EC P1-T1-P2....
EC135 P1
Két 463 kW (621 shp) Pratt & Whitney Canada PW206B motorral működik (a felszállási teljesítmény (TOP)). A későbbi verziókban a Center Panel Display System (CPDS) található. A legnagyobb felszállási tömeg (MTOW) 2,630 kg (5,798 lbs), később 2,720 kg-ra, majd 2,835 kg-ra (6,250 lbs).
EC135 T1
Két 435 kW (583 shp) teljesítményű (TOP minősítés) Turbomeca Arrius 2B1 / 2B1A / 2B1A1. A későbbi verziókhoz a CPDS tartozik. A kezdeti MTOW 2,630 kg (5,798 lbs), később 2,720 kg-ra, majd 2,835 kg-ra (6,250 lbs) emelkedett.
EC135 P2
Powered by two 463 kW (621 shp) (TOP értékelés) Pratt & Whitney Canada PW206B2. Megnövelt termodinamikai és mechanikus OEI értékek (128% OEI nyomaték). Az EC135 P1 termelést 2001 augusztusában helyettesítették.
EC135 T2
Powered by two 452 kW (606 shp) (TOP értékelés) Turbomeca Arrius 2B2. Megnövelt termodinamikai és mechanikus OEI értékek (128% OEI nyomaték). Az EC135 T1 helyettesített 2002 augusztusában.
EC135 P2 + (forgalmazási név EC135 P2i)
Legújabb jelenlegi gyártási változat, 498 kW (667 shp) PW206B2 (új teljesítményértékelés a
FADEC szoftverfrissítésen alapul ), valamint 2 910 kg MTOW frissítés, kiterjesztett komponensidő
a nagyjavítás (TBO) között, továbbító kenőolaj. [46] Németországban és Spanyolországban épült.
EC135 T2 + (marketingcím EC135 T2i)
A legfrissebb gyártási változat 473 kW (634 shp) Arrius 2B2 motorral (új teljesítmény-besorolás a FADEC szoftverfrissítésen alapul), valamint a 2 910 kg (6,415 font) MTOW frissítéssel, a bővített TBO-kkal és a fő sebességváltó kenőolaj . Épült Németországban és Spanyolországban.
EC135 P2 + (forgalmazási név EC135 P2e)
A repülőgépek forgalomba hozatala a megnövelt MTOW-értékkel 2 950 kg (6 504 font) korlátozott repülési borítékban.
EC135 T2 + (forgalmazási név EC135 T2e)
A repülőgépek forgalomba hozatala a megnövelt MTOW-értékkel 2 950 kg (6 504 font) korlátozott repülési borítékban.
EC135 P3
Két 528 kW (708 shp) (TOP minősítésű) PW206B3 motorral (új teljesítményértékelések a FADEC szoftverfrissítésen alapulnak), valamint egy 2980 kg (6.570 font) MTOW frissítéssel és jelentősen megnövekedett OEI, Cat A és forró / magas teljesítmény. Piaci bevezetés 2014-ben. [47]
EC135 T3
Az új Arrius 2B2Plus motorok (a FADEC szoftverfrissítésen alapuló új teljesítmény-értékelések), valamint a 2880 kg (6.570 lbs) MTOW frissítés és a jelentősen megnövekedett OEI, Cat A, valamint a forró / nagy teljesítményű. Piaci bevezetés 2014-ben. [47]
EC635 / H135M
A katonai változat eredetileg a
portugál hadseregnek egy tűzoltáshoz és orvosi evakuálási helikopterre vonatkozó követelményének való megfelelés érdekében készült. Jelenleg
Jordánia ,
svájci és
irakifegyveres erők működtetik.
TH-135
Katonai tréningváltozat az EC135 T2 + -ről fejlesztették ki. [40