INS Vikramaditya (India) / ex-Baku / ex-Gorskov / Project 11434

Ezzel a hajóval az a nagy esztétikai bánatom, hogy a "sziget" pont nem a fedélzet szélén van, így egy jókora helyet vesz el a fedélzet munkaterületéből és hagy meg egy totál felesleges placcot a hajó jobb oldalán. A másik meg, hogy nincs gázsugár terelő felhajtható deflektorlap, ami nagy mértékben bonyolítja a fedélzeti munkát a felszállások idején.
 
A Vikramadatiya mindossze 40 000 t vízkiszorítású, tehát kisebb a Kuznyecovhoz képest(60 000t)
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
Tényleg, még a multkori, Kuznyás videónál vettem észre, csak elfelejtettem. A 29-esek indításánál nem hajtották fel az áramláterelőket, csak a 33-asoknál.
 
Vikramadiya kazánjai

EvYMxfzzMU8.jpg

NmvEw92Wmoc.jpg

GE7w2DYzqmI.jpg

gDcjDO8gvCo.jpg

lz-9rRr94_M.jpg

CO2pF_aGRMQ.jpg

tvMCJFwLt4A.jpg
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Vagy megjöttek az orosz karbantartók, vagy átadták Indiának a knowhow-t... :D
Szerintem Indiában az ilyen jellegű "knowhow" bőven megvan orosz segítség nélkül is. Lásd mit művelnek a Szu-30MKI-vel. Csak náluk potyognak a TVC-s Szu-30-asok, más felhasználó országokban pedig elrepkednek velük nyugodtan.