[HUN] Antonov An-26 Curl

Értem... Köszi!
Biztos hülyeséget kérdezek, de légtérellenőrzőnek nem lehetne átalakítani ezekből 1-et vagy 2-őt, ha majd váltják őket egy újabb típusra?
Nyílván pénz... Nem tudom pontosan mennyi, de pl. a Saab biztosan meg tudná oldani, van is nekik ugye hasonló. Gondolom nagyon hasznos cucc lenne, más kérdés, hogy nyílván csak akkor, ha komolyabb helyzet van, amire nem nagyon akarnak költeni idehaza.
 
Értem... Köszi!
Biztos hülyeséget kérdezek, de légtérellenőrzőnek nem lehetne átalakítani ezekből 1-et vagy 2-őt, ha majd váltják őket egy újabb típusra?
Nyílván pénz... Nem tudom pontosan mennyi, de pl. a Saab biztosan meg tudná oldani, van is nekik ugye hasonló. Gondolom nagyon hasznos cucc lenne, más kérdés, hogy nyílván csak akkor, ha komolyabb helyzet van, amire nem nagyon akarnak költeni idehaza.


NEM
 
Valkinek van ötlete, hogy miért repült az Ancsa az előbb éppen a fejem felett(Veszprém)?
 
Valkinek van ötlete, hogy miért repült az Ancsa az előbb éppen a fejem felett(Veszprém)?

Nem tudom, de ezzel legalább megdőlt az az állítás hogy nincs repülőképes Ancsánk. (Az FB-on írta valaki.)
 
Időutazás szállítógéppel – 40 év légi szolgálat


http://wingsandwheelshungary.blogspot.hu/2014/05/idoutazas-szallitogeppel-40-ev-legi.html
 
An-26 repülőgép(ek) üzemidő hosszabbítása/ nagyjavítása(2014-2015) (A 406 fedélzeti azonosító jelű An-26 típusú repülőgép újbóli üzembe állítása

http://honvedelmibeszerzes.kormany.hu/77002-14-74-0314
 
múzeumban? Mióta áll?
Valami 2 millió dollár körüli összegre emlékszem költségként, nem sok az egy kicsit? Abból vagy 4 hasonló korú An-26-ot lehetne vásárolni , üzemképeset. globalplanesearch.com/antonov/cargo/turboprops/

Vásárolni akkor lehet, ha van eladó a szabadpiacon. Az, hogy forgalomban van még elég sok, nem jelent nekünk semmit, ha nem eladók. A fő probléma, hogy akik ilyen gépeket üzemeltetnek (jellemzően tőlünk keletre), azok se jókedvükben teszik, hanem azért, mert nem telik nekik méregdrága új gépre. Így nem is adják el a régit, mert addig lesz bevétele a cégüknek, míg üzemképes Ancsájuk van.
 
Hogy mennyire sz@rt se ér a dollár, illetve a többi pénz, mutatja, hogy egy B-17 bombázó ára durván 200.000 $ volt a II. vh.-ban.
 
11406943_831604996888864_1044506272556124569_n.jpg


11036037_884295231633276_8066726010983661887_n.jpg
 
Már nem tudom követni. Most akkor pontosan mennyi gépünk van és melyiket ,mikor újították fel?
 
Aszondják elbarmolták az ukránok rendesen, ezt-azt ki is loptak belőle.
A hajtóműveket pedig nem hosszabbították, lehet majd nemsokára azzal is vesződni.