(FFG) Genesis

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. április 19.
20 208
32 975
113
FFG Genesis

Hybrid drive technology, 40t GVW 8x8 with modular drive/mission modules like Boxer, full electric drive with diesel generator charging a battery bank that powers individual wheel motors, with regenerative braking

(FFG: Flensburger Fahrzeugbau Gesellschaft mbH)




 

Pogány

Well-Known Member
2018. április 26.
9 732
25 399
113
FFG Genesis

Hybrid drive technology, 40t GVW 8x8 with modular drive/mission modules like Boxer, full electric drive with diesel generator charging a battery bank that powers individual wheel motors, with regenerative braking

(FFG: Flensburger Fahrzeugbau Gesellschaft mbH)





Speciel én nyitva hagynám a kerékvonalat, hogy rá lehessen a kerekekre feszíteni egy gumilánctalpat szutykabb terepviszonyokhoz. Meg az orr formája elég szar, mindenre felakadós, bár van benne powa', gondolom arra építenek, hogy ami elé kerül azt eltolja. Alapvetően tetszik.
 

aquarell

Well-Known Member
2015. január 20.
7 204
12 583
113
Speciel én nyitva hagynám a kerékvonalat, hogy rá lehessen a kerekekre feszíteni egy gumilánctalpat szutykabb terepviszonyokhoz. Meg az orr formája elég szar, mindenre felakadós, bár van benne powa', gondolom arra építenek, hogy ami elé kerül azt eltolja. Alapvetően tetszik.

Pár reszlet, ha nem volt még:
Cégfejlesztés saját eröböl. 2 év mulva szeriagyártâsra erett. 4-6-8 kerekes verzió lehetséges, modulâris felépitès. A 8 kerekes 13 föt szâllit: 2 vezetö, 1 fö, akikezeli a 30mm-es Kongsberg gépâgyút, plusz 10 fö . Hossza: 825 cm, szélesség: 320 cm, magasság toronnyal:350 cm. 8db kerekagymotor, nyomaték 15662 N. Drive by wire. Kerekek nem kormânyozhatóak, hanem egyenknt hajthatóak, fkezhetöek, ezzel hasonlóan müködik a kormânyzâs mint egy lânctalpAsnál. 200 Kw Deutz dizel tölzi az akcsit.Tiszta villanymódban 150 km hatótâv, hybrid módban 600 km. Sûly: 40t. A villanymeghajtás miatt nagyon jól gyorsul, végsebesség 100km/h felett. Villanymotorral osonni tud. Cég szerint a Fennek utódja lehet. Tævirânyotott verziót is terveznek.
Forrâs: Die Welt
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány

Pogány

Well-Known Member
2018. április 26.
9 732
25 399
113
Pár reszlet, ha nem volt még:
Cégfejlesztés saját eröböl. 2 év mulva szeriagyártâsra erett. 4-6-8 kerekes verzió lehetséges, modulâris felépitès. A 8 kerekes 13 föt szâllit: 2 vezetö, 1 fö, akikezeli a 30mm-es Kongsberg gépâgyút, plusz 10 fö . Hossza: 825 cm, szélesség: 320 cm, magasság toronnyal:350 cm. 8db kerekagymotor, nyomaték 15662 N. Drive by wire. Kerekek nem kormânyozhatóak, hanem egyenknt hajthatóak, fkezhetöek, ezzel hasonlóan müködik a kormânyzâs mint egy lânctalpAsnál. 200 Kw Deutz dizel tölzi az akcsit.Tiszta villanymódban 150 km hatótâv, hybrid módban 600 km. Sûly: 40t. A villanymeghajtás miatt nagyon jól gyorsul, végsebesség 100km/h felett. Villanymotorral osonni tud. Cég szerint a Fennek utódja lehet. Tævirânyotott verziót is terveznek.
Forrâs: Die Welt

Azért megnézném a teszteket, mert tulajdonképpen egy kerekes kivitelben láthatunk egy végre hibrid nehéz ifv-t. Mert jól néz ki, ránézésre egyfajta kerekes Lynx, csak kérdés, hogy van-e lényegi értelme bárkinek is ebbe invesztálni? Úszni nem gondolom, hogy 30-40 tonnával képes lenne, akkor meg már maradhat a láncos ifv, kerekes úszóképes bármi. Főleg, hogy rendeltünk 218 darabot láncosból és ez így jó.
 

aquarell

Well-Known Member
2015. január 20.
7 204
12 583
113
Uszni valóban nem tud, de villany módban sokáig tud a viz alatt menni, minden különleges előkészités nélkül. Mondja a tervező.
Persze levegő a legénységnek kell....
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. április 19.
20 208
32 975
113
Legyen meg egy helyen...

2020. szeptember 22.

FFG Genesis

Hybrid drive technology, 40t GVW 8x8 with modular drive/mission modules like Boxer, full electric drive with diesel generator charging a battery bank that powers individual wheel motors, with regenerative braking

(FFG: Flensburger Fahrzeugbau Gesellschaft mbH)





Speciel én nyitva hagynám a kerékvonalat, hogy rá lehessen a kerekekre feszíteni egy gumilánctalpat szutykabb terepviszonyokhoz. Meg az orr formája elég szar, mindenre felakadós, bár van benne powa', gondolom arra építenek, hogy ami elé kerül azt eltolja. Alapvetően tetszik.

Pár reszlet, ha nem volt még:
Cégfejlesztés saját eröböl. 2 év mulva szeriagyártâsra erett. 4-6-8 kerekes verzió lehetséges, modulâris felépitès. A 8 kerekes 13 föt szâllit: 2 vezetö, 1 fö, akikezeli a 30mm-es Kongsberg gépâgyút, plusz 10 fö . Hossza: 825 cm, szélesség: 320 cm, magasság toronnyal:350 cm. 8db kerekagymotor, nyomaték 15662 N. Drive by wire. Kerekek nem kormânyozhatóak, hanem egyenknt hajthatóak, fkezhetöek, ezzel hasonlóan müködik a kormânyzâs mint egy lânctalpAsnál. 200 Kw Deutz dizel tölzi az akcsit.Tiszta villanymódban 150 km hatótâv, hybrid módban 600 km. Sûly: 40t. A villanymeghajtás miatt nagyon jól gyorsul, végsebesség 100km/h felett. Villanymotorral osonni tud. Cég szerint a Fennek utódja lehet. Tævirânyotott verziót is terveznek.
Forrâs: Die Welt

Azért megnézném a teszteket, mert tulajdonképpen egy kerekes kivitelben láthatunk egy végre hibrid nehéz ifv-t. Mert jól néz ki, ránézésre egyfajta kerekes Lynx, csak kérdés, hogy van-e lényegi értelme bárkinek is ebbe invesztálni? Úszni nem gondolom, hogy 30-40 tonnával képes lenne, akkor meg már maradhat a láncos ifv, kerekes úszóképes bármi. Főleg, hogy rendeltünk 218 darabot láncosból és ez így jó.

Uszni valóban nem tud, de villany módban sokáig tud a viz alatt menni, minden különleges előkészités nélkül. Mondja a tervező.
Persze levegő a legénységnek kell....