J-20 (Chengdu, Kína)

FJMQXMqUcAEhPaM
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Szittya
Hmm...
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Az 1. PLA Légierő dandár J-20-as vadászgépei...​


Gyönyörű és érdekes fotók és videók a Népi Felszabadító Hadsereg Légierő 1. dandárjának J-20-as vadászgépeiről. Jelenleg a J-20-as vadászgépek a PLA Légierő három harci dandárjánál (9., 1. és 5. dandár), valamint két másik harci kiképzőközpontban (Dingxin és Tsangzhou) állnak szolgálatban. Ez az, amit biztosan tudunk. A J-20-asok becsült összlétszáma mostanra valószínűleg legalább 80-90 darabra tehető. Legalábbis ezeknek a videóknak a képkockáin néhány repülőgép CB0255 és CB0256 gyári sorozatszámon látható, vagyis elméletileg 55 és 56 gépet már legyártottak a J-20 második gyári sorozatából, amelyet kínai WS-10C motorokkal gyártanak. A J-20-as első gyári sorozatában, amely AL-31F hajtóművekkel készült, legalább 25-30 gépnek kellett lennie. Legalábbis az első széria CB0121 gyári sorozatszámú gépéről vannak információk, azaz az első széria 21. gépéről tudunk.


http://english.chinamil.com.cn/view/2022-01/18/content_10124136_3.htm










 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and Szittya
Néhány jó felvétel a WS-10C hajtóművek fúvókáiról is, amelyek most kerülnek a
J-20-asra.




To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Nos, még egy pontra hívták fel a figyelmet a figyelmes kritikusok. Az első gyártási sorozat megmaradt
J-11B-t, amelyek a 2000-es évek második felében az egyetlen AL-31F hajtóművekkel gyártott J-11B-k voltak, a hajtóműveket végül mégiscsak WS-10 hajtóművekre cserélték.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

ilyen volt

ilyen lett


Colonelcassad
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Roni
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Érdekes, hogy nem csak a kabintető kontúrját, de a kereten elől-belül található két fehér tartályt is sikerült átvenniük:


12hklajzquc81.jpg
Miért ütközhet nehézségekbe, hogy az oroszok is "F-22" kabintetőt rakjanak a Szu-57-re? Vagy csak nem akarnak, nem látják lényegét?
Mi van abba a két tartályban, hogy a J-20-ra is kellett?
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.