Amit érdemes lenne lengyeléknek kipróbálni, az vagy az F-35, vagy az F-22-es kialakításának szolgai lemásolása ebben a mérettartományban. Annak volna értelme. Ez a dizájn, ami a cikkben van, ha jobban megnézitek, egy laza negyedik generációs konstrukció, anno az YF-17 Cobra komolyabb volt, közel negyven éve. Pl, mikor máskor, mint most lehetne nekiugrani egy lengyel, "3/4-es", kétüléses Raptornak, egy darab valamilyen hajtóművel. Ha belegondolunk, a piacon a kisméretű forszázsos sugárhajtóművek kategóriájában (nem említve az ukrán Motor Szics AI-225F koncepciót, ami a kínai L-15-ben működik is) a Garret F124-ese lehetne jó. Ez a hajtómű van utánégető nélkül az Alca-ban és az olasz M346-osban, míg utánégetővel a Ching Kuo-ban mami már szintén nem mai gyerek. De a hajtómű még elérhető, rentábilis, egyszerű konstrukció.
Ha komolyabb elképzeléseik vannak, haverkodjanak a svédekkel RM-12-es, vagy az európaiakkal EJ-200-as ügyben. 8-9 tonna tolóerőre ebben améretben már űrhajót lehet építeni.
Összegezve: nem kéne feltalálni a spanyolviaszt, melegvizet és a többit...