[HUN] Airbus Helicopters H145M HForce

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
46 961
90 218
113
Első alkalommal hajtottak végre hajtóműmodul-cserét H145M helikopteren az MH Kiss József 86. Helikopterdandár szakemberei.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
29 341
104 416
113
Első alkalommal hajtottak végre hajtóműmodul-cserét H145M helikopteren az MH Kiss József 86. Helikopterdandár szakemberei.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Első alkalommal hajtottak végre hajtóműmodul-cserét H145M helikopteren az MH Kiss József 86. Helikopterdandár szakemberei. A közel száz kilós hajtóművet egy daru segítségével emelték a helyére, majd rögzítették. A légijármű moduláris felépítésének köszönhetően csak a hibás modult kellett cserélni. A H145M helikopter két darab Safran Arriel 2E (894 LE/db) hajtóművel rendelkezik, felszállótömege 3 800 kg, sebesség körülbelül 246 km/h, és közel 663 km a hatótávolsága.
 

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
46 961
90 218
113
Júliusban megkezdte szolgálatát Koszovóban a Magyar Honvédség Kiss József 86. Helikopterdandár újabb forgószárnyasa és kijelölt állománya a NATO vezette békefenntartó erő (KFOR) kötelékében a légi támogatási feladatokat ellátó speciális helikopteres alegység tagjaként, hozzájárulva a Nyugat-Balkán stabilitásához és Magyarország nemzetközi elismertségéhez.

Magyarország márciustól ajánlott fel egy Airbus H145M típusú helikoptert egy év időtartamra a NATO legnagyobb szárazföldi művelete számára.

Az első váltás június végén sikeresen befejezte a küldetést, és hazatért Szolnokra. Az új, négy hónapos kiküldetésre érkezett csapat beépítette az első váltás állománya által összegyűjtött tapasztalatokat a kiképzési programba, így már a helyi sajátosságokat ismerve, a működő struktúrákra támaszkodva, zökkenőmentesen folytathatja a KFOR-misszió légi támogatási feladatait.

A magyar légierő modern technológiai eszközökkel és elkötelezett állománnyal támogatja a KFOR békefenntartó küldetését. Az elektro-optikai szenzoros (EOS) felderítő rendszerrel felszerelt Airbus H145M a pristinai nemzetközi repülőtér katonai terminálján állomásozik két svájci és egy horvát helikopterrel együtt.

 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
29 341
104 416
113
Júliusban megkezdte szolgálatát Koszovóban a Magyar Honvédség Kiss József 86. Helikopterdandár újabb forgószárnyasa és kijelölt állománya a NATO vezette békefenntartó erő (KFOR) kötelékében a légi támogatási feladatokat ellátó speciális helikopteres alegység tagjaként, hozzájárulva a Nyugat-Balkán stabilitásához és Magyarország nemzetközi elismertségéhez.

Magyarország márciustól ajánlott fel egy Airbus H145M típusú helikoptert egy év időtartamra a NATO legnagyobb szárazföldi művelete számára.

Az első váltás június végén sikeresen befejezte a küldetést, és hazatért Szolnokra. Az új, négy hónapos kiküldetésre érkezett csapat beépítette az első váltás állománya által összegyűjtött tapasztalatokat a kiképzési programba, így már a helyi sajátosságokat ismerve, a működő struktúrákra támaszkodva, zökkenőmentesen folytathatja a KFOR-misszió légi támogatási feladatait.

A magyar légierő modern technológiai eszközökkel és elkötelezett állománnyal támogatja a KFOR békefenntartó küldetését. Az elektro-optikai szenzoros (EOS) felderítő rendszerrel felszerelt Airbus H145M a pristinai nemzetközi repülőtér katonai terminálján állomásozik két svájci és egy horvát helikopterrel együtt.

68789a4083451141971872.JPG