- Mondok jobbat: Villamos vontatású pályán ott a vonat felett az áramforrás, azaz a felső vezeték. Mint Pesten a villamosnak. Ez ugye evidens. Pechükre a románoknak közúti felüljárót kellet építeni az állomás végébe, mivel a franciák nagy sebességű pályát építettek ott. (A genyák)!
Aminek az a követelménye hogy szintbeli kereszteződés nem lehet a közúttal!! Semmi gond.
- Nos a románok a felüljáró pillérét zsaluzták, - nem csúszó zsalu volt - hanem egybe bezsaluzták! Van anyag, nehogy mán!
Mutassuk mán meg a magyaroknak hogy kell!
- Láttam én, stíroltam hogy igen alacsonyra sikeredet ez a zsalu! Többen beszéltük is ott egymás között hogy vajon mi lehet ennek az oka! Mi buták vagyunk ehhez, a románok jobban tudják!
- Na beöntötték betonnal a zsalut s meg is kötött a beton szépen rendesen!
Ahogyan kell.
Majd jöttek a franciák a felső vezetéket hogy húzzák majd fel, s kérdezték a románokat hogy hova húzzák? Mivel nincs hely a felüljáró alja s a vonat teteje között!
- A Románok lehet alakítani akartak, metrótechnikával keverték össze!
Mondtuk ott egymásnak, közben fogtuk a fejünket, na persze meg a hasunkat.
- Jött a betonvéső, fúró, vasanyag, hegesztő, újabb zsalu meg ami kell, hogy megemeljék a pillér magasságát!