Civil repüléssel kapcsolatos témák

Szemezgetés civil (fejlesztési-)pénzégetők közül, érdekességként:


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


.
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat
Újabb epizód az Aeropark Budapest-től
Reptér a kulisszák mögött: Ferihegy, ahogy utasként nem láthatod
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Nagyon nem foglalkozok repüléssel, azonban időnkét nézegetem a flightradart. Teljesen véletlenül találtam meg a Hungary Air Cargo-t. Eléggé meglepődtem. Valahogy nem emlékszem, hogy a hírekben is esett volna róla szó, pedig elég különleges festése van.
 
Nagyon nem foglalkozok repüléssel, azonban időnkét nézegetem a flightradart. Teljesen véletlenül találtam meg a Hungary Air Cargo-t. Eléggé meglepődtem. Valahogy nem emlékszem, hogy a hírekben is esett volna róla szó, pedig elég különleges festése van.
[HUN] Airbus A330 topikban mindent megtudhatsz róla, ha jobban is érdekel.
 
  • Tetszik
Reactions: phaidros
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Az RSz pilóták afrikai munkájáról szóló jelenetek ebből a videóból vannak:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Az RSz pilóták afrikai munkájáról szóló jelenetek ebből a videóból vannak:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Nagyszerű video, amikor még nem volt internet, gps, mobiltelefon stb.
Kemények voltak ezek a pilóták.
 
  • Tetszik
Reactions: Beni
Airbus has signed a partnership agreement with CFM International, a 50/50 joint company between GE and Safran Aircraft Engines, to collaborate on a hydrogen demonstration programme that will take flight around the middle of this decade...

FMNNyQYXIAksEEq
 
Ez azt jelenti, hogy Oroszország körülbelül 400 vagy mind a 800 hosszú távú repülőgépet veszít el egyszerre, amelyeket kénytelen lesz visszaadni a bérbeadóknak. Ha ehhez hozzáadjuk a javítási és karbantartási tilalmat, akkor Oroszország gyakorlatilag "szárnyak" nélkül marad.
 
  • Tetszik
Reactions: formosa1
Ha lerohanta Ukrajnát, akkor nagy gond lenne neki nem visszadni a gépeket? Mellözni az ügyvédi felszólitâst?
Ugyis szinte csak belföldön hasznâlhatjâk öket.
Ettöl még erdekes látni, hogy a szankciók milyen sokrètegüek.
Kiváncsi vagyok az orosz ellenszankciókra.Mert 2014 voltak.
 
  • Tetszik
Reactions: Nemerson and gacsat
Egy esély az MSz-21nek.
+C919 számára új piac

A tény az, hogy a globális világ szétesésével (mert most az is összeesett, amit a covid meghagyott) felerősödik a keleti repülőgépgyártás kényszerből, hiszen nem kell vetélkedniük az ár/érték arányban verhetetlen Airbus/Boeing kombóval.
 
+C919 számára új piac

A tény az, hogy a globális világ szétesésével (mert most az is összeesett, amit a covid meghagyott) felerősödik a keleti repülőgépgyártás kényszerből, hiszen nem kell vetélkedniük az ár/érték arányban verhetetlen Airbus/Boeing kombóval.
Ők köszönik szépen. Ha az imperialisták fel is akasztgatnák az "orosz" oligarchákat, az orosz nép lenne a legboldogabb.