Miből gondolod, hogy ezeket nem lehet pilonostul leoldani?Nem fejlesztenek lopakodó külső tartályokat az 5. gen gépekhez? Az F-22-esnek is sínnel együtt oldható változat van, amit nem véletlenűl oldanak sínnel együtt.
Nem mondtam, hogy ezeket nem lehet pilonostól leoldani, csak azt, hogy az F-22-nél sem véletlen, hogy pilonnal együtt oldják, mert nem csökkentett észlelhetőségű a pótos és a pilon sem. Ugyanígy a J-20-nál is normál formatervezésű pótosoknak néznek ki, ami hazavágja nagy valószínűséggel a sok izzadtsággal elért RCS értékeket.Miből gondolod, hogy ezeket nem lehet pilonostul leoldani?
Vagy raknak beléjük 4 kis hajtóművet, amivel a WS-15 majd "hozza" az orosz hajtómű paramétereietAztán meg lehet, hogy póttartálynak álcázott nuki![]()
J-20 póttartályokkal + J-15 + BMW + autóbűvölő sámán
Harci bevetésnél miért ne lehetne használni a póttankot?! Az RCS mértéke nem a saját bázison és légtérben számít, hanem az ellenséges és tényleges harcászati légtérben. Valahogy viszont el kell jutni odáig (még a távolabbi bázisokról is) és lehetőleg úgy, hogy ne kiszáradt tartályokkal érjenek oda 3-5 percnyi a semminél alig több tartalékkal, mint a Messerek az Angliai csatában brit légtérben. Erre kiválóan alkalmas a póttartály, amitől megfelelő pillanatban meg lehet szabadulni és máris megvan a stealth-követelmény is és a megfelelő tüzelőanyag-mennyiség is a gépben.Ha csak átrepüléseknék használják, akkor tényleg nincs amiért, de ezt nehéz elhinnem.
http://chinesemilitaryreview.blogspot.hu/2013/08/refueling-probe-spotted-on-j-20-stealth.htmlLehet ha igazad van, minden esetre ha élesben szükségük lesz rá egyszer is akkor lehet bánni fogják. Légi utántölthető képessége lesz-e a J-20-nak?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..