<blockquote rel="haubagoi"><blockquote rel="Fennek">Miért, villamosnak nekimész, ha keresztezed a sineket és épp arra jön? Lámpa programozás kérdése az egész.
Nem, de senki nem várja el tőlem, hogy egy villamosnak nekimenjek. Viszont ennél a busznál, ha teszemazt épp le tudnék kanyarodni, de a busz "körémjön", akkor továbbra is haladnom kell a forgalommal előre (ellentétben a villamosos példáddal), mert a forgalom a busz alatt is halad. Nem állhatok meg, feltartva az egész sávot, hogy megvárjam, amíg a busz-alagút "lehalad" felőlem, hogy le tudjak kanyarodni.
</blockquote>
kanyarodó sávnak külön lámpája van ami pirosra vált ha jön a busz. pont mint a villamosnál. ez is sinen megy csak kétoldalt tehát nem egy, hanem mindkét oldali kanyarodó sávra pirosat kell adni. hidd el egy elsős közlekedési mérnök is megoldja ezt a logikai feladatot.
</blockquote>
Én úgy értettem, hogy a 2 sáv, ami felett a busz megy, azok nem kanyarodósávok. Mi van, ha a kanyarodósávba ki akarok sorolni a belső 2 sávból (ami felett a busz megy), de nem tudok, mert jön a busz fölém/körém? Nem állhatok meg, mert a belső két sáv halad tovább. A kanyarodósávba nem tudok lekanyarodni, mert a busz körülöttem van (mire lemegy "rólam", addigra elhaladok a leágazás mellől).
Meg úgy általában, mi van, ha dugó van, és autók vannak keresztbefordulva megrekedve 2 sáv között, mert nem tudnak besorolni a dugó miatt? Akkor hogy megy tovább a busz? Áthajt rajtuk?