Ez a program akármit csinálnak is nagyon komplikált lesz.
En speciel csak egy ERP programot - mondjuk az SAP-t - tudok példának elképzelni.
Ha valaki mondjuk nem elégedett az SAP-vel és kidobja, majd az eredeti SAP fejlesztő csapat kòzreműködése nélkül 0-ról elkezd egy új programot fejleszteni, ismét végig kell járja az összes buktatót.
AZ LM nélkül az új ODIN első verziója is boritékolhatóan szar lesz.
Itt inkább az a kérdés hogy mennyire lesz szar és hogy hajlandóak e végigjárni a fejlesztési lépcsőfokokat.
Egy vadiúj software egy minden eddiginél bonyolult eszközhöz bonyolult lesz és lesznek vele gondok eleinte?
Nebassz!!!
Tudod az én telefonom meg a PCm milyen gyakran kap javításokat? És? Működik.
Amúgy ehhez a szar kérdéskörhöz - én még nem láttam olyan műszaki kollégát a repülésben, akinek ne lett volna valami/minden szar. Szar a repülőgép, az AMM, a rendszer, a hálózat, a hangár, a kantin, a vezetőség... mindig minden szar. Más kérdés csesznek megtanulni, mert ezeket bizony el kell sajátítani (jó öreg IT/user ellentét). A repszerelő kollégáim többsége a saját telefonján nem tudta beállítani a jelszót...
Az meg viszont egy hírben nincs benne, hogy amúgy sok egyéb mellett pl. az alaktrészbeszerzés mennyire leegyszerűsödött, mert pl. a bolygón lévő összes XY szűrőről tudja hol van, mikor jár le, stb...
BTW ha már itt vagyok a távirányítás agymenéshez egy kis adalék:
https://www.thedrive.com/the-war-zo...sraeli-concerns-over-selling-f-35s-to-the-uae
Ugyan magyarázza már el valaki, ha az F-35 lekapcsolható Amerikából, akkor Izrael miért nyávog (a nemrég kialakított jó politikai és gazdasági kapcsolatat is kockáztatva) az UAE felé történő eladás ellen? Hiszen jót röhöghetnének, ha kiadna rá egy zsák pénzt, majd csettintésre lekapcsolhatná a nagy testvér (ami bónuszként azt jelentené az ellenség egy fegyverrendszerét kvázi kontrollálhatják)?