Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Block 70-re, ami még nem valósult meg. F-35 szerű display, újabb generációs AESA radar, újabb vontatott csali, új integált ECM. A gépek egy részén képesség megtartáshoz is terveznek új eszközöket, mert a régi supportja megszűnik, ilyen változtatások is szükségessé válhatnak, mert pl. 20+ éves CPU-t lehet, hogy ma már nem gyárt senki. Az AIM-120 gyártásánál pár hónapos hír, hogy emiatt új CPU (?) kell.UAE says it will pay Lockheed Martin $1.6 billion to upgrade 80 of its F-16s to the latest standard.
https://www.thenational.ae/business...-uae-deal-amid-arabian-gulf-tensions-1.675177
A Block 60-at mire lehet még upgradelni?
Block 70-re, ami még nem valósult meg. F-35 szerű display, újabb generációs AESA radar, újabb vontatott csali, új integált ECM.
A "diverzifikilás" címszó alatt korropció és pénzecske a zsebekbe, politikai kapcsolatok, stb. A világ már csak ilyen. Számtalan ország a világon nagyon meg van egyetlen fő típussal is, mert hazározott elképzelésük van arról, hogy a világ melyik részéhez tartoznak.Ilyenkor elgondolkozom azon hogy mi a bánatnak akarnak ezek szu-35 venni ilyen Scifi képességekekl felruházott f-16 mellé?
A Ryanair meg egyféle típust üzemeltet az egész A320 családból...Ha van pénzed, akkor álljon a légierőd több lábon. Amcsik, oroszok, akármikor embargózhatják az alkatrész utánpótlást, sőt az F-35 esetében már olyan elméletek is napvilágot láttak, hogy az amcsi központból, küldenek valamit a gépeidre, és fel sem tudsz velük szállni.. Ott szinte online kapcsolat van szinte a gép és Fort Worth között. (minusz Izrael, mert hát ők kibulizátk ezt is, hogy ne legyen)..
Hasonló ez mind a nagy légitársaságot. Nagyon sokan vegyesen vesznek Airbust és Boeinget, nehogy egy típushiba miatt, leálljon az egész társaság, ha racionálisan néhány típussal csinálják, akkor növeli a biztonságot, és nem terheli feleslegesen a logisztikát és az üzemeltetést. (Most nem egy indiai kaotikus állományú légierőről gondolok.. A bibi, hogy akik amcsi gépet üzemeltetnek, azoknak nehéz orosz és viszont akik orosz, azoknak amcsi gépeket együtt üzemeltetni megfelelő támogatással, mert mindkét nemzet biztonsági okokból azt mondja, hogy ezek megmutatják az ellenségnek a mi cuccainkat, tehát nem kapják meg X-et és Y-t..
Csak félig igaz, a Ryanair csak Boeing 737-800 gépekkel repül.A Ryanair meg egyféle típust üzemeltet az egész A320 családból...
Köszi a pontosítást. Arra emlékeztem, hogy egyetlen család egyetlen változatával.Csak félig igaz, a Ryanair csak Boeing 737-800 gépekkel repül.
A Ryanair meg egyféle típust üzemeltet az egész A320 családból...
Persze, mert interkont repülést bajosan csinálsz B737-800-zal...De ha megnézed pl. a Lufthansát vagy más nagy légitársaságot, akkor ott azért van típusdiverzifikáció.
Persze, mert interkont repülést bajosan csinálsz B737-800-zal...
Azt nézd meg, hogy adott hatótávolság és szállító kapacitásra alkalmaznak-e két azonos kategóriájú gépet.
(OFF) Lufthansának nincs 767-ese, 777-ese is csak cargo egyenlőre. (ON)A Lufthansának van A380-asa, B747-ese, A330-asa, A340-ese, B767-ese, B-777-ese is, ha csak a hosszútávú járatokat nézzük. Ha a rövidtávú járatokat nézzük az egész Lufthansa csoportra nézve, akkor a Brussels Airlinesnál még Szuhoj Superjet is van.
De ez itt a HTKA.hu-n elég offtopik, szerintem hagyjuk az utasszállító gépeket.