Tény, hogy lehet cserélni ha leszakad egy vezeték, de mégis menny helyet foglalna el egy lemez, amit felcsavaroznak az egészre? Kb semmit. A B-52 sokkal lassabb, az F-22-nél látványosan kevesebb a vezeték és jobban is el vannak rakva.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Tény, hogy lehet cserélni ha leszakad egy vezeték, de mégis menny helyet foglalna el egy lemez, amit felcsavaroznak az egészre? Kb semmit. A B-52 sokkal lassabb, az F-22-nél látványosan kevesebb a vezeték és jobban is el vannak rakva.
Itt látszik a különbség az F-35 EOTS és a kínai dísz EOTS között. Kb mint egy samsung teló és egy samsungnak látszó olcsó kínai hamisítvány.
Ami engem nagyon megfogott ebben a két képben, így egymás mellett, az a légbeömlők külső formája. A J-20 fényképezésének szöge más vagy tényleg ennyire durva a különbség? Itt arra gondolok, hogy az F-35-ösön a borítás mindenféle izgalmas ívet ír le, míg a J-20 elég kocka. Tükrözi ez a gyártástechnológiák / tervezési képességek közötti szintkülönbséget vagy egyszerűen csak így van valamiért.
Az USAF már jóideje veri a rácsot, hogy ők a büdös életben még egyszer nem csinálnak közös vasat a tengerészekkel (a tengerészgyalogosokkal meg aztán végképp nem), mivel e kettő igényei leginkább az A változatot súlytották. UCAV témában működnek csak együtt.
Az NGAD már most specializáld AF gép, a NAVY meg az F/A-XX-et kezdte el. Két külön világ.
De ezinkább a nextgen topikba való
Ami itt érdekes az az LM F22 F35 avionikával 140db rendelése esetén 190m$/dbért. Avionika upgraddel ha bele tudnak rakni még +2tonna kerot, F-22 most is bőven megáll.
Csak egy gondolat a margóra. Az új B-21 jelen állás szerint egy ráncfelvarrt B-2 lesz.Hülye ajánlat az LMtől, drága ráncfelvarrás egy több évtizedes platformra, aminél nem sokkal drágábban egy alapjaitól vadiúj platformot kapsz. Valszeg melót akarnak, ha nem ők nyerik az NGAD vagy F/A-XX tendert (mivel ahogy olvasom, Washingtonban nagyon nem az LMnek akarják adni ezt a gépet).
Az árat meg hagyjuk, amit az LM megad ilyenkor, az egy vicc rendszerint...
- avionika upgrade igényel nagyobb generátort (fogyasztás), jobb hűtést - modern gépek szenvednek a belső hőtől - ezért is sarkallatos pontja a next gennek a hőáztartás.
- +2 tonna kerót hová teszed? Az egész gépet át kell ehhez tervezni, változis a súlypont, a szerkezet erőfelvevő csomópontjai, a bekötéseket át kell méreteni, stb...
- ehhez új hajtómű kell, ahhoz új szívócsati, az meg egy agyrém tervezési munka...
- F-119 nincs gyártásban, újra bevenni meg minek, mikor már az ADVENT meg a többi újdonság van fejlesztésben, amit meg hogy rakod bele? Még az átmérőjét meg a levegőfogyasztását sem tudjuk.
- a modern AAM miatt (pl. a képalkotó 9X) már most az aktív védelem felé fordul a DARPA (valszeg multi-BDO rövid hatótávolságú lézerek), amihez megintcsak integrált szerkezet kell...
Ez az egész terv egy futás lenne a J-20/Szu-57 után, ahelyett, hogy jó amerikai szokás szerint elébe mennének. És én amondó vagyok, utóbbi a valószínűbb.
Csak egy gondolat a margóra. Az új B-21 jelen állás szerint egy ráncfelvarrt B-2 lesz.
Az F-22, mint aerodinamikai alap lenne sanszosan és F119 TVC hajtómű helyett sanszosan F135 enne valahogy a gépe. (Az F135 az F119 leszármazott.) Mindaz, amit írsz megoldható lenne ráncfelvarrás során is, mert a sárkányhoz hozzá lehet nyúlni. Ha van Super Hornet, akkor lehet Super Raptor is...
Csak egy gondolat a margóra. Az új B-21 jelen állás szerint egy ráncfelvarrt B-2 lesz.
Az F-22, mint aerodinamikai alap lenne sanszosan és F119 TVC hajtómű helyett sanszosan F135 enne valahogy a gépe. (Az F135 az F119 leszármazott.) Mindaz, amit írsz megoldható lenne ráncfelvarrás során is, mert a sárkányhoz hozzá lehet nyúlni. Ha van Super Hornet, akkor lehet Super Raptor is...
Nem tudom, mert stealth gépeknél nincs akkora szabadságod. Az szaúdi F-15 áthajtóművezés árát nem tudom, de el tudom képzelni.Mennyibe fájna egy fél törzshátsórészt kicserélni?
Lövésem sincs.Egyáltalán mibe fog fájni áttérni a szögletes fúvócsőről a kerekre?
A névadás esetén bárminemű azonosság esetén szerzői jogdíjat kérek az LM-től.Csak egy gondolat a margóra. Az új B-21 jelen állás szerint egy ráncfelvarrt B-2 lesz.
Az F-22, mint aerodinamikai alap lenne sanszosan és F119 TVC hajtómű helyett sanszosan F135 enne valahogy a gépe. (Az F135 az F119 leszármazott.) Mindaz, amit írsz megoldható lenne ráncfelvarrás során is, mert a sárkányhoz hozzá lehet nyúlni. Ha van Super Hornet, akkor lehet Super Raptor is...
Nem tudom, mert stealth gépeknél nincs akkora szabadságod. Az szaúdi F-15 áthajtóművezés árát nem tudom, de el tudom képzelni.
Lövésem sincs.
A baj az, hogy ez nem fér bele az USAF "mindenből a legjobbat" mentalitásába...
Nem maga a "vas" kerülne sokba, hanem az hogy ha újratervezed a fél gépet, akkor gyakorlatilag 0-ról kell újra tesztelni az új terméket, tehát a teljes gépet mint technikai rendszert.Mennyibe fájna egy fél törzshátsórészt kicserélni?
Egyáltalán mibe fog fájni áttérni a szögletes fúvócsőről a kerekre?