A motorcsere drága /közel félmillárd dolláros/ mulatság lenne, ráadásul a Buff nem szállító vagy tankergép, hogy sokat repüljön. A hangárban meg oly mindegy, hogy milyen hajtóművel vesztegel...!
Egy több mint 50 éves gép akkor is vén csont, ha nem "bone" a beceneve. Egyébként az ifjú navigátor nem tudott se magyarul, se oroszul, úgyhogy kénytelenek voltunk beérni az angollal...Kérdés, hogy a költségvetési megszorítások óta mennyit repül...!?!
Ja, és a "csont" egy másik bombázó, a B-1 beceneve. Bone angolul csontot jelent....
Egyébként az ifjú navigátor nem tudott se magyarul, se oroszul, úgyhogy kénytelenek voltunk beérni az angollal...
Megmondom őszintén, azt a nyílt kiállítást , amit Ostravában tapasztaltam (nyitott kabin, fékszárny és bombatér, körbejárhatod, bemehetsz, megtapogathatod, őrzés csak a kabinnál) tapasztalataim alapján Kecskeméten nem tudom elképzelni, tartok tőle hogy a fél gépet széthordanák a relikvia-gyűjtők. A csehek ilyen szempontból sokkal fegyelmezettebbek, mondhatnám normálisabbak (ez nem kétnapi tapasztalat, összesen kb. két hónapot töltöttem náluk és elég sok mindenért irigylem őket - nem úgy, hogy ők/nekik miért, hanem úgy, hogy mi miért nem).Szólhattál volna nekik, hogy legközelebb jöjjenek Kecskemétre is...!
Lenne bőven érdeklődő a Buff-ra 8 korszerűtlen hajtóművel is.... DDD
Szólhattál volna nekik, hogy legközelebb jöjjenek Kecskemétre is...!
Lenne bőven érdeklődő a Buff-ra 8 korszerűtlen hajtóművel is.... DDD
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..