[HUN] Aero Vodochody / HSC Aerojet Zrt (Hu, 80%) + Omnipol (Cz, 20%)

@Terminator
Ebből kiderül hogy évi max.7 KC-390-es gépet épít idén és jövöre is az Embraer.


Cseh szárnyak nélkül a brazil óriások nem repülnének. Az Aero növeli az Embraer C-390-esek gyártását.


Az Aero Vodochody jelentősen növelte a brazil vállalat Embraer C-390 katonai szállító repülőgépének alkatrészeinek gyártását idén, és a programban értékesítési növekedésre számít. Összesen hét készletet fognak leszállítani, szemben a tavalyi 4,5 készlettel. Jövőre a termelés várhatóan megegyezik az ideivel, 2027-ben pedig további egy készlettel várhatóan növekedni fog.

Az úgynevezett együttműködési és civil programok az Aero teljes eladásainak nagyjából egynegyedét teszik ki. A C-390-es program a tavalyi együttműködési programok eladásainak több mint egyharmadát tette ki – válaszolta Lukáš Hora, az Aero szóvivője a ČTK kérdésére.

Jövőre a célunk az lesz, hogy a termelést változatlan termelési ütemben tartsuk, ami megfelel az Embraer kérésének. Emellett a program keretében a termelés és a teljes ellátási lánc optimalizálására is szeretnénk összpontosítani” – mondta a szóvivő.

Az Aero 2011 óta működik együtt az Embraerrel. A cég gyártja a C-390-es repülőgép teljes szárnyának elülső élét, ajtóit, rakomarámpáját és a hátsó törzs második részét.

A szóvivő szerint a 2026-ra és 2027-re megrendelt készletek száma gyakorlatilag eldöntött, és csak minimálisan változhat az egyes alkatrészek teljes szükséges gyártási ideje, valamint a felhasznált nyersanyagok és alapanyagok ellátása tekintetében.

A C-390-es repülőgépek nemcsak Brazíliában állnak szolgálatban, hanem más országok is választották őket, például Portugália, Magyarország, Hollandia, Ausztria, és Csehország is szerződést írt alá két repülőgép 2024-es leszállítására. Ez egy többcélú katonai szállító repülőgép, amely 26 tonna rakomány szállítására képes.

Azt össze tudod nekem szedni, hogy 2016 és 2024 között eddig melyik évben mennyi KC-390 törzshátsórész készült az Aeroban? Vagy esetleg azt hogy 2023-ig vagy 2024-ig összesen?
 
Azt össze tudod nekem szedni, hogy 2016 és 2024 között eddig melyik évben mennyi KC-390 törzshátsórész készült az Aeroban? Vagy esetleg azt hogy 2023-ig vagy 2024-ig összesen?
Áh....át kellene nyálazni a pénzügyi jelentéseiket visszamenőleg. Sajna ennyi időm, akkor lesz ha nyugdíjas leszek, az meg messze van. Az MI-t azért megkérdeztem, hagyjuk a választ...
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Az OMNIPOL (@Omnipol1934) stratégiai együttműködési megállapodást írt alá az ausztrál SiNAB Technologies vállalattal.

A SiNAB Technologies autonóm kapszulákat fejleszt és gyárt, amelyeket alapváltozatukban közös légiforgalmi irányítók (JTAC) kiképzésére használnak. Moduláris felépítése lehetővé teszi a bővítést elektronikus hadviselés (EW), közeli légi támogatás (CAS) és pilóta nélküli légi rendszer (C-UAS) funkcióival is.

Az együttműködés célja, hogy ezeket a kapszulákat az OMNIPOL Csoport által szállított L-39 Skyfox és L-410 NG repülőgépeken alkalmazzák.

Ugyanakkor az OMNIPOL értékesítési képviselőt is szerez a SiNAB termékekhez Közép-Európa és Ázsia kiválasztott országaiban.

Az L-39 Skyfox új verzióját a SiNAB Phoenix kapszulával együtt a Dubai Airshow-n mutatják be, amelyet november 17. és 21. között rendeznek az Egyesült Arab Emírségekben.