És ugye legutóbbi nyilatkozatokból az jött le -legalább is nekem-, hogy a A319-es és az utolsó Falcon is hasonló szerepkörben lesz alkalmazva...Én már nem tudom követni hogy miből mi lesz, mióta akarnak még egy A319-est....
És ugye legutóbbi nyilatkozatokból az jött le -legalább is nekem-, hogy a A319-es és az utolsó Falcon is hasonló szerepkörben lesz alkalmazva...Én már nem tudom követni hogy miből mi lesz, mióta akarnak még egy A319-est....
A Fehér Sólyom még mindig a franciaországi gyárban van, az biztos nem lehet.![]()
A kis dudor esetleg EVS ?
A kis dudor esetleg EVS ?
A kis dudor esetleg EVS ?
Dassault Falcon FalconEye Combined Vision System?
"Mázlifaktor 100%!"
Hát persze...
irritáló egy pojáca, PSH-ba való pont...1 kormánygép
1 C4ISR
Sokra nem ment az infóval, ha erre ment kiirritáló egy pojáca, PSH-ba való pont...
"
Ma jött vissza, szürke lett, a pilótafülke előtt van egy kis dudor, más észrevehető egyelőre nincs rajta
Szerintem semmi meglepőt nem látnál.. Max. egy műholdas telefont,Kíváncsi leszek, hogy lesz-e a belsejéről fotó a következő napokban...

"Sokra nem ment az infóval, ha erre ment ki"
Ezt a részét nem értem. Egy újságírónak csak az számít ha elsőként számolhat be valamiről.
Most jött vissza a francia gyárból a másik és nem építették át C4ISR gépnek. Két VIP Falconunk lesz és ennyi. Állítólag, ha jól értettem a kommunikációt, akkor a harmadik Airbus lesz C4ISR gép. Ha az lesz egyáltalán, hiszen ahhoz nagyon komoly felderítő, elemző és kommunikációs felszerelést kell beépíteni, hogy C4ISR-nek lehessen nevezni egy gépet!
Így néz ki egy bizjetre épített C4ISR gép, az R-99B MultiIntel:
![]()
Van benne minden égi jó, a felderítő radartól a FLIR rendszerekig, mert információszerzés nélkül nincs mi alapján irányítani.
Ugyanaz a kerdésem mint a tanker esetében. Szüksegünk can C4ISR-re? Geopolitikai helyzetünk indokol ilyesmit?Nincs C4ISR Falconunk.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..