Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ha az tényleg 249 volt akkor frankón nézegetik...!Lehetséges, hogy tegnap de. egy AW-249est láttam Pvörösvár felett dél felé repülni?
3 jött, az egyik leszállás előtt még tett egy plusz kört valamiért.Chinook Nyàregyhàza felôl Budapest felé kb. 200 méteren.
Hol szálltak le?3 jött, az egyik leszállás előtt még tett egy plusz kört valamiért.
Hogymi?Akkor az új ch-57 es program nem jött össze.
Szerintem a Super Stallionra (CH-53E) vagy a King Stallionra (CH-53K) gondolhat...Hogymi?
En meg tovabbra is remelem, hogy kozeptavon lesz 4-5 jo allapotu, hasznalt CH-47 is magyar felsegjelzessel, akar (elozo gen) D-vel is kiegyezek, ha meg van boven a frameben, majd upgradelik szepen, amikor mar beletanultak a pilotak...
A németeknek van a saját CH-53G modernizációjuk, ami a sárkányszerkezeti kötöttségek (ez még két hajtóműves és hat forgószárnylapátos) miatt igazából főleg csak egy üzemidőhosszabbítás, illetve tervben volt a CH-53K vásárlás a leváltásuk miatt.Szerintem a Super Stallionra (CH-53E) vagy a King Stallionra (CH-53K) gondolhat...
Én ettől egy kicsit fáznék.En meg tovabbra is remelem, hogy kozeptavon lesz 4-5 jo allapotu, hasznalt CH-47 is magyar felsegjelzessel, akar (elozo gen) D-vel is kiegyezek, ha meg van boven a frameben, majd upgradelik szepen, amikor mar beletanultak a pilotak...
Szerintem amúgy D-t már nem is lehetne szerezni. Gyanítom, hogy az összes fém lapátos D-nek már kikoppant az üzemideje, így sanszos, hogyha elhatározzuk, hogy veszünk valamilyen letárolt készletből D-sárkányokat, a Boeing azokat is CH-47F block I, vagy block II szintre felhozva állítja üzembe és adja át értékesítésre.En meg tovabbra is remelem, hogy kozeptavon lesz 4-5 jo allapotu, hasznalt CH-47 is magyar felsegjelzessel, akar (elozo gen) D-vel is kiegyezek, ha meg van boven a frameben, majd upgradelik szepen, amikor mar beletanultak a pilotak...
Háát ha megnézed, akkor ugyan fullos csomagot raktak össze, de ez egy igen brutálisan túlárazott konstrukció lenne, ha ezt egy az egyben rendelik meg.