[HUN] Ejder Yalcin / Gidrán 4x4

A. Németek . A survivior-R helyett. Törököt. Nagyszámban. Érted hogy miről beszélsz?
Dingo., Fennek, Mowag Eagle, Mungo ESK....
 
A németek gyártanak egy dingo-t is ami eléggé fasza.

Hat ez az, az a KMW termeke, ez az RM szamara hibatlan ellenajanlat lehet, raadasul joval modernebb es sokoldalubb, ha rendesen megcsinaljak, amit nem ketlek.

Abban viszont biztos vagyok hogy nem a németek fogják venni.

En meg egyáltalán nem. Miért, a Mercit sem veszik?
Ha a RM csinal egyet és azt nemet neven arulja majd, akkor en simán látom, hogy 10 ev mulva szazasaval lesz peldaul a terrorelharitoknal, mknt hazai termek, custom-tailored a sajat igenyeikre.

A. Németek . A survivior-R helyett. Törököt. Nagyszámban. Érted hogy miről beszélsz?
Dingo., Fennek, Mowag Eagle, Mungo ESK....
Mi ertjuk, te beszélsz folyamatosan hulyesegeket, lasd itt is - milyen torokoktol, mi torok, mi a banatot kevertel megint ossze?
 
  • Tetszik
Reactions: Bálint
Szerintem a rheinmetall lát benne potenciált, szóval majd kiderül mi lesz belőle.

Az autógyártást tudom mondani. Ott általában, 20-25 év termelés alatt nem építenek gyárat. De inkább több. A Lynx gyár sem csak a Honvédség igényeire épül, ebben biztos vagyok. Illetve más is fog ott készülni, az anyacég termékei közül majd.
 
Én arra gondolta, és értettem, hogy majdnem biztos vagyok benne, hogy magát az acélt - legyen szó bármelyik részéről is bármelyik járműnek - szerintem méretre szabva, vágva, élre hajlítva, stb kapják.
A többi részt futóműstől, váltóstól, motorostól egészen az elektronikáig pedig adott, azon pláne nincs mit csinálni a beszerelésen kívül.
De persze kíváncsian várom, és nem drukkolok neki, vagy szólom le, bárhogy is lesz. Mert szerintem mindegyikkel csak jól járhatunk.

Az autógyártásban, amikor feláll egy gyár, először összeszerel. Aztán megmunkál, ha már kellő a tapasztalat és gyárt. Majd további idő elteltével, ha az anyacég elégedett ,a fejlesztés bizonyos szegmenseit is ide hozza. Legjobb példa erre az AUDI. De már az Opelnél is ez volt, ahol jómagam is dolgoztam elég sokáig. A pilot motorokat évekig nyomták, a CVT automata váltót, ami az USA piacra ment, pedig Szentgotthárdon fejlesztették részben ,a gyártási technológiát pedig teljesen.
 
A. Németek . A survivior-R helyett. Törököt. Nagyszámban. Érted hogy miről beszélsz?
Dingo., Fennek, Mowag Eagle, Mungo ESK....
A Stanag 3-4-5, az a Török cuccokon is Stanag 3-4-5.
Viszont a Gidrán az magyar munkabér mellett, német elektronikával lesz Stanag 3-4-5.
Ha valahol az ár lesz legfőbb döntő érv a tech paraméterek vagy a munkahelyek megléte - nem megléte mellet, akkor bőven van benne potenciál.
A Németeket ismerve valszeg készült róla matek, mert az biztos, hogy nem a zorall külseje miatt csinálják amit csinálnak.
Egyébként pedig jól hangzik az a kombó, hogy harctéren kipróbált vas, német elektronikával, baráti áron.
Még ha ez a baráti ár mindig is alku tárgya.
Az autógyártásban, amikor feláll egy gyár, először összeszerel. Aztán megmunkál, ha már kellő a tapasztalat és gyárt. Majd további idő elteltével, ha az anyacég elégedett ,a fejlesztés bizonyos szegmenseit is ide hozza. Legjobb példa erre az AUDI. De már az Opelnél is ez volt, ahol jómagam is dolgoztam elég sokáig. A pilot motorokat évekig nyomták, a CVT automata váltót, ami az USA piacra ment, pedig Szentgotthárdon fejlesztették részben ,a gyártási technológiát pedig teljesen.
Ez teljesen így van, csak egyetérteni tudok. Amink nincs az a páncél gyártás, talán ezek miatt gondolom úgy ahogy gondolom, és azért is mert az évi kis darabszám (20-30-50-100?) nem igazán igényel nagy és drága automata gyártó sorokat, magas fokú automatizáltságot.
Én személy szerint valahogy így képzelem.

...

De ahogy írtam, bárhogy is valósuljon meg örülök, mert drukkolok neki, hogy sikeres és hasznos és nagyon jó dolgokat rakjunk/szereljünk/gyártsunk mi, itthon. (y)
 
  • Tetszik
Reactions: tong djagbu