J-20 (Chengdu, Kína)

A gép üres tömegét tizenkinel és valamennyi tonnában saccolták meg, legalábbis wiki szerint. Kétlem, hogy sokat tévednének. Nagyjából ennyi a Szu-35 is. Ok, hogy S szívócsatorna, viszon kissebb a légellenállás.
????
Kb akkora vagy picit nagyobb gép mint a SZU-35,minden emberi számítás szerint jóval nagyobb felszálló tömeggel,mert az 5.gen egyik sajátossága a bődületes mennyiségű belső kerozinkészlet.Nézd meg a csöpp F-35-öt milyen kicsi,a max felszálló tömege meg akkora vagy kicsivel nagyobb mint egy F-15C-nek ami sokkal nagyobb nála.Ezután másnak próbáld bemesélni,hogy ez nem "alulmotorizált" az AL-31F-el...
 
Kb akkora vagy picit nagyobb gép mint a SZU-35,minden emberi számítás szerint jóval nagyobb felszálló tömeggel,mert az 5.gen egyik sajátossága a bődületes mennyiségű belső kerozinkészlet.Nézd meg a csöpp F-35-öt milyen kicsi,a max felszálló tömege meg akkora vagy kicsivel nagyobb mint egy F-15C-nek ami sokkal nagyobb nála.Ezután másnak próbáld bemesélni,hogy ez nem "alulmotorizált" az AL-31F-el...
Nézd, nem mértem meg a tömegét, csak annyit mondtam, hogy az alulmotorizáltságon segíthet, hogy nem nagyon van külső függesztmény.
 
Mondjuk azt megnézném,hogy ez a marha nagy dög "S" alakú szívócsatornával megáldott AL-31F-el mit produkál a levegőben.Mert az tuti,hogy akutt tolóerőhiányban szenved a gép.

Kb akkora vagy picit nagyobb gép mint a SZU-35,minden emberi számítás szerint jóval nagyobb felszálló tömeggel,mert az 5.gen egyik sajátossága a bődületes mennyiségű belső kerozinkészlet.Nézd meg a csöpp F-35-öt milyen kicsi,a max felszálló tömege meg akkora vagy kicsivel nagyobb mint egy F-15C-nek ami sokkal nagyobb nála.Ezután másnak próbáld bemesélni,hogy ez nem "alulmotorizált" az AL-31F-el...
De marha nehéz,vagy ha nem akkor alig van benne kerozin 5.gen. léptékkel mérve ami nagyon nagy hátrány.
A Szu-34-et akkor a ludak vontatják?;)
 
  • Vicces
Reactions: Miskolci Ogre
A SZU-34 repülési teljesítménye a közelében sincs egy SZU-35-nek...
5 gen géphez 5 gen hajtómű kell, míg nincs kész használnak ami van. Nem úgy repül, mint ahogy eltervezték, de ez a szitu. Öt évig nincs miért jegeljék a programot.
 
Kell is a sok keró bele, mert azt rebesgetik, hogy a WS-15 kb. 27%-al többet fogyaszt az AL-31/WS-10 párosnál.
Illetve egy cikk szerint a WS-10 sem hozhatja az elvárásokat, mert nagyon hallgat róla a kínai média.
 
Kell is a sok keró bele, mert azt rebesgetik, hogy a WS-15 kb. 27%-al többet fogyaszt az AL-31/WS-10 párosnál.
Illetve egy cikk szerint a WS-10 sem hozhatja az elvárásokat, mert nagyon hallgat róla a kínai média.
Azt látsz bele ebbe az egészbe, amit csak akarsz. De a kínai média eléggé hallgatag szinte mindennel kapcsolatban.
 
  • Tetszik
Reactions: enzo
Kell is a sok keró bele, mert azt rebesgetik, hogy a WS-15 kb. 27%-al többet fogyaszt az AL-31/WS-10 párosnál.
Illetve egy cikk szerint a WS-10 sem hozhatja az elvárásokat, mert nagyon hallgat róla a kínai média.

Mutatsz nekem olyat, hogy a hivatalos kínai média bőbeszédű és tényszerű információkat közöl bármiről, amihez a Kínai Fegyveres Erőknek köze van? :confused:
 
  • Tetszik
Reactions: Pocok75
Azt látsz bele ebbe az egészbe, amit csak akarsz. De a kínai média eléggé hallgatag szinte mindennel kapcsolatban.
Mutatsz nekem olyat, hogy a hivatalos kínai média bőbeszédű és tényszerű információkat közöl bármiről, amihez a Kínai Fegyveres Erőknek köze van? :confused:

Most nem találom a cikket, de arról volt szó benne, hogy általánosságban véve a kínai média szeret azért a sikerekről beszámolni, ha nem is bőszavúan, adatokkal, diagrammokkal. Na ezt a sikerhírverést hiányolják a J-20/WS-10 viszonylatban. Illetve azt is a WS-10 rovására írják fel, amit boki is írt, hogy a kínaiak továbbra is vennének AL-31 hajtóműveket, csak mivel az orosz fél ezt további Szu-35 gépek vásárlásához kötötte, így lemondtak róla.
Aztán, hogy ennek mennyi a valóság alapja....
 
"Kína nem támaszkodhat egy orosz hajtómüre, mert Oroszország arra kérte Kínát, hogy vásároljon további Szu-35 vadászgépeket cserébe az AL-31F hajtómüre kötött üzletért" - mondta egy bennfentes, aki névtelenségét kérte. A WS-10C nem marad el az AL-31F től.
Kíváncsi lennék Roni ábrázatára !
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
5 gen géphez 5 gen hajtómű kell, míg nincs kész használnak ami van. Nem úgy repül, mint ahogy eltervezték, de ez a szitu. Öt évig nincs miért jegeljék a programot.

Mc hasonlóért agyon savazzátok az Oroszokat Ronival ! Plusz mindent elhisztek amit a Kínai technikákról megjelenik !
 
Ha nem lennének azok a fenomenális bejelentések, amiken már csak mosolyogni lehet, az emberből sem bújna ki állandóan a kisördög.
Egyik sem jó, a maga módján viszont mindkettő "szórakoztató". Az oroszok kicsit össze-vissza beszélnek, állandóan dobálóznak a dátumokkal, aztán rendre nem jön be, amit nyilatkoznak. A kínaiak meg gyakorlatilag semmit sem mondanak, néha megjelenik egy homályos "spotter" kép, néha egy rajz, néha egy nyúlfarknyi nyilatkozat, amiből viszont sokan a végtelenbe és tovább következtetnek és kezelnek kész tényként feltételezéseket.
Amire Ogre gondol, hogy ugyanazt a helyzetet (első szériás 5. gen gép átmeneti 4. gen hajtóművel), az egyik oldalon gyengeségnek, szerencsétlenkedésnek állítanak be, a másik oldalon meg egy vállvonással tovább mennek rajta, "majd jön a megfelelő hajtómű a megfelelő időben".
Én kicsit úgy állok a dologhoz, hogy az oroszok az "influenszerek", folyamatosan dől belőlük a duma a neten, a felére nem kell odafigyelni, a kínaiak meg a némák, a felét észre sem veszem annak, amit mondanak, annyira ritkán szólalnak meg.