Nincs elektronikus gyujtás megszakító, amiben megszakító van, abban nincs elektronika, amiben nincs megszakító, abban sem igazán, ott is jellemzoen vákumos az elogyujtás szabájzás.
Ahol mindketto elektronikus, ott van némi memória, ha még elosztós a gyujtás rendszer, de ott is max beáll az benne elogyujtás egy alap értékre, s megy tovább a szekér, ami meg tényleg kiutheto emp-vel, annak lennie kell lambda szondának a kipufogóban, légtomeg méronek a szívó oldalon, hengerenkénti gyujtó tekercseknek, jeladó(k) nak a fotengelyen, stb, ha még van benzines teherautójuk, az karburátoros, ahhoz meg nincs ecu-gyújtás.
Dízel szintén zenész, még az Armata is adagolós náluk abban meg nincs komputer, húzza a lécet benne a rudazat, és befecskedezi az uzemanyagot, s megy tovább.