A C4I rendszerek miatt nem kell szakasz és századparacsnoki gépnek semmiben sem különböznie. Csak nagyobb sávszélességet és jogosultságot kap a hálózathoz.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A C4I rendszerek miatt nem kell szakasz és századparacsnoki gépnek semmiben sem különböznie. Csak nagyobb sávszélességet és jogosultságot kap a hálózathoz.
Hát az eddigi hírekből az jön le, hogy az első 46 tornyot már meg is rendelte az ausztrál gyárból a németek. Otthon csak a testet fogják legyártani, miközben ezt meg is tanítják a magyar munkásoknak, mérnököknek. Igazság szerint a torony ráillesztése, szerintem fél nap alatt megvan. Tehát bőven van idejük a 46db tornyot legyártani.Vagy 172 db ot gyartanak majd itthon es 172 tornyot rendelunk az ausztraloktol.?.?.!!!! Tehat lessz 46 db amit itt nem ifv tornyos verzionak gondolnak sokan.
Es 46 db fog nemetorszagba keszulni. /erdekes./ vajon a nemetorszagba keszult vasak tornyat is ausztraliba gyartanak? Plane hogy addigra meg nagyon friss lessz az esetleges gyozelem? Es vajon az ifv torony beepiteset nem fogjak betanulni nemetbe a magyar melosok? Vagy ezek csupan veletlenek? /egyebkent ha nem mi szereljuk ossze azt a 46 db ot a 46 toronyra nekunk kell egyaltalan rendelest leadni a gyar helyett ahol az beepitesre kerul? /de lehet hogy en dolgozom rossz szamokkal./
ISIS elleni harcok tapasztalainak felhasználása a lynxben? Kimondatlan Rheinmetall Izraeli együttműködés ami annyira kimondatlan, hogy a Rheinmetalltól lízingelnek löveget.... A cseh tendert megnyerte lynx majdnem (csak annyira majdnem mint a GLDS, hiszem mindkettő ipari együttműködést meg toronyórát is ígér lánccal) A Redback rajzasztali gép, (pont annyira rajzasztali mint a Lynx kivéve, hogy az alaptípusából a K21-ből már többszáz darab üzemel a ROKA-nal)Mi a gondod vele?
Van értelme végignézni?
Akkor sem néztem meg.3 hete volt linkelve először ugyanebben a toppikban. Azóta nem változott a videóban semmi. Most linkelték be harmadjára. Egyszer már valószínűleg végignézted
Armin Papperger: Hamarosan! A 46 Lynx járműből álló kezdeti sorozat gyártása ebben az évben megkezdődik Németországban. Teljes erőbedobással zajlanak az előkészületek. A második sorozat gyártása 2023 januárjában kezdődik Magyarországon, Zalaegerszegen. Az évenként gyártott járművek száma a tervezett sorozattól és a változatoktól függ. A kibocsátás tíz és negyven rendszer között lesz évente.Fegyvergyártás és innováció Zalaegerszegen: 300 szakembernek adnának munkát
A német–magyar vegyesvállalat 2023-ban kezdi meg a termelést. Interjú a katonai fejlesztések gazdasági hatásairól és a NATO-n belüli presztízsünkről.index.hu
Miért nézte volna? Nem ezzel foglalkozik. Nem is érinti e téma.3 hete volt linkelve először ugyanebben a toppikban. Azóta nem változott a videóban semmi. Most linkelték be harmadjára. Egyszer már valószínűleg végignézted
Inkább csak kerüli a magyar youtubereket mint a tüzet és nem véletlenül. (én is csak akkor néztem meg amikor itt rákérdeztek) Ez a videó még egész jónak is mondható (attól függetlenül, hogy eléggé szubjektív)Miért nézte volna? Nem ezzel foglalkozik. Nem is érinti e téma.
Csütörtökön linkeltem a nemzetközi Lynx topikbanHolistic infantry fighting vehicle training - bazz, ezt sem gondoltam volna soha.
Ezt is megértük, ez már a XXII. századHolistic infantry fighting vehicle training - bazz, ezt sem gondoltam volna soha.
(Ti. a jelzos szerkezet lexikalis szemantika szerint talalo, de az amerikai angolban a 'holistic' egeszen mas kontextusban gyokeredzett meg, igy koncepcionalis-kognitiv szempontbol innen eleg rohejesen hangzik. )
Az egyetlen előny hogy szükség esetén annyit gyártunk benne, már ha alapoktól tudunk gyártani(aligha, mert csak összeszerelőüzem lesz?) amennyit akarunk, ha a szükség úgy hozza(torony nélkül ) Tehát semmi. Vagy az, hogy kifejlesztünk verziókat x év alatt, amivel egy telített piacon kínálhatunk egy egyértelműen csúcskategóriás hk árában levő harcjárműcsaládot. Szóval ez sem. Szervizelhetjük kiváló körülmények között és egyes fejlesztések náluk kerülnek beépítésre először? Talán ez.
forrás: Rheinmetall Investor Update 2021
Egy járműre jutó költségek:
Magyarország: 14 millió Euró
Csehország: 10 millió Euró
Ausztrália: 11 millió Euró
Egyesült Államok: 10 millió Euró
Ez azért elgondolkodtat, hogy van e értelme annak a Zalaegerszegi gyárnak! Mit nyerünk mi azzal ilyen kis mennyiségű harcjármű rendszeresítése esetén! Mert a majdnem másfélszeres költség az már megvan és ez nem ad okot örömre! Gyakorlatilag amíg az ausztrálok vesznek négy járművet, azon az áron mi csak hármat. A mennyiséget tekintve ez egy komplett zászlóalj magyar relációban, amit Zalaegerszegen betonozunk el.
igazából csak 218.
forrás: Rheinmetall Investor Update 2021
Egy járműre jutó költségek:
Magyarország: 14 millió Euró
Csehország: 10 millió Euró
Ausztrália: 11 millió Euró
Egyesült Államok: 10 millió Euró
Ez azért elgondolkodtat, hogy van e értelme annak a Zalaegerszegi gyárnak! Mit nyerünk mi azzal ilyen kis mennyiségű harcjármű rendszeresítése esetén! Mert a majdnem másfélszeres költség az már megvan és ez nem ad okot örömre! Gyakorlatilag amíg az ausztrálok vesznek négy járművet, azon az áron mi csak hármat. A mennyiséget tekintve ez egy komplett zászlóalj magyar relációban, amit Zalaegerszegen betonozunk el.
forrás: Rheinmetall Investor Update 2021
Egy járműre jutó költségek:
Magyarország: 14 millió Euró
Csehország: 10 millió Euró
Ausztrália: 11 millió Euró
Egyesült Államok: 10 millió Euró
Ez azért elgondolkodtat, hogy van e értelme annak a Zalaegerszegi gyárnak! Mit nyerünk mi azzal ilyen kis mennyiségű harcjármű rendszeresítése esetén! Mert a majdnem másfélszeres költség az már megvan és ez nem ad okot örömre! Gyakorlatilag amíg az ausztrálok vesznek négy járművet, azon az áron mi csak hármat. A mennyiséget tekintve ez egy komplett zászlóalj magyar relációban, amit Zalaegerszegen betonozunk el.