[HUN] T-72 korszerűsítés

Mert a komplett lőszer portfólió ami minden igényünket lefedi plusz a hamarosan hazatelepülő aknavetőgyártás olyan amivel nem lehet lőni?
Nagyon ügyelnek rá, hogy jól kezelhető maradjon az ország. Baromi könnyű megrendszabályozni, ha megpróbálnánk kiszakadni az érdekszférából... A megrendszabályozás elhárításához szükséges eszközökben és tudásban gondolkodj, szépen kirajzolódik a minta mi merre hány méter...
 
Nagyon ügyelnek rá, hogy jól kezelhető maradjon az ország. Baromi könnyű megrendszabályozni, ha megpróbálnánk kiszakadni az érdekszférából... A megrendszabályozás elhárításához szükséges eszközökben és tudásban gondolkodj, szépen kirajzolódik a minta mi merre hány méter...
És hova is akarsz szakadni attól az érdekszférából amin az egész régiót működteti? Az oroszokhoz mehetsz aztán nagyjából ennyi.
 
  • Tetszik
Reactions: bel and Wilson
Hol is készül az első zlj nekünk? :rolleyes: Ott gondolom elő tudják állítani soron kívül is az alkatrészt, a liebherr a gyárában a motort, etc, etc... Ne csináljunk már úgy, mint az oviban.

Mivel a gyárunk felépüléséig kintről kellene venni az alkatrészt, ja nem lenne olyan olcsó, aztán az üzemeltetését már meg tudnánk oldani saját berkekben annak az árának egy részét visszaforgatva, de szar is lenne. Az alkatrészbázisa befogadásához rögzítőelemeket kell legyártani, esélyesen acélból, esélyesen akkor darabokat amit még a Currus is megold a forgácsológépeivel. Öhhm, ez is sima emberi technikai eszközök összeszerelése, miért kell mindig elmenni az úgysem tudnánk, mert német ezeréves mágusok hozzák létre ólatin litániákat ismételgetve szintre?

Ha lenne egy ilyen oprció felmutatva a szlovák-cseh duónak, máris lehet, hogy ebben gondolkodnának, hiszen amúgy is napirenden van a T-72 modernizálás náluk és az IFV tender is náluk, esélyes Lynx szereplővel. Áhh, úgyse menne, mert mi magyarok vagyunk, meg aztán a T-72 elroncsa'.
Mondjuk ugyan abból a német gyárból az említett államok is pont ugyan annyiért tudnak.megvenni a nem.kompatibilis alkatrészeket. Akkor miért nem.ezt teszik? Tényleg annyira jó ötlet ez csak meg senkinek nem jutott eszébe?
 
  • Tetszik
Reactions: Wilson
Szia,

Mert nem jut mindenkinek Leo2-A7HU.

Sot, ahogy irtam, varhatoan sok katonanak majd a kozepes dandarban a Gidran lesz a jarmuve. Szoval nezzunk par szamszeru adatot:
Pancelzat:
Gidran: "up to" 14.5-t megfogja
T-72A+K5 front: 980+ mm CE, 579+ mm KE
Panceltoro kepesseg:
Gidran: 19 mm 500 m-en
T-72 (3VBM-13/3BM-32): 560 mm 2000 m-en
Repesz lovedek tomege:
Gidran(MK211): 49 gramm
T-72(3VOF-36): 23 000 gramm

Szerinted mind uljon Gidranban, vagy legalabb 93 kozuluk ulhessen T72-ben?
Akkor miért ne legyen Leo2A4? Miért ez fanatikus ragaszkodás az elavult vacakhoz?
Komolyan mondom, hogy nem értem...
 
Hol is készül az első zlj nekünk? :rolleyes: Ott gondolom elő tudják állítani soron kívül is az alkatrészt, a liebherr a gyárában a motort, etc, etc... Ne csináljunk már úgy, mint az oviban.

Mivel a gyárunk felépüléséig kintről kellene venni az alkatrészt, ja nem lenne olyan olcsó, aztán az üzemeltetését már meg tudnánk oldani saját berkekben annak az árának egy részét visszaforgatva, de szar is lenne. Az alkatrészbázisa befogadásához rögzítőelemeket kell legyártani, esélyesen acélból, esélyesen akkor darabokat amit még a Currus is megold a forgácsológépeivel. Öhhm, ez is sima emberi technikai eszközök összeszerelése, miért kell mindig elmenni az úgysem tudnánk, mert német ezeréves mágusok hozzák létre ólatin litániákat ismételgetve szintre?

Ha lenne egy ilyen oprció felmutatva a szlovák-cseh duónak, máris lehet, hogy ebben gondolkodnának, hiszen amúgy is napirenden van a T-72 modernizálás náluk és az IFV tender is náluk, esélyes Lynx szereplővel. Áhh, úgyse menne, mert mi magyarok vagyunk, meg aztán a T-72 elroncsa'.
Én értem a te gondolatmenetedet de sajnos ez nem így működik Magyarország önmagában nem képes a Lynx alkatrészek integrálásával a T-72k modernizálására ezt csak a németek részvételével kivitelezhető az nem úgy működik,hogy leadom a rendelést a Liebherr-k meg a többi gyártónak és miután
megjöttek a "katalógusból" kiválasztott részegységek akkor majd az Alsómocsoládi Tsz karbantartóműhelyében esztegályosként 40 évet lehúzó Józsi bácsi aktív közreműködésével majd mi belefaragjuk az "alkatrészeket",
Amelyek megjegyzem aranyárban vannak mert azt nem úgy kell elképzelni,hogy te leadod a rendelést teszem azt 44 db Renk váltóra a 72-z és 4 hét múlva már hozza is neked a GLS:-).
A motor a váltó de még a tűzvezető rendszer sincs egyik beszállítónál sem a raktáron,azt le kell nekik gyártani miután te leadtad nekik a megrendelésed ő egyeztet a különféle beszállítóival majd visszajelez neked,hogy mikorra tudja leszállítani neked ezt a mennyiséget ,egy autógyártóhoz képest ezek a gyárak ezeket az alkatrészeket gyakorlatilag "kézműves" mennyiségben gyártják.
A szlovák és cseh duó mind a saját hadiiparát akarja helyzetbe hozni egy esetleges T-72-s modernizálás kapcsán, esélytelennek gondolom,hogy ők egy ilyen 72-s upgradet megvennének tőlünk,főleg úgy,hogy a csehek gyakorlatilag eldöntötték,hogy némi ráncfelvarrás után még pár évig működtetik a 72-t aztán vata új tankokat szereznek be.
 
  • Tetszik
Reactions: tacticool
Én értem a te gondolatmenetedet de sajnos ez nem így működik Magyarország önmagában nem képes a Lynx alkatrészek integrálásával a T-72k modernizálására ezt csak a németek részvételével kivitelezhető az nem úgy működik,hogy leadom a rendelést a Liebherr-k meg a többi gyártónak és miután
megjöttek a "katalógusból" kiválasztott részegységek akkor majd az Alsómocsoládi Tsz karbantartóműhelyében esztegályosként 40 évet lehúzó Józsi bácsi aktív közreműködésével majd mi belefaragjuk az "alkatrészeket",
Amelyek megjegyzem aranyárban vannak mert azt nem úgy kell elképzelni,hogy te leadod a rendelést teszem azt 44 db Renk váltóra a 72-z és 4 hét múlva már hozza is neked a GLS:).
A motor a váltó de még a tűzvezető rendszer sincs egyik beszállítónál sem a raktáron,azt le kell nekik gyártani miután te leadtad nekik a megrendelésed ő egyeztet a különféle beszállítóival majd visszajelez neked,hogy mikorra tudja leszállítani neked ezt a mennyiséget ,egy autógyártóhoz képest ezek a gyárak ezeket az alkatrészeket gyakorlatilag "kézműves" mennyiségben gyártják.
A szlovák és cseh duó mind a saját hadiiparát akarja helyzetbe hozni egy esetleges T-72-s modernizálás kapcsán, esélytelennek gondolom,hogy ők egy ilyen 72-s upgradet megvennének tőlünk,főleg úgy,hogy a csehek gyakorlatilag eldöntötték,hogy némi ráncfelvarrás után még pár évig működtetik a 72-t aztán vata új tankokat szereznek be.
A Rendszerek integrációja és a tesztek eltartanának egy jó 3 évig.
 
  • Tetszik
Reactions: Wilson and Pogány
Hol is készül az első zlj nekünk? :rolleyes: Ott gondolom elő tudják állítani soron kívül is az alkatrészt, a liebherr a gyárában a motort, etc, etc... Ne csináljunk már úgy, mint az oviban.
Te írtad a Lynx gyárat... Hol máshol lenne meg hozzá a tudás és felkészültség?! De jobban meggondolva, ez az ovis dolog jobban tetszik nekem!

Majd itthon megoldjuk a T-72 átépítést egy nagyobb óvodaudvarban, bevonjuk a nagycsoportosokat az összeszerelésbe, elvégre szűk helyeket is könnyen elérnek, a kiscsoportosokat és középsősöket meg a festésbe. Zseniális ötlet! :) :p

Inkább ők mint egy Currus!:hadonaszos:
 
Nagyon ügyelnek rá, hogy jól kezelhető maradjon az ország. Baromi könnyű megrendszabályozni, ha megpróbálnánk kiszakadni az érdekszférából... A megrendszabályozás elhárításához szükséges eszközökben és tudásban gondolkodj, szépen kirajzolódik a minta mi merre hány méter...
A másik érában, érdekszférában is így volt. Az önálló, erős érdekérvényesítésre alkalmas haderő fenntartásához pedig nincs meg a gazdasági erő, bármennyire is meg tudnák sokan oldani "olcsón, okosba' ". Vagy csak nagy áldozatok árán, és nem a GDP 2%-ból. Attól sokkal többe kerülne egy ilyen haderő.
 
  • Tetszik
Reactions: Wilson
A másik érában, érdekszférában is így volt. Az önálló, erős érdekérvényesítésre alkalmas haderő fenntartásához pedig nincs meg a gazdasági erő, bármennyire is meg tudnák sokan oldani "olcsón, okosba' ". Vagy csak nagy áldozatok árán, és nem a GDP 2%-ból. Attól sokkal többe kerülne egy ilyen haderő.
Fúúú nagyon nem. Amiről te beszélsz, az az expedíciós haderő ami oda megy ahova küldik és megszerzi az olajkitermelést :)
Én meg arról, hogy olyan dolgok hiányoznak amik nagyon olcsók és elveszik bárki kedvét attól, hogy betegye a lábát.
 
Fúúú nagyon nem. Amiről te beszélsz, az az expedíciós haderő ami oda megy ahova küldik és megszerzi az olajkitermelést :)
Én meg arról, hogy olyan dolgok hiányoznak amik nagyon olcsók és elveszik bárki kedvét attól, hogy betegye a lábát.
Biztosan vannak ilyenek, de hogy a T-72specHU nem az, az igen valószínű.
 
Fúúú nagyon nem. Amiről te beszélsz, az az expedíciós haderő ami oda megy ahova küldik és megszerzi az olajkitermelést :)
Én meg arról, hogy olyan dolgok hiányoznak amik nagyon olcsók és elveszik bárki kedvét attól, hogy betegye a lábát.
Mármint bármiféle dolog amivel lőni lehet és jó is valamire annak az előállítása nagyon olcsó?
 
  • Tetszik
Reactions: Wilson and migfun
Mindenki nyugodjon le a p...ba :D :)
Nem kell aggodni lessz meg tankunk a jovoben a mostani a7 a4 en kivul... /es az a 4 ek sem maradnak igy sokaig./ de ez nem most lessz. Plane nem bejelentve. A 72 esek meg meg eldocognek egy darabig majd megvalluk tolluk afrikaba. En nagy 72 es parti voltam mert kell valami. Ez a valami jonni fog de meg nem most. Hozzateszem ez nem akkora gond. Jelenleg van 72 esunk es a4 unk. Tehat mar most erosebbek vagyunk mint voltunk egy eve ezen a teren.
 
Úgy néz ki,hogy a nálam sokkal nagyobb tudásanyaggal illetve tapasztalattal rendelkező hivatásos katonaként tevékenykedő Kriss a kérdésedre lakonikus rövidséggel de annál cizelláltabban adott adekvát választ:)


Figyelemre méltó tagjaink vannak, jó mottóval, Pl. @migfun :
„Az átgondolatlan tekintélytisztelet az igazság legnagyobb ellensége.” Albert Einstein 1901