[HUN] Ejder Yalcin / Gidrán 4x4

Picit összefoglaltam magamba az utóbbi napok olvasása után.
Budaörsön is voltam, beültem a vezetülésbe és az anyós ülésbe is az Ejderben.
Sok a hely, kevés, nem tudom, nekem csak sorkatonai cuccom volt akkoriban. Civilként elfértem, (184 cm magas vagyok, szerencsére vállaim is vannak), a ki be szállásra is kíváncsi voltam, szerintem nem para. Török cuccokkal szkeptikus vagyok, Isztambulban többször voltam,, nem az én világom. Üzletünkbe több másik hűtő mellé hozott az egyik cég a saját hűtőjét egy asszem "Ügür" márkájú török cuccot. Már nyár végére hangosabb volt mint a 5-8 éves másikak, a tetejére meg pakolni nem lehet, mert behorpad...
Én az MH eddigi beszerzései ügyében elégedett vagyok, szerintem ha ez tényleg drága volt, és mégis ezt vették, annak komoly oka volt. Azért Viktorék szerintem nem azok a nagyon "átverhető" fajták, ez azért elég sok téren bebizonyosodtt az évtizedes regnálásuk alatt. Ha tényleg gyártani akarunk valamit, akkor tényleg egyszerűbb cuccal kell kezdeni, ez az Eyder pedig lássuk be nem egy halálcsillag. Lehet, hogy részleges összeszerelés lesz csak, hogy mondjuk felkészüljön egy gyártósor állománya egy komoly német vas összeszerelésére.
Azt tudjátok, hogy a Várba futó buszok is török cuccok? Messze vannak nagyon a jótól, sokan kiabáltak akkor is, hogy miért pont onnan, és miért ezeket(én is). Aztán kiderült, hogy a Rába kötött valami brutál futómű üzletet az egyik török gyártóval, ezért kellett(illett) vennünk pár ilyen buszt,, a várban futó Ikarusok meg amúgyis a város szégyenei voltak már (ezt az üzletet belinkeletem a M.o. ipara topikba, keresse vissza akit érdekel).
Szóval, én is jobbra vágytam (bár nem törnék pálcát ennyi infó alapján), de várjuk ki a végét.
Én bevallom képek és interneten fellelhető adatok alapján mondom, hogy semmivel sem tűnik rosszabnak ez, mint a nyugati társai. Az talán biztos hogy allison váltó van ebben is azt meg Mo-n is gyártják.
 

Bearanyoztad a napom.
Aki megáll az első 3 képnél ne tegye.

Az oldal alján van egy pár perces animált videó.

Hát beszartam rajta.:D érdemes megnézni.

Vigyázat spojlerezek.
Ezeket a gépet felrobbantják,lövik ak-kal(lepattan még az üvegről is:D).
De a csúcs. Az rpg7 gránat is lepattan róla.:D:D:D
Ez mindent kibír. Vagy ezret belőle.:D

Ja és a grafika, fantasztikus.
 
  • Tetszik
Reactions: szuvorov
A felni miert ilyen kialakítású?
Plusz védelem! Tereptárgyak és lövedékek/repeszek elleni.
Alapvetően központi guminyomás vezérlő rendszere van. Magyarán, normál körülmények között is leburkolható a kerékagy és környéke, mert nem túl gyakran kell hozzápiszkálni.
Ha kereket kell cserélni, a plusz 4 csavar meg nem oszt vagy szoroz. A felnit úgy is vagy 15 csavar tartja.
 
Bearanyoztad a napom.
Aki megáll az első 3 képnél ne tegye.

Az oldal alján van egy pár perces animált videó.

Hát beszartam rajta.:D érdemes megnézni.

Vigyázat spojlerezek.
Ezeket a gépet felrobbantják,lövik ak-kal(lepattan még az üvegről is:D).
De a csúcs. Az rpg7 gránat is lepattan róla.:D:D:D
Ez mindent kibír. Vagy ezret belőle.:D

Ja és a grafika, fantasztikus.
A licensz gyártás volt a lényeg...mármint a paki ;)
 
  • Tetszik
Reactions: Ocses
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Katari Nurol Makinák. Ők 100 NMS-re és 400 Jelcinre kötöttek szerződést. Érdekes hogy amúgy ők is leopard 2a7, meg pzh 2000 felhasználók.
 
3dee3c7854af24b-950x950.jpg



Ckagl_oWgAAkrph.jpg




images
images
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Anti
Az első az inkább Katar lesz, ők már régebben megrendeltek 400 Yalcin-t és több mint 100 NMS-t.