Az első 10 évben közelében nem voltunk az eredeti 16800-as óraszámak. Az új szerződést nem azért írták alá, mert elfogyott a keret (a szerződés egyik változása is az volt, hogy továbbvihető legyen a fel nem használt keret), hanem mert véget ért a szerződés időtartama. És akkor ehhez add még hozzá a leállított kiképzési időszakot. A balesetek óta egész biztosan nem 2000 órát repked el a flotta évente, hanem jóval többet.Ha 2024-ben megérkezett volna a 4 gép, akkor 2026 márciusáig 2 év alatt kb. 1000 órát repülhettek volna. Azaz igy sem lett volna kirepülve a 2026-ig vett repült idő. Mivel a +4000 órát a az összetört gépek pótlása után vették, biztos hogy nem a balesetek miatti repülési tilalom miatt halmozódott fel a le nem repült idő. Persze az is lehet hogy rosszul emlékszem valamelyik számra vagy nem is 30 ezer óránál tartanak most és akkor már össze is dőlt a kis elméletem....