Humor

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Régi, de még mindig üt :-D Állítólag az újabb mozdonyoknak olyan jó csapágyazásuk van, hogy ha nincsenek befékezve, három ember simán megmozdítja és egy erősebb simán tolni is tudja, pedig 80+ tonnás jószágról van szó
 
  • Tetszik
Reactions: danielblack
Régi, de még mindig üt :-D Állítólag az újabb mozdonyoknak olyan jó csapágyazásuk van, hogy ha nincsenek befékezve, három ember simán megmozdítja és egy erősebb simán tolni is tudja, pedig 80+ tonnás jószágról van szó
Ennyire nem jók, de tényleg baromi kicsi egy vonat gördülés ellenállása. Ezért olyan jók energetikailag. Egy átlag vonat a gyorsítás során meg emelkedőn kell, hogy kőkeményen bírjon krafttal.

Itthon volt olyan baleset még az átkosban, hogy minimális lejtőn valami vagon elszabadult és 10 km-re állt meg...
 
  • Tetszik
Reactions: misinator
Sík terepen üres 20-25 tonnás kocsit 1 jó formában levő ember lépésben meg tudja tolni. Megállással lesznek bajok.
3-4 ezrelékes lejtőn már simán elszabadulnak.
Szeptemberben egy Siemens "Vectron" szoftverhiba miatt nem húzta be a féket megálláskor, de kijelezte, hogy minden rendben, ezért a mozdonyvezető lezárta és elment. Néhány órával később.

160917-siklottvectron_6.jpg
 
Sík terepen üres 20-25 tonnás kocsit 1 jó formában levő ember lépésben meg tudja tolni. Megállással lesznek bajok.
3-4 ezrelékes lejtőn már simán elszabadulnak.
Szeptemberben egy Siemens "Vectron" szoftverhiba miatt nem húzta be a féket megálláskor, de kijelezte, hogy minden rendben, ezért a mozdonyvezető lezárta és elment. Néhány órával később.

Á, szoftverhiba a ludas? Az a 89 tonna nem viccel, ha valamit eltalál. Legalább elkezdte a 150-es vonalon a második vágány előkészítését, lehetett a kínaiaknak mondani, hogy már haladunk. Kemény egy hónapos volt az a mozdony, Münchenben vakarhatták a fejüket utána
 
Sík terepen üres 20-25 tonnás kocsit 1 jó formában levő ember lépésben meg tudja tolni. Megállással lesznek bajok.
3-4 ezrelékes lejtőn már simán elszabadulnak.
Szeptemberben egy Siemens "Vectron" szoftverhiba miatt nem húzta be a féket megálláskor, de kijelezte, hogy minden rendben, ezért a mozdonyvezető lezárta és elment. Néhány órával később.

160917-siklottvectron_6.jpg


A bal oldali cigis munkás mindent visz. Ha tippelnem kéne, tuti, hogy János a neve :D
 
  • Tetszik
Reactions: Luthero