amikor 60 (59) éve (!) nem nyúlnak valamihez, baszki:hűbmeg. Ez még ráadásul teljesen kivédhetetlen is volt
Azért elég sok dolog van, amihez ennyi ideig nem nyúlnak, vagy még sokkal tovább sem.Hát, amikor 60 (59) éve (!) nem nyúlnak valamihez, baszki:
A kínaiak vasútjáról is majd csak pár év múlva fog kiderülni, hogy mit tud.Kínai rekonstrukció
A közelmúltban a Belgrád–Budapest vasútvonal építése miatt többször is felújították az újvidéki pályaudvart, de a most beomlott tetőszerkezethez 1965 óta nem nyúltak, ott csak belső javításokat hajtottak végre. A rekonstrukciókat egy kínai cég végezte, a legutóbbi felújítást júliusban adták át. 2022 márciusában Orbán Viktor Alekszandar Vucsics szerb köztársasági elnökkel a helyszínen tartott sajtótájékoztatót az egyik felújítás után.
Ana Oreg, a Szabad Polgárok Mozgalma párt politikusa szerint a felelősséget a kormánynak kell vállalnia a történtekért. Mint fogalmazott, „a legnagyobb felelősség azokat terheli, akik káros és titkos szerződéseket kötnek”.
A szerb energetikai és infrastrukturális miniszter, Goran Vesics a vádakkal kapcsolatban a helyi médiának azt mondta, hogy a rekonstrukció alatt a most beomlott részhez nem nyúltak, az nem esett át semmilyen átalakításon. Hozzátette, hogy az állításai igazolhatók az építési engedélyekkel.
Hazudnak mint a vízfolyás, igaz azt tudnak legjobban, meg lopni. A most leomlott résszel kezdődött a felújítás, később berakom a cikkeket. Próbálják a vért lemosni a kezükről, gyilkosok.Hát, amikor 60 (59) éve (!) nem nyúlnak valamihez, baszki:
Kínai rekonstrukció
A közelmúltban a Belgrád–Budapest vasútvonal építése miatt többször is felújították az újvidéki pályaudvart, de a most beomlott tetőszerkezethez 1965 óta nem nyúltak, ott csak belső javításokat hajtottak végre. A rekonstrukciókat egy kínai cég végezte, a legutóbbi felújítást júliusban adták át. 2022 márciusában Orbán Viktor Alekszandar Vucsics szerb köztársasági elnökkel a helyszínen tartott sajtótájékoztatót az egyik felújítás után.
Ana Oreg, a Szabad Polgárok Mozgalma párt politikusa szerint a felelősséget a kormánynak kell vállalnia a történtekért. Mint fogalmazott, „a legnagyobb felelősség azokat terheli, akik káros és titkos szerződéseket kötnek”.
A szerb energetikai és infrastrukturális miniszter, Goran Vesics a vádakkal kapcsolatban a helyi médiának azt mondta, hogy a rekonstrukció alatt a most beomlott részhez nem nyúltak, az nem esett át semmilyen átalakításon. Hozzátette, hogy az állításai igazolhatók az építési engedélyekkel.
Hazudnak mint a vízfolyás, igaz azt tudnak legjobban, meg lopni. A most leomlott résszel kezdődött a felújítás, később berakom a cikkeket. Próbálják a vért lemosni a kezükről, gyilkosok.
https://x.com/i/status/1852453475839279387Az ilyen építkezésekhez tartozik ám egy műszaki ellenőr is, meg van műszaki átvétel
Errefelé is lehet nézelődni.
Meg lehet a statikust is meg kellene kérdezni, hogy most mi van? Az emberi életeket nem lehet visszaadni de a felelőst meglehet találni!Az ilyen építkezésekhez tartozik ám egy műszaki ellenőr is, meg van műszaki átvétel.
Errefelé is lehet nézelődni.
Olyan ismerős ez valahonnanEz igaz, csak itt Szerbiában mostanában máshogy mennek a dolgok. Hogyan lehet legtöbb pénzt szerezni az országtól legálisan? Építési pályázatok megrendezett elnyerésével. Szinte mninden a "tűzhöz közeli" politikusank van, vagy a rokonságában építőipari vállalkozása. A tender természetesen megrendezett, csak az a lényeg, hogy valami legyen csinálva, a minőségre senki sem figyel. Például nagy üzlet mostanában a mini-vízerőművek építése és az ezeket ellenőrző intézetet (Jaroslav Černi) privatizálták és vajon ki vette meg? A legnagyobb haver, a koszovói üzletember cége a Millenium Team (Miroslav Radojcsity), ellenőrzés megoldva. Amikor az ország kapott támogatást az Uniótól útépítésre, az nem lett lekérve (mert a pénzel el kell számolni), hanem lett inkább kínai hitel felvéve és szabad a vásár!
akkor magyarul mégis 'felújították' a kínaiak az épületet is?
Szó volt már róla, hogy az internetes archívumokat hogyan manipulálják, hát most is ez történik. A régi cikkeket átírják, mintha a bejárat feletti boltozat, terasz nem lett volna felújítva, szóval a végén még Tito lesz a bűnös! Itt van két példa, tragédia előtt és utána:
A tényeken sajnos nem változtat semmit, már 14 halálos áldozat van.
akkor magyarul mégis 'felújították' a kínaiak az épületet is?
A cikk szerint a 2014 júniusában alapított Utiber Project Bureau jelentős növekedést ért el az utóbbi években, bevételei tizenhét-, míg nettó profitja kilencvenszeresére nőttAz Utiber Project Bureau anyavállalata a magyar Utiber Közúti Beruházó Kft., egy olyan cég, amely Mészáros Lőrinc építőipari érdekeltségeinek is szokott alvállalkozóként bedolgozni.