Humor

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

eadx

Active Member
2016. december 26.
81
107
33
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Régi, de még mindig üt :-D Állítólag az újabb mozdonyoknak olyan jó csapágyazásuk van, hogy ha nincsenek befékezve, három ember simán megmozdítja és egy erősebb simán tolni is tudja, pedig 80+ tonnás jószágról van szó
 
  • Tetszik
Reactions: danielblack
M

molnibalage

Guest
Régi, de még mindig üt :-D Állítólag az újabb mozdonyoknak olyan jó csapágyazásuk van, hogy ha nincsenek befékezve, három ember simán megmozdítja és egy erősebb simán tolni is tudja, pedig 80+ tonnás jószágról van szó
Ennyire nem jók, de tényleg baromi kicsi egy vonat gördülés ellenállása. Ezért olyan jók energetikailag. Egy átlag vonat a gyorsítás során meg emelkedőn kell, hogy kőkeményen bírjon krafttal.

Itthon volt olyan baleset még az átkosban, hogy minimális lejtőn valami vagon elszabadult és 10 km-re állt meg...
 
  • Tetszik
Reactions: misinator
T

Törölt tag 1711

Guest
Sík terepen üres 20-25 tonnás kocsit 1 jó formában levő ember lépésben meg tudja tolni. Megállással lesznek bajok.
3-4 ezrelékes lejtőn már simán elszabadulnak.
Szeptemberben egy Siemens "Vectron" szoftverhiba miatt nem húzta be a féket megálláskor, de kijelezte, hogy minden rendben, ezért a mozdonyvezető lezárta és elment. Néhány órával később.

160917-siklottvectron_6.jpg
 

eadx

Active Member
2016. december 26.
81
107
33
Sík terepen üres 20-25 tonnás kocsit 1 jó formában levő ember lépésben meg tudja tolni. Megállással lesznek bajok.
3-4 ezrelékes lejtőn már simán elszabadulnak.
Szeptemberben egy Siemens "Vectron" szoftverhiba miatt nem húzta be a féket megálláskor, de kijelezte, hogy minden rendben, ezért a mozdonyvezető lezárta és elment. Néhány órával később.

Á, szoftverhiba a ludas? Az a 89 tonna nem viccel, ha valamit eltalál. Legalább elkezdte a 150-es vonalon a második vágány előkészítését, lehetett a kínaiaknak mondani, hogy már haladunk. Kemény egy hónapos volt az a mozdony, Münchenben vakarhatták a fejüket utána
 

rappali_

Well-Known Member
2016. szeptember 18.
3 307
16 165
113
Sík terepen üres 20-25 tonnás kocsit 1 jó formában levő ember lépésben meg tudja tolni. Megállással lesznek bajok.
3-4 ezrelékes lejtőn már simán elszabadulnak.
Szeptemberben egy Siemens "Vectron" szoftverhiba miatt nem húzta be a féket megálláskor, de kijelezte, hogy minden rendben, ezért a mozdonyvezető lezárta és elment. Néhány órával később.

160917-siklottvectron_6.jpg


A bal oldali cigis munkás mindent visz. Ha tippelnem kéne, tuti, hogy János a neve :D
 
  • Tetszik
Reactions: Luthero