Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Orrnehéz volt a hajó, de különben nagyon stabil, nem volt az átlagnál rosszabb tengerállósága.A Scharnhorst viharban, 1940-41 körül. A tengerállósággal voltak problémák az osztálynál, amin a hajóorr átépítése (eredetileg egyenes orral épültek, közvetlenül a háború előtt építették át a képen is látható klipper-orra) csak kevéssé javított.
Nem írtam, hogy az átlagnál rosszabb (mondjuk mit tekintesz átlagnak? A magas oldalmagasságú, zömökebb brit csatahajók fedélzetét pl nem mosta el ennyira a víz. A Hood meg legendásan szintén medencévé vált viharos tengeren). Annyit írtam, hogy voltak vele problémák.Orrnehéz volt a hajó, de különben nagyon stabil, nem volt az átlagnál rosszabb tengerállósága.
A voltak problémák az átlag alatti.Nem írtam, hogy az átlagnál rosszabb (mondjuk mit tekintesz átlagnak? A magas oldalmagasságú, zömökebb brit csatahajók fedélzetét pl nem mosta el ennyira a víz. A Hood meg legendásan szintén medencévé vált viharos tengeren). Annyit írtam, hogy voltak vele problémák.
Felemás érzés látni, hogy mennyi anyag, tudás, emberóra, energia stb. megy bele a haderőfejlesztésbe. Műszaki értelemben le vagyok nyűgözve, emberi szempontból viszont elkeserítő, hol tarthatna a civilizációnk, ha nem egymás legyakásába tolnánk bele az erőforrásokat.USS Alabama építése.
A GDP-k pár százalékát fordították erre és fordítjuk ma is, mégis ennek köszönhetjük a technológiai fejlődésünk javát. Verseny nélkül nincs haladás!Felemás érzés látni, hogy mennyi anyag, tudás, emberóra, energia stb. megy bele a haderőfejlesztésbe. Műszaki értelemben le vagyok nyűgözve, emberi szempontból viszont elkeserítő, hol tarthatna a civilizációnk, ha nem egymás legyakásába tolnánk bele az erőforrásokat.
Egy fenét.A GDP-k pár százalékát fordították erre és fordítjuk ma is, mégis ennek köszönhetjük a technológiai fejlődésünk javát. Verseny nélkül nincs haladás!
Én tudom az Acélmonstrumból tanár úr, hogy csak a flotta 40%-ot vitt elEgy fenét.
Az 1900-as évek elején 20-30% is volt.
A jóléti váltás a 60-as években tolta le ezt 10% alá nyugaton, a száguldó gazdasági fejlődés miatt is.
A japán hadi kiadások ellenőrzése 2 vh előtt legyen hf...
BezaÉn tudom az Acélmonstrumból tanár úr, hogy csak a flotta 40%-ot vitt el
1922-ben, Washington után a japán flottatisztek harakirit akartak elkövetni, vagy minimum puccsot, a pénzügyminisztériumban meg térdre rogytak a megkönnyebbüléstől.
És a valóság:Egy fenét.
Az 1900-as évek elején 20-30% is volt.
A jóléti váltás a 60-as években tolta le ezt 10% alá nyugaton, a száguldó gazdasági fejlődés miatt is.
A japán hadi kiadások ellenőrzése 2 vh előtt legyen hf...
Ez számomra csak a balfasz katonai vezetők kompetenciajanak mércéje.1922-ben, Washington után a japán flottatisztek harakirit akartak elkövetni, vagy minimum puccsot, a pénzügyminisztériumban meg térdre rogytak a megkönnyebbüléstől.
Az állami költségvetésben volt ekkora részesedése.Viszont a jóléti állam kialakulása elött (nincs tb,jóval szűkebbek a közszolgáltatások) az állam újraosztó szerepe jóval kisebb,mint manapságEgy fenét.
Az 1900-as évek elején 20-30% is volt.
A jóléti váltás a 60-as években tolta le ezt 10% alá nyugaton, a száguldó gazdasági fejlődés miatt is.
A japán hadi kiadások ellenőrzése 2 vh előtt legyen hf...