Csengdu J-20

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
20 134
9 692
113
Meg tudná mondani valaki, hogy miért ragasztották azokat a pettyeket a repülőgépre?

 



 



 



 
 

dudi

Well-Known Member
2010. április 18.
31 648
29 018
113
Referencia pontok általában függesztmények(fegyverzet,különböző konténerek,póttartályok) integrációjánál használják.
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
20 134
9 692
113
Ami persze nincs a gépen(egyelőre). Vagyis a belső fegyvertérből történő oldásokat tesztelhetik.
 

Terminator

Well-Known Member
2010. április 19.
18 645
28 896
113
A kínaiak mindent kipróbálnak? (igaz, ez még csak CGI)

 

http://chinesemilitaryreview.blogspot.ro/2013/02/boom-tanker-in-flight-refueling-chinese.html

 

 
 

Montezuma

Active Member
2010. április 23.
2 843
21
38
Ez a J-20 nagyon komolyan néz ki. Akárki akármit mond, ez a kínai madár eléggé ott van, kétlem, hogy a hajtómű vagy a fegyverzet terén túl sok időt kell még várni. A gépről készült közeli fotók alapján a burkolat megmunkálása valamint a csatlakozások/illesztések igényes gyártás- és szereléstechnológiára utalnak.

 



 

És még repülni is tud!
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
20 134
9 692
113
Ez a táblázat a J-10 gyártását tartalmazza, de van adat a J-20-ról is. Ha hihetünk neki, akkor idén 4 darabot fognak legyártani.

 

 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
20 134
9 692
113
Megszakértané valaki hozzáértőbb ezt a cikket? Azt írják benne, hogy ezzel a 3D lézeres nyomtató eljárással 40% tömegcsökkenést el lehetett volna érni egy olyan gépnél mint az F-22. Őszintén szerintem elírtak valami, nem nagyon hiszem.

 

http://www.zdnet.com/cn/china-commercializes-3d-printing-in-aviation-7000011377/
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
20 134
9 692
113
Állítólag ez egy 3D titán nyomtató amivel alkatrészeket nyomtatnak majd a COMAC C919 repülőhöz, valamit a J-20/J-31 gépekhez.

 

http://static.youku.com/v1.0.0283/v/swf/loader.swf?VideoIDS=XNDMyMDYxNjEy&embedid=MTM0Ljc2LjYzLjECMTA4MDE1NDAzAgI%3D&wd=

 

Van itt valaki aki hozzá tud szólni?
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
20 134
9 692
113
Még találtam egy cikket ezzel kapcsolatban.

 

http://www.china-defense-mashup.com/chinas-3d-laser-direct-manufacturing-technology-beyond-the-u-s-and-japan.html
 

Python

Well-Known Member
2010. augusztus 8.
26 855
8 606
113
Van ilyen 3D printer technológia, igaz eddig fémekkel kapcsolatosan nem olvastam még róla. De ma már minden elképzelhető, hisz a technológia adott, csak meg kell valósítani. És mint látom, a NASA -nál is használják...:
http://www.extremetech.com/extreme/140084-nasa-3d-prints-rocket-parts-with-steel-not-plastic

Szóval a kínai gépipar miért is ne lenne rá képes? Igaz a titán, eléggé a nem épp sétagalopp kategóriába tartozik...!
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
20 134
9 692
113
Ez a video nemrég jelent meg a SDF-on. Két érdekesség is egyszerre: az első, hogy a 2002-es prototípusban mintha különböznének a hajtóművek (remélem jön Obranna és megszakérti) bár lehet optikai csalódás. a másik, hogy a J-10B-nek dupla orrfutója van.

http://youtu.be/zjTXWNI_OWk
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
20 134
9 692
113
Még egy videó. Tartsatok egy kis pihenét trianonozás közben:)

http://youtu.be/lzlAwi6Qna0
 

Terminator

Well-Known Member
2010. április 19.
18 645
28 896
113
Ok, csak lassúnak és bonyolultnak tűnik az amerikai megoldáshoz viszonyítva. Sokáig megnöveli a radarkeresztmetszetet/ észlelhetőséget indításkor. A hőkövető rakétáknak meg kell mutatni a célt a indítás előtt (kivéve AIM-9X), nem azért lett ez ilyen?