Khm...neki állsz Alumíniummal adalékolni?kevesebb liter üzemanyagot, hogy ugyanakkora legyen a tolóereje, mint a több, de nem adalékolt üzemanyagnak. Egy ilyen kerozin adalék az alumínium. Az alumínium aztán szépen alászáll, és leülepszik, összegyűlik a földön. Ez meg is mérhető, a repülőgép-közlekedésnek köszönhetően a talaj alumínium tartalma a sokszorosára nőtt és ráadásul mérgező is.
Namármost, mit tesznek a "Lapos a Föld" típusú elhárítók? Üvöltik, hogy a Chemtrail az az, hogy permetezőgéppel fújják fentről a lakosságot és attól van a kondenzcsík is - ami nyilvánvalóan nevetséges. Így teszik nevetségessé azokat is, akik az utasszállító repülőgépek üzemanyagának fémekkel történő adalékolására kívánnák felhívni a lakosság figyelmét.
Hanyadik másodpercben mondana helót a kerozinszivattyú, amikor a magas fordulattól rákenődik a tengelyére az alacsony olvadáspontú fém? Vagy ha itt nem, akkor had menjen rá a lapátsorra? Folyadékütést meg úgyis szereti a balansz? Meg még olcsó is lenne 
Khm...neki állsz Alumíniummal adalékolni?Hanyadik másodpercben mondana helót a kerozinszivattyú, amikor a magas fordulattól rákenődik a tengelyére az alacsony olvadáspontú fém? Vagy ha itt nem, akkor had menjen rá a lapátsorra? Folyadékütést meg úgyis szereti a balansz? Meg még olcsó is lenne
Szerintem egyszerűen a hatékonyabb hajtómű áramlás és kétáramúság vezet oda, hogy kevesebbet eszik egy mostani utasszállító, mint 10-20-30 éve.
Légyszi ne itt...Mennyivel nagyobb egy mai sugárhajtómű kiáramlási sebessége?
Légyszi ne itt...
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..