M
molnibalage
Guest
A MiG-29-en 1987 elejéig nem állt rendszerbe a R-27R és Szu-27Sz-en is kb. ekkor vált realitássá az R-73... Az összes jenki gép az IOC idején már hordozta az elsődleges fegyverzetét...
A MiG-29-en 1987 elejéig nem állt rendszerbe a R-27R és Szu-27Sz-en is kb. ekkor vált realitássá az R-73... Az összes jenki gép az IOC idején már hordozta az elsődleges fegyverzetét...
Vannak ilyen eszközök, bi és multistatikus radarrendszerek. Ezeket kb. pont ugyan annyira homály fedi, mint az L-sávú modern lokátorokat. Annyi fix, hogy minimum Kínában és az Oroszoknál gőzerővel fejlesztik ezt a technológiát, úgy kb. az öbölháború óta, a többi talány.Azt el tudom képzelni, h a reflexió frekvencia függését pl. ki tudnák mérni, így tudják később azt, h milyen frekin érdemes egyáltalán keresni. De nincsenek illúzióim, ez inkább csak elvi lehetőség, sztem sem léteznek ilyen eszközök, ha meg igen akkor nem kötik az orrunkra.
A másik felvetés viszont jobban érdekelne, a széttelepített vevőkkel kapcsolatban. Egy lopakodó ugye a radar irányába veri vissza a legkevesebb energiát, és vannak kitüntetett irányok amerre visszacsapja a nagyobb részét.
A mai adatátviteli rendszereknél meg is lepődnék ha nem lenne olyan megoldás ahol pl. egy radar besugároz és több nagy távolságban lévő érzékelő csak vesz. Ha a rendszer összehangolt akkor elvileg jobb eséllyel detektálhat egy ilyen gépet. (Ha az egyik vevő beleesik abba a szeletbe amerre erősebb a reflexió)
Ilyesmit használnak vajon?
Erről a szögvisszaverőről van valami közeli kép? lehet, h meg lehetne saccolni az RCS-ét. Mondjuk az sokat elárul, hogy egy néhány cm2-es kis lemezkével láthatóvá teszik a gépet. Mondjuk azt nem tudom hogyan áll össze az RCS nagysága. Elképzelhető, h egy ilyen kis lemezke csinál több m2 RCS-t?
Egy másik érdekes kérdés: Hallott-e valaki légiharcról két Rapi, vagy két F-35-ös között? Mert ez jól előrevetítené a jövő légiharcát. Pl. M1,7-el száguld két Rapi egymás felé, és nem látják egymást, mindenki továbbrepülBiztos, h a WW2-be is sok ilyen volt, h észre sem vették egymást a Spit és Messer pilóták és csak hazarepültek
vagy meglátják egymást mondjuk 30km-ről és van pár sec indítani vmit, mert 1km/sec-el közeledik a másik. jó eséllyel elhúznak egymás mellett és fordulóharc, de szuperszónikus sebességből mindezt. Na ezt csak elfantáziáltam...
Mik azok a területek, ahol az EU-s országok( itt főleg Németo, Fro, UK, Svédo) nem képesek valamire az oroszokhoz képest?
Ha a Raptor BVR harcol , akkor neki is van kisugárzott radarjele ,tehát látható szerintem
Rájönni arra, hogy ingyen védelem nincs, még szövetségesi rendszerben sem, és kiállni a saját érdekeikért.Mik azok a területek, ahol az EU-s országok( itt főleg Németo, Fro, UK, Svédo) nem képesek valamire az oroszokhoz képest?
<blockquote rel="chimera">Ha a Raptor BVR harcol , akkor neki is van kisugárzott radarjele ,tehát látható szerintem
<blockquote rel="molnibalage"><blockquote rel="chimera">Ha a Raptor BVR harcol , akkor neki is van kisugárzott radarjele ,tehát látható szerintem
Látom még mindig nem esik le...
Attól, hogy a Raptorok közül egy használja a radarját nemhogy az összesre, de még arra az egyre sem lesz tűzvetetési lehetőséged. Ez a F-22, LPI a stealth és a szupercirkálás lényege, és amit lent zanzásítok kb. huszadjára...
1. A Raptor minden más vadászgépnél jobban emlkedik és gyorsul jelenleg. Az a gép, ami full AAM-mel utánégető nélkül M1.7-et hasít, arról jobb, ha ezt belátod. Nincs külső függesztés, aerodinamikailag tisza.
2. Emiatt mindig messzebbra hajítja el az AIM-120C-t, mint bármelyik másik gép.
3. Teszi ezt olyan távolságból, ahol gyakorilag kizárt, hogy a másik gép képes legyen közeledő aspektusból erre. 10-14 km-es magassából akkor a NEZ is, hogy az valami beszarás ahhoz képest, hogy a többi gép milyen sebességel indít és mennyire nem rejtve teszik meg. Ez 35-40 km tája is lehet. Nem a DLZ, a NEZ.
4. A stealth és a data linkes MCG valójában virtálisan megnöveli DLZ-t és a NEZ-t is, mert ha fingod nincs arról, hogy a közeledben van Raptor, akkor elve máshogy repülsz.

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..