Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Egyelőre működni látszik Pl Németország biztonságán is sokat javítana, ha a frankfurti reptéren a Lufthansa pilótái elvágnák Merkel torkát.Nemtudom hogy hova tegyen, de számomra hihetetlen!
Most komolyan ezek tényleg eltudnak vezetni egy repülőgépet????
Egy feláldozott kecskével "biztosították az utasok biztonságát" a Pakistan International Airlines (PIA) pakisztáni légitársaságnál.
Forrás: https://kuruc.info/r/6/167531/
http://tribune.com.pk/story/1267467/pia-lampooned-bizarre-goat-slaughter/
Nemtudom hogy hova tegyen, de számomra hihetetlen!
Most komolyan ezek tényleg eltudnak vezetni egy repülőgépet????
Egy feláldozott kecskével "biztosították az utasok biztonságát" a Pakistan International Airlines (PIA) pakisztáni légitársaságnál.
Forrás: https://kuruc.info/r/6/167531/
http://tribune.com.pk/story/1267467/pia-lampooned-bizarre-goat-slaughter/
Lezuhant egy török 747-es teherszállító Kirgizisztánban.
http://www.origo.hu/nagyvilag/20170...-teherszallito-repulogep-kirgizisztanban.html
A polgári és a katonai repülésben napjainkban már megszokott dolog az automatikus leszállás amikor 0 a vízszintes látótávolság.Elterjedt módszer civil gépeknél úgy látszik nincs. Szoktak elhalasztani leszállást köd miatt vagy néhány éve amikor az oroszoknál odaverték a teljes lengyel felsővezetést azt is a ködre meg a pilótára helyezett nyomásra fogták. Nem tudom mennyire lehet magasságmérő és GPS adatok alapján letenni egy gépet ha csak a tejet látod magad előtt és a leszállópályából meg semmi nem látszik, de szerintem ott a pilóta szemére is szükség van.
A polgári és a katonai repülésben napjainkban már megszokott dolog az automatikus leszállás amikor 0 a vízszintes látótávolság.
CAT III/B-nek hívják. Megfelelően felszerelt reptér, repülőgép és megfelelő képesítéssel rendelkező személyzet kell hozzá.
Egy példa:
Bár nem katonai gép, és szerencsére nem is történt baleset, de hátha vkit érdekel mi történt az Air Canada július 7.-i járatával, mellyel majdnem minden idők legnagyobb légi katasztrófája történt.
http://iho.hu/hir/a-majdnem-katasztrofa-uj-reszletei-18-meterrel-a-gurulo-folott-170808
Ha jól látom túlságosan növelték azzal a kockázatot, hogy a várakozó gépek túl közel voltak egymáshoz. Némi távolság és egy becsapódás esetén a következő gépek megúszhatják.
A katasztrófarekordot amúgy két 747-es ütközése tartja hasonló helyzetben. Itt meg kisebb gépek voltak, bár utaslétszámban lehet hasonlók.