[HUN] Airbus Helicopters H145M HForce

5fdcc0a7c78ec079383867.jpg

5fdcc0a8375ad233370114.jpg

5fdcc0a8408b7182145946.jpg

5fdcc0a8a884d787334375.jpg

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
https://honvedelem.hu/hirek/toretlenul-halad-a-legiero-fejlesztese.html

De hol vannak a "felfegyverzett" gépekről a fotók?
 
De hol vannak a "felfegyverzett" gépekről a fotók?
:)
Ezt az újságirói blamát inkább hagyjuk,...ezt a "felfegyeverzett" kif. a "felfegyverezhető" vagy "fegyverek rögzitésére szolgáló készlettel rendelkező" helyett inkább hagyjuk...
Egyébként a függesztőkkel rendelkezők vannak ott a sorban - csak éles szem kell hozzá...
 
  • Tetszik
Reactions: éber
:)
Ezt az újságirói blamát inkább hagyjuk,...ezt a "felfegyeverzett" kif. a "felfegyverezhető" vagy "fegyverek rögzitésére szolgáló készlettel rendelkező" helyett inkább hagyjuk...
Egyébként a függesztőkkel rendelkezők vannak ott a sorban - csak éles szem kell hozzá...

Én arra gondoltam, hogy itt lett volna a lehetőség, ha a szervezők úgy gondolták volna, hogy a meghívott média képviselői olyan fotót készítsenek mint a gyári fotó az előző oldalon. Vagy a 16 gép egymás mellé állítása helyett (ugyanez volt a múltkor is), kitettek volna négy gépet egymás mellé különböző konfigurációban (üres, fast rope, csörlős, fegyverfelfüggesztős) és akkor nem olvasó képzeletére van bízva hogy a sok egyforma gép milyen sok feladat ellátására alkalmas. Talán majd legközelebb.
 
Én arra gondoltam, hogy itt lett volna a lehetőség, ha a szervezők úgy gondolták volna, hogy a meghívott média képviselői olyan fotót készítsenek mint a gyári fotó az előző oldalon. Vagy a 16 gép egymás mellé állítása helyett (ugyanez volt a múltkor is), kitettek volna négy gépet egymás mellé különböző konfigurációban (üres, fast rope, csörlős, fegyverfelfüggesztős) és akkor nem olvasó képzeletére van bízva hogy a sok egyforma gép milyen sok feladat ellátására alkalmas. Talán majd legközelebb.

Csinálhattak volna olyan képet amilyet az ancsik szoktak. Kiállni a kifutopalyara egymás mögé.

Vagy valami jó kis kötelék.
Semmi durva akció, de ha a flotta fele egyben áthúz, az azért marha jól nézett volna ki.
 
Ebből a cikkből azért pár dolog nekem egyenesen következik. Egyrészt az, hogy az tervezett 50fő H145M pilótából jelenleg 2/3-ad van kész, az nekem azt jelenti, hogy egyre kevesebb pilóta marad az orosz gépekre. Gondolom a maradék Mi-8/17 és Mi-24-es pilóta jó része már a H225-re fog kerülni. Logikus is, hogy nagyobb gépről a nagyobbra kerülnek. Azt nem tudom, hogy annak van-e szakmailag értelme, ha a jelenleg már kiképzett H145M pilótáit képezzék át a nagyobb gépre, de pénzügyileg nem sok...
Ha nekem kellene ezt az átállást levezényelni, akkor így csinálnám. Mert hiába rántanak be a rendszerbe további fiatalokat, azoknak inkább a H145-re kellene kerülnie, mint egyből a H225M-re. A H225M-re is a magot mindenképpen a már "vérprofi" mostani nagyvasakról átülő pilótákkal kellene kialakítani.

A másik, hogy minden pilótának lesz fegyveres képzése. Tehát szerintem nyugodtan el lehet engedni a 5-5-10-es megoszlási számokat. :cool:
 
Ebből a cikkből azért pár dolog nekem egyenesen következik. Egyrészt az, hogy az tervezett 50fő H145M pilótából jelenleg 2/3-ad van kész, az nekem azt jelenti, hogy egyre kevesebb pilóta marad az orosz gépekre. Gondolom a maradék Mi-8/17 és Mi-24-es pilóta jó része már a H225-re fog kerülni. Logikus is, hogy nagyobb gépről a nagyobbra kerülnek. Azt nem tudom, hogy annak van-e szakmailag értelme, ha a jelenleg már kiképzett H145M pilótáit képezzék át a nagyobb gépre, de pénzügyileg nem sok...
Ha nekem kellene ezt az átállást levezényelni, akkor így csinálnám. Mert hiába rántanak be a rendszerbe további fiatalokat, azoknak inkább a H145-re kellene kerülnie, mint egyből a H225M-re. A H225M-re is a magot mindenképpen a már "vérprofi" mostani nagyvasakról átülő pilótákkal kellene kialakítani.

A másik, hogy minden pilótának lesz fegyveres képzése. Tehát szerintem nyugodtan el lehet engedni a 5-5-10-es megoszlási számokat. :cool:

Szerintem nem lenne baj, ha a majdnani két típus között lenne átjárás a pilóták által. Bár tudom, az még több repidőt igényel...
 
Kb. te vagy az 5. aki berakja ezt az anyagot....:(
A cikk téved amikor azt állítja hogy a H145M rendelkezik RWR és LWR rendszerekkel.
Jelen kiépítésben a H145M nek csak MWR rendszere van.
De ezt már rég kibeszéltük...
Még mindig nincs igazán kész a HForce fejlesztés,még javitgatják.
Mea Culpa,nem vettem észre
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány