J-11 / J-15 / J-16 Flanker , Flying Shark (Shenyang, Kína)

G0HKQWXWAAA1aM6
G0HKQWSWwAELmmi
 
  • Tetszik
Reactions: endre
Már a 426 -gépnél járnak.
A j-16D gépből eddig 44 db van .

Kérdés csak az hogy az év végére 450 gépet db számnál megállnak ? Vagy mennek tovább 500-600-ra ? Szerintem felesleges !
Főleg hogy jövőre 50 j-35 fognak gyártani

53073758536_758373ffb1_k.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: endre
J-11BS, ami igazból egy kínai Szu-27UB, középen levő KOLSz-al és tankolócső nélkül.
Viszont a hajtóműve már WS-10-es, de, hogy melyik, milyen tolóerővel, az nekem még nem világos:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Csak a miheztartás végett, ez itt egy J-16-os:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ugyanaz a hajtómű és itt véget is ér a hasonlóság. Formailag csak hasonló a függőleges vezérsík, de ez igazából egy hibrid, a Szu-30MKK kompozit vezérsíkja és oldalkormánya keveredik a Szu-27UB vezérsíkjának formájával. A J-16-oson AESA radar van és kínai KOLSz, ami alapból befele fordul. Ezenkívül a J-16-os teljeskörű FbW kormányvezérlésű és a szerkezeti tömegéből is faragtak valamennyit.
A J-11-esből is van még AL-31FM hajtóműves, ahogy a J-16-osból is van a másodikként csatolt videóban szereplő ejektor fúvócsöves WS-10-es és Laval-fúvócsöves WS-10-essel szerelt verzió is.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
J-15 anyahajó vadászgép, szárnyösszecsukható illesztési részlet.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
J-15 anyahajó vadászgép, szárnyösszecsukható illesztési részlet.
Összehasonlításképp a Szu-33-asok egyik, még leánykori nevén Szu-27K jelű prototípusának ugyanezen részlete:

Sukhoi_Su-33_folded_wing.JPG
 
Sajnos a videó elég idegesítően kapkodósra van megvágva, de ez van:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.