Régi, de még mindig üt :-D Állítólag az újabb mozdonyoknak olyan jó csapágyazásuk van, hogy ha nincsenek befékezve, három ember simán megmozdítja és egy erősebb simán tolni is tudja, pedig 80+ tonnás jószágról van szó
Ennyire nem jók, de tényleg baromi kicsi egy vonat gördülés ellenállása. Ezért olyan jók energetikailag. Egy átlag vonat a gyorsítás során meg emelkedőn kell, hogy kőkeményen bírjon krafttal.Régi, de még mindig üt :-D Állítólag az újabb mozdonyoknak olyan jó csapágyazásuk van, hogy ha nincsenek befékezve, három ember simán megmozdítja és egy erősebb simán tolni is tudja, pedig 80+ tonnás jószágról van szó
Sík terepen üres 20-25 tonnás kocsit 1 jó formában levő ember lépésben meg tudja tolni. Megállással lesznek bajok.
3-4 ezrelékes lejtőn már simán elszabadulnak.
Szeptemberben egy Siemens "Vectron" szoftverhiba miatt nem húzta be a féket megálláskor, de kijelezte, hogy minden rendben, ezért a mozdonyvezető lezárta és elment. Néhány órával később.
Sík terepen üres 20-25 tonnás kocsit 1 jó formában levő ember lépésben meg tudja tolni. Megállással lesznek bajok.
3-4 ezrelékes lejtőn már simán elszabadulnak.
Szeptemberben egy Siemens "Vectron" szoftverhiba miatt nem húzta be a féket megálláskor, de kijelezte, hogy minden rendben, ezért a mozdonyvezető lezárta és elment. Néhány órával később.
![]()

Valójában az F-15C-nek is van csapásmérő képessége, csak soha nem használták ki.

Ez olyan szomorú.Polkorekt svédek :
![]()

Ez olyan szomorú.![]()
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..