[HUN] Leopard 2

Katar már vett belőle évekkel korábban...nem mi vagyunk az elsők, viszont az utolsók! :)
Igaz, bakker.. Mea culpa. A katariak kapcsán csak ez rémlett :D

b6d59eeb-0001-0004-0000-000001382637-w1600-r1-8233618233618234-fpx70-2-fpy50.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: Aladeen
Nem kell épülnie mert már van, ugyanis Zalaegerszegen 50t a daruk teherbírása, ha jól tudom.
Az keves lesz egy 70 tonnas tankhoz, de en nem tudom hogyan gyartjak.
Egyszer majd tolem Zegen is gyarthatnak tankot ha a Linx mar kifutott. En ennyire nem latok elore, aki igen az is tevedhet. 20 ev mulva barmi lehet, egyenlore a nemetek nem tudnak eleg tankot gyartani igy sem.
10-20 even belul komplett Europa le kell cserelje a harckocsi allomanyat, itt tankot gyartani az orosz, a nemet, a lengyel (majd) , a torok (majd meglatjuk), a francia (talan még emlekeznek rá) meg a görög (német) tud.
Minhol máshol 20 eve nem csinaltak tankot vagy meg regebben, vagy nem modernet, tehát elveszett a tudas, vagyis 0. Modern tank kell majd a nepeknek es nem 10-20 darabos kiszerelesekben ami egy hagyományőrző hetvegen elfogy.
A most futó masodvonalas tankokhoz nem lesz alkatresz eleg mar, az ezektol fiatalabbol keves van, es kulonben is lattuk hogy a Leo 2A4-A6 felrobban az aknatol, a Parduc meg majd atrepul felette ha eleg sokszor leirjak es nem megy haboruba.
Xar vagy nem xar a Parduc, ezt kapjak, nem lesz olyan sok uj tank hogy valogathassanak. Sajat magatol meg se a spanyol, se az olasz, se a cseh vagy roman, brit, stb nem fog uj tankot kitalalni es gyartani.
 
A világ legmodernebb tankja jelenleg, mi vagyunk a legelső rendszeresítője, és még le sem takarva szállítják... Őrzés sincs, így nem gáz? Már a PzH-k, de a 2A4-ek esetében sem értettem, hogy hamár egyesével, mikró mennyiségben szállítják tréleren, akkor miért nem lehet legalább letakarni? És nem széltől, esőtől féltem, max kis paranoia..

Ne pánikolj!
Biztos, hogy jó erősen le lakatolták.a gyárban..
:)
 
Ne pánikolj!
Biztos, hogy jó erősen le lakatolták.a gyárban..
:)
Én biztos kértem volna távirányítós központi zárat hozzá, pity-pity . . .

Más
A Trophys dobozok nem keskeny cumok, ha már az első részen hajtogatni kell a szoknyát akkor azokkal tuti nem férne el sehol.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Fw_TlEmXsBE3NHU.jpg


Fw-xuFKaIAExaI_-e1685362489719.jpg


Fw_TkzGXsA02Sl3-770x433.jpg



Fw_U9gTWYAAcNfn-scaled-1-770x433.jpg
 
A gyártást nem kezdik meg a végleges konfiguráció letárgyalása előtt. Olyan nincs (vagyis van csak nagyon sok pénzért), hogy te szerződést módosítasz a gyártás megkeezdése után.
Akkor már csak az a kérdés, hogy tavaly áprilisban mit írt alá széles vigyorral a KMW elnöke a HM-ben a kamerák kereszttüzében? Gondolom nem végrendelet volt hanem inkább a 2018-as szerződés módosítása. Márpedig akkor már javában folyt a gyártás: német újságíró már 21 nyarán írta, hogy magyar A7-t látott.
 
  • Tetszik
Reactions: Tumpek and Pogány
A világ legmodernebb tankja jelenleg, mi vagyunk a legelső rendszeresítője, és még le sem takarva szállítják... Őrzés sincs, így nem gáz? Már a PzH-k, de a 2A4-ek esetében sem értettem, hogy hamár egyesével, mikró mennyiségben szállítják tréleren, akkor miért nem lehet legalább letakarni? És nem széltől, esőtől féltem, max kis paranoia..
A Pzh-nál anno én is írtam, hogy kicsit furcsa a többmillárdos technikát őrzés nélkül szállítani ráadásul a kamionsofőrök mindig a hegyeshalmi kamionparkolóban álltak meg az ukrán és a román kamionosok között egy jót horkolni.
 
Akkor már csak az a kérdés, hogy tavaly áprilisban mit írt alá széles vigyorral a KMW elnöke a HM-ben a kamerák kereszttüzében? Gondolom nem végrendelet volt hanem inkább a 2018-as szerződés módosítása. Márpedig akkor már javában folyt a gyártás: német újságíró már 21 nyarán írta, hogy magyar A7-t látott.

Frank Haun jópofizott a Karmelitában? Nem kevered a RM-es Papi-val? Az jár ide úgy, mintha már hazajárna
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
A Pzh-nál anno én is írtam, hogy kicsit furcsa a többmillárdos technikát őrzés nélkül szállítani ráadásul a kamionsofőrök mindig a hegyeshalmi kamionparkolóban álltak meg az ukrán és a román kamionosok között egy jót horkolni.
Egy Iphonokkal telerakott kamion szerintetek mennyit ér? Vagy, ha fullon van pl komoly sd-kártyával, vagy egyszerűen csak laptoppal.... És akkor csak átlag polgári cuccokról beszéltem. Stb Stb.
 
Még mindig 4,5 m a szelvényméret (vagy 4,7), vasúti átkelőnél 5 m.
Tervezési előírás:
http://www.sze.hu/~petocz/Kommunalis feladatok 2/Segedanyagok/KTSZ/Általános tervezési előírások.pdf
"A közúti űrszelvény magassága (az útkorona szélessége felett) 4,70 m, amely indokolt esetben 4,50 méterre
csökkenthető. Vasúti aluljáróknál 5,70 m az előírt űrszelvény magassága (részletek a szakági előírások sze-
rint)."

Közúti járművek forgalomba helyezésének szabályzata:
https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=99000006.koh
"5. § (1) * Motorkerékpár pótkocsijának a szélessége az 1,00 métert, fokozott hőszigetelésű jármű felépítményének vagy járművek által szállított, fokozott hőszigetelésű konténereknek vagy cserefelépítményeknek a szélessége a 2,60 métert, minden egyéb jármű szélessége a 2,55 métert nem haladhatja meg.


(2) A személygépkocsi pótkocsijának a magassága a 3,00 métert, egyéb jármű magassága a 4,00 métert nem haladhatja meg."
A kettőt szokás keverni, a 4 méter feletti járművek közlekedéséhez engedély kell. Azért nagyobb a tervezésnél a nyílás hogy figyelembe vegye az esetleges süllyedés, az út magassági ívének hatását és hogy mindenki csal.
A Katonai közlekedési Központnak tök jó nyilvántartása van arról hogy hol és mi fér el.

Amúgy revideálnom kell azt amit tegnap írtam, a Kiskörei-hídon van súlykorlátozás, 22t, ott ne menjen át tank vagy Lynx. És ott tök érdekes hogy 4,1 méteres magasságkorlátozás van, míg a 4 méter feletti jármű amúgy sem szabványos.
 
A Pzh-nál anno én is írtam, hogy kicsit furcsa a többmillárdos technikát őrzés nélkül szállítani ráadásul a kamionsofőrök mindig a hegyeshalmi kamionparkolóban álltak meg az ukrán és a román kamionosok között egy jót horkolni.
Figyelik azt a szállítmányt nem tok egyedül megy az, de nem kell nagy dísz kíséret minden egyes jármű melle ami jon nincs is ra kapacitás.
 
A Pzh-nál anno én is írtam, hogy kicsit furcsa a többmillárdos technikát őrzés nélkül szállítani ráadásul a kamionsofőrök mindig a hegyeshalmi kamionparkolóban álltak meg az ukrán és a román kamionosok között egy jót horkolni.
Egy ilyen szerelveny cirka 100 tonna.Cssk utvonalengedellyel,es biztosito kiserettel kozlekedhet.
Kulonben ha nem is mindennapos,de eleg gyakran latni jarceszkozszallito kamiont parkoloban .Nagyobb cuccukat inkabb ejjel viszok,olyankor kisebb a forgalom
 
Isten hozott a Rábánaál! A vállalat mottója: "Drága!... de legalább szar!"

Azt írják hogy igen pedig más beszerzett új eszközünkkel kapcsolatban én nem hallottam ilyen eljárásról
A kmw cuccok ilyenek, valami 500 éves bajor kereskedelmi szabályozás miatt van ami beragadt az agyukba.