K
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ezt senki sem vitatja, és nem mond ellent annak, amit fentebb leírtam. - Én csak a "cukros" csodavárásra, és a COVID utáni jóslatokra reagáltam 1 olyan időszakban, amikor a legvagányabb jós is inkább csöndben marad...
Az egész légi közlekedés, meglepő módon még a légi árúszállítás is megérzi ezt az időszakot, de ahhoz nem kell jóstehetség, hogy a Boeingnek jött csak igazán rosszúl.Ezt senki sem vitatja, és nem mond ellent annak, amit fentebb leírtam. - Én csak a "cukros" csodavárásra, és a COVID utáni jóslatokra reagáltam 1 olyan időszakban, amikor a legvagányabb jós is inkább csöndben marad...
Az egész légi közlekedés, meglepő módon még a légi árúszállítás is megérzi ezt az időszakot, de ahhoz nem kell jóstehetség, hogy a Boeingnek jött csak igazán rosszúl.
A 737Max kapcsán már így is rengeteget buktak, nem beszélve a meghiúsult Embraer bevásárlást, amivel a hazai piacukon vesztenek teret pont az Airbussszal (A220) szemben. De a már legyártott csak visszamondott Maxok értékesítése sem igazán halad. És ez csak a jéghegy csúcsa. Gyárátszervezések, leépítések, minőségi problémák, a 777csúszása, stb.
Már láttam, nem rossz bár érdemi ujdonság nincs benne amit ne tudtunk volna már a hírekből.Nezd meg a DW dokufilmet, amint linkeltem feljebb - sokkal durvabb dolgok mennek tiz eve a Boeingnel. Konkretan a megszolalo ex-Boeingosok attol tartanak, most (10-12 ev utan) jonnek majd elo a substandard hekkelesek a 787-eseken is...
Nezd meg a DW dokufilmet, amint linkeltem feljebb - sokkal durvabb dolgok mennek tiz eve a Boeingnel. Konkretan a megszolalo ex-Boeingosok attol tartanak, most (10-12 ev utan) jonnek majd elo a substandard hekkelesek a 787-eseken is...
És, amikor eljutunk oda, hogy mindenki olcsó szart gyárt, akkor ebből mi lesz a kiút?Főleg olyan dolgokra kell számítani, ami minden cégnél előjön, ahol a managementben a részvényesek kiszolgálói kerülnek többségben a szakemberekkel (mérnökök, piackutatók, stb...) szemben. Lásd más területen - pl. Blizzard a játékok piacán.
A Boeingnél pl. több volt kolegám is dolgozik - mesélik konkrétan olyan banda rakja össze a gépeket, akiket a sarki autószerelő is elhajtana. Csakhogy ők keveset kérnek. A minőségbiztosítás is áramvonalasítva van, gyakorlatilag minden részfolyamatot a bevételmaximalizálásnak rendeltek alá, totálisan másodlagossá téve mundjuk a minőséget. Persze a még megmaradt értelmes mérnöki csapat küzd ez ellen és ők tartják egybe az egészet - de egyre több fronton veszítenek, ennek volt a csúcsa a Max.
Megjegyzem ez az airbusnál is megjelenik egyre hangsúlyosabban (rengeteg migránst arabot/niggert felvesznek szárnyat szegecselni, mert hoznak olyan papírt hazulról, hogy ők B1 szerelők, de szegecspisztolyt még ne fogtak...), de még nem az a szint. A Boeing gépeit jórészt mexikóiak rakták össze, olyan management alatt, amit nem érdekel mit alkotnak, csak pénzt hozzon. Ha a vibrátorgyártás több pénzt hozott volna, akkor nagy dildók szánkáznának az égen - ez most a mentalitás. És ez a mentalitás nyírja ki az egész ipari világot, nem csak a repülőipart.
És, amikor eljutunk oda, hogy mindenki olcsó szart gyárt, akkor ebből mi lesz a kiút?
Nem vonom kétségbe az ismerőseid tapasztalatait, főleg a 737max kapcsán napvilágot látott információk függvényében, de nem hinném hogy a nagy északi gyáraikban, Renton, Észak Karolina, stb. Jelentős mennyiségű mexikói munkás dolgozna, ilyenformán a gépek jelentős részét se ők rakják össze. De a minőségii problémák létező dolgok, csak sokkal inkább kapcsolódik az alkalmazott munka, minőségellenőrzéshez, és a vezetési morálhoz.Főleg olyan dolgokra kell számítani, ami minden cégnél előjön, ahol a managementben a részvényesek kiszolgálói kerülnek többségben a szakemberekkel (mérnökök, piackutatók, stb...) szemben. Lásd más területen - pl. Blizzard a játékok piacán.
A Boeingnél pl. több volt kolegám is dolgozik - mesélik konkrétan olyan banda rakja össze a gépeket, akiket a sarki autószerelő is elhajtana. Csakhogy ők keveset kérnek. A minőségbiztosítás is áramvonalasítva van, gyakorlatilag minden részfolyamatot a bevételmaximalizálásnak rendeltek alá, totálisan másodlagossá téve mundjuk a minőséget. Persze a még megmaradt értelmes mérnöki csapat küzd ez ellen és ők tartják egybe az egészet - de egyre több fronton veszítenek, ennek volt a csúcsa a Max.
Megjegyzem ez az airbusnál is megjelenik egyre hangsúlyosabban (rengeteg migránst arabot/niggert felvesznek szárnyat szegecselni, mert hoznak olyan papírt hazulról, hogy ők B1 szerelők, de szegecspisztolyt még ne fogtak...), de még nem az a szint. A Boeing gépeit jórészt mexikóiak rakták össze, olyan management alatt, amit nem érdekel mit alkotnak, csak pénzt hozzon. Ha a vibrátorgyártás több pénzt hozott volna, akkor nagy dildók szánkáznának az égen - ez most a mentalitás. És ez a mentalitás nyírja ki az egész ipari világot, nem csak a repülőipart.
És, amikor eljutunk oda, hogy mindenki olcsó szart gyárt, akkor ebből mi lesz a kiút?
Nem vonom kétségbe az ismerőseid tapasztalatait, főleg a 737max kapcsán napvilágot látott információk függvényében, de nem hinném hogy a nagy északi gyáraikban, Renton, Észak Karolina, stb. Jelentős mennyiségű mexikói munkás dolgozna, ilyenformán a gépek jelentős részét se ők rakják össze. De a minőségii problémák létező dolgok, csak sokkal inkább kapcsolódik az alkalmazott munka, minőségellenőrzéshez, és a vezetési morálhoz.
Ezt eleve szerződésben kikötik?Jó példa erre, hogy van olyan Boeing gyár, ahonnan bizonyos vevő át sem vesz 787-est...
Ezt eleve szerződésben kikötik?
Sajnos várható volt. Mindenesetre az bizakodásra adhat okot, hogy készpénzben jól áll a cég. És mivel a szektor minden szereplője egyaránt visszaesett, hosszútávon még jól is jöhet ki a Wizz. A megrendelt gépeket nem mondák vissza, Indul a dubai diszkont, a piac legfiatalabb flottáját üzemeletik, a legalacsonyabb a költségrátájuk.
Ezt eleve szerződésben kikötik?
Sajnos várható volt. Mindenesetre az bizakodásra adhat okot, hogy készpénzben jól áll a cég. És mivel a szektor minden szereplője egyaránt visszaesett, hosszútávon még jól is jöhet ki a Wizz. A megrendelt gépeket nem mondák vissza, Indul a dubai diszkont, a piac legfiatalabb flottáját üzemeletik, a legalacsonyabb a költségrátájuk.
Nem vonom kétségbe az ismerőseid tapasztalatait, főleg a 737max kapcsán napvilágot látott információk függvényében, de nem hinném hogy a nagy északi gyáraikban, Renton, Észak Karolina, stb. Jelentős mennyiségű mexikói munkás dolgozna, ilyenformán a gépek jelentős részét se ők rakják össze. De a minőségii problémák létező dolgok, csak sokkal inkább kapcsolódik az alkalmazott munka, minőségellenőrzéshez, és a vezetési morálhoz.