Pontosan ezért alakították ilyenre. Nem véletlenül vágták le a regionális központokat ahová eredetileg ezek a közlekedési útvonalak vezettek, de még azokat is elválasztották egymástól a különböző országokhoz történő csatolással.<blockquote rel="emel"><blockquote rel="melampo"><blockquote rel="emel">
Nézzetek rá Magyarország közlekedési térképeire (közút és vasút), és rögtön lehet látni, mitől ilyen központosított - gazdaságilag, ennél fogva politikailag is - az ország. Tartok tőle, hogy a mai gazdasági szerkezethez és főleg a vidék-fejlesztési célokhoz ez a közlekedési/szállítási infrastruktúra messze van az ideálistól.
Egy sok ezer éve többé kevésbé jól működő etnikai, gazdasági és ökonómiai egységet daraboltak szét.
</blockquote>
Ezt én is tudom, de ennek mintha már majdnem 100 éve lett volna! Azóta azért lehetett volna építeni néhány vasútvonalat meg értelmes helyen lévő hidat és hozzá utakat. Mi a kórságnak kell annak Bp.-re vonatozni, aki pl. Kecskemétről Székesfehérvárra, Veszprémbe, Zalaegerszegre vagy Szombathelyre akar eljutni? Hogy a fuvarozott teher-áruról már ne is beszéljünk. Arról meg ne is beszéljünk, hogy a Duna mint hajózási/szállítási útvonal mennyire nincs kihasználva. Ott a tököli reptér, aminek valaha még vasúti bekötése/csatlakozása is volt, 10km-re sincs az M-0, és gyakorlatilag a Duna partján fekszik, egy kombinált és koncentrált teheráru-szállítási centrumnak ideális lett volna. Mi lett belőle?! Közlekedésfejlesztésre pedig még "talán" még az EU is adna pénzt.</blockquote>
A reptér miatt azok baszakodnak, akik odaköltöztek mellé.</blockquote>
Erre van egy jó kérdésem mint megoldás: tessék már mondani, mióta lakik ott a panaszkodó, mert a reptér több mint 70 év óta van ott!!? Miért költözött egy repülőtér mellé, ha zavarja a repülőtér?! Ez olyan, mint mikor a meleg/b... (nem kívánt törlendő) fickó megnősült (mert ugye lakáshitelt csak így tudtak felvenni), aztán panaszkodott, hogy őt zavarja a Kati, jobb lenne a Karcsi......