Miert F-18? Hat a fransziak hol vannak ilyenkor?A franciáktól nem tudnának atombombát kérni a Typhoonra?
Meg amúgy miért is nem lehet a jenki atomot az EF-2000-re integrálni? A tornádó se volt USA gép....
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Miert F-18? Hat a fransziak hol vannak ilyenkor?A franciáktól nem tudnának atombombát kérni a Typhoonra?
Meg amúgy miért is nem lehet a jenki atomot az EF-2000-re integrálni? A tornádó se volt USA gép....
Nekem unokatesóm néha kint dolgozik cateringben. Nyomja a napi 12-14 órákat tíz napon keresztül. Ezzel megkeres kb 900 ezret. Azután jön haza és itt él és költi el a lóvét. Nem akar kiköltözni, így sokkal jobban él itthon még hát a haverok is itt vannak. Sokan vannak így, az biztos. Ingázóknak is jobb most, hogy gyenge a forint. Szóval igazad lehet.[/QUOTE]Acsi ma olvastam egy ket statisztikat. Mindket oldalrol. Ujabban tobben visszajonnek mert emelkednek a berek, csaladot akarnak alapitani es itthon jo a tamogatas meg ez a haza, es a brexit. De volt am olyan statisztika hogy jajj de furmanyosan volt fogalmazva, inkabb nevetsegesen, mas ugyben.
Becset lehetetlen, voros Becs rosszabb mint Budapest. Meg mar amugy is elveszett, es nem csak Becs, az elovarosok is Mattersburgig (Nagymarton). Ott mar csak a hegyekben a parasztok osztrakok mar, a parasztok Stiriaban. Csak Putyin atomja segithet.
Masfel millio muszlimjuk van kb. Bosnyakostul, torokostul, afrikaiastul, szirestul. Ennek zome, kb jo fele a Becsi medenceben es Burgenlandban, Grac kornyeken el.
Ehhez társadalmi háttér is kell. Mit ér a militarista irányvonal,vezetés ha nem lesz meg hozzá a kellő mértékű társadalmi háttér. Max inkább olyan "szigetek" nagyobb foltok lesznek mint amik szíriában a kurd területek. Vannak il voltak.
Szeretném jelezni, hogy szerintem nyitott sínpályán lehetséges a biciklis közlekedés. Amennyiben egyértelmű tiltó táblákkal ez nincs kitáblázva, akkor lehetséges. Gyakran alkalmazzák a mindkét irányban behajtani tilos táblát, azonban tudtommal ha ezt mondjuk kiegészítik egy "kivéve BKV" táblával, akkor azon már közlekedhet a biciklis.Sajna ilyen állat nálunk is előfordul, és persze még véleménye is van ám!
A lehetségességet nem tudom, de azt igen, hogy butaság. A villamos fürge, pláne az 1-es. Egy buszt vagy trolit simán ott lehet hagyni, mert az utascserék miatt úgyis lemarad. De a vili...Szeretném jelezni, hogy szerintem nyitott sínpályán lehetséges a biciklis közlekedés. Amennyiben egyértelmű tiltó táblákkal ez nincs kitáblázva, akkor lehetséges. Gyakran alkalmazzák a mindkét irányban behajtani tilos táblát, azonban tudtommal ha ezt mondjuk kiegészítik egy "kivéve BKV" táblával, akkor azon már közlekedhet a biciklis.
A fenti (magyar) esetben elvileg zárt a pálya, de ez csak akkor van így ténylegesen, ha a táblázás is rendben van. Hogy aktuáliasan mi a helyzet, nem tudom, de pl. a google street view-n van olyan állapot, ahol nincs kirakva semmilyen tábla pálya elején a pesti oldalon.
Sztem ő nem a táblákat nézte...Szeretném jelezni, hogy szerintem nyitott sínpályán lehetséges a biciklis közlekedés. Amennyiben egyértelmű tiltó táblákkal ez nincs kitáblázva, akkor lehetséges. Gyakran alkalmazzák a mindkét irányban behajtani tilos táblát, azonban tudtommal ha ezt mondjuk kiegészítik egy "kivéve BKV" táblával, akkor azon már közlekedhet a biciklis.
A fenti (magyar) esetben elvileg zárt a pálya, de ez csak akkor van így ténylegesen, ha a táblázás is rendben van. Hogy aktuáliasan mi a helyzet, nem tudom, de pl. a google street view-n van olyan állapot, ahol nincs kirakva semmilyen tábla pálya elején a pesti oldalon.
A nagykörúton a Combinoból minimum 1-et de néha 2-t is le lehet hagyni, még a járművek között is egy Oktogon-Boráros viszonylatban. Persze nem csúcsforgalomban!A lehetségességet nem tudom, de azt igen, hogy butaság. A villamos fürge, pláne az 1-es. Egy buszt vagy trolit simán ott lehet hagyni, mert az utascserék miatt úgyis lemarad. De a vili...
Minek tabla ha ugysem erti? Biciklihez nem kell kreszvizsga.Szeretném jelezni, hogy szerintem nyitott sínpályán lehetséges a biciklis közlekedés. Amennyiben egyértelmű tiltó táblákkal ez nincs kitáblázva, akkor lehetséges. Gyakran alkalmazzák a mindkét irányban behajtani tilos táblát, azonban tudtommal ha ezt mondjuk kiegészítik egy "kivéve BKV" táblával, akkor azon már közlekedhet a biciklis.
A fenti (magyar) esetben elvileg zárt a pálya, de ez csak akkor van így ténylegesen, ha a táblázás is rendben van. Hogy aktuáliasan mi a helyzet, nem tudom, de pl. a google street view-n van olyan állapot, ahol nincs kirakva semmilyen tábla pálya elején a pesti oldalon.
A nagykörúton a Combinoból minimum 1-et de néha 2-t is le lehet hagyni, még a járművek között is egy Oktogon-Boráros viszonylatban. Persze nem csúcsforgalomban!
Különben Pesten viszonylag gyakori, hogy a villamossínekre terelik a forgalmat. Olyan helyeken szépen a vilinek ki kell várnia, ha a mama biciklin 10-zel megy előtte.
Persze ez nem szerencsés egy Váci út - Szentlélek tér viszonylatban. De pl. a Szabadság hídon én simán a villamos sínre jelölném ki a bringautat. Más hely nincs.
Az autós sáv nem ok, mivel az rendszeresen tele van. nincs hely az esetleges bringás kikerülésére. A járdáról szokjunk már le!
A villamossínek meg ha 20%-ban vannak kihasználva, akkor sokat mondok. Ahol nincs más mód, ott használni és engedni kell. Ahol meg nem, ott egyértelműen kitáblázni, és komolyan büntetni!
És ahhoz is kell némi ész meg rutin, hogy átvágjon valaki a síneken hatalmas perec nélkül -- ami ha össze is jön, a síneket határoló betonciciken (aka fekvőrendőrnő) végül tutira felbukik.A hídakra pont nem jó, mert nem tud félrehúzódni a villamos elől, és ha a híd elején egy 5km/h val cammogó bekanyarodik pont a villamos elé, akkor 500m-en keresztül vesztegel majdnem álló helyzetben a villamos. Ez pont nem volt jó ötlet. Ha meg nő a bringások száma, egyre sűrűbben megszivatod a tömegközlekedőket. 1 ember miatt szívjon 150 aki a villamoson van? Nem nyerő.
Inkább mondjuk úgy, hogy az úttest talán az egyik legkevésbé rossz megoldás.És ahhoz is kell némi ész meg rutin, hogy átvágjon valaki a síneken hatalmas perec nélkül -- ami ha össze is jön, a síneket határoló betonciciken (aka fekvőrendőrnő) végül tutira felbukik.
Szóval sztem a sínek között bringázás nem túl jó ötlet. Nyilván lehetne vmi biztonságos infrát építeni erre, de jobb az úttest.
Szerintem meg menjenek tomegkozlekedessel, ne akadajozzak zavarjak a forgalmat.Inkább mondjuk úgy, hogy az úttest talán az egyik legkevésbé rossz megoldás.
Szerintem az igazi megoldás egy kerékpáros úthálózat kiépítése lenne, pl gépjármű forgalomtól elzárt mellékutcákból.
A Skót Nemzeti Párt kész támogatni Jeremy Corbyn munkáspárti vezér kormányfővé választását is egy rövid időszakra, ha a brit parlamentben bizalmatlansági indítvánnyal megbuktatnák Boris Johnson konzervatív kormányát.
Bombát robbantanak a skótok a brexitben