Lassan kezd kikopni az orosz varázslat a kínai gépekből. Tudtommal nem történt már jó ideje hajtóműrendelés, a J-20-asokba meg valamilyen WS-10-est szerelnek jelenleg.
Amit megvettek előre ez édeskevés. A legutolsó rendelés amiről a sajtó is írt 2011-ből való és 150 hajtóműről szól. Ez mintha megismétlődne 2017-ben is, de nem vagyok biztos benne, hogy nem tévedés és a 2011-es cikket másolták volna le.Persze,hogy nem történt,megvették előre és ha ez nem lenne elég nem egyszerhasználatosak azok sem amiket vettek.
Nem olyan hülyeség hogy Kína 2020.ig 100 db j-20A állít hadrendbe.
Korábbi hírek szerint az A után jön a B változat ami tartalmazza a WS-15 hajtóművet abból 500 db terveznek legyártani .
Am a 7 gép az Október 1-es ünnepségre készül ahol repülni fog az új generációs bombázó is .(szerintem)
De furnérlemez változatot már csak elhiszed, hogy le tudnak gyártani 100 darabot.Um... egy nyomorult utasszállítót nem tudnak összerakni csak nyugati segítséggel (akik igazából ahogy nézem jó okkal mímelik inkább a munkát), ami pedig egy pöppet egyszerűbb, mint egy harci gépet, szóval nem tudom honnan ez a hatalmas optimizmus ezzel a géppel kapcsolatban.
Szerintem nem a 100 db-os mennyiség a hihetetlen, hanem a 2020-as dátum. A gép még kész sincs, alacsony ütemű gyártás megy valószínűleg, mivel megjelent egy kiképző, és állítólag egy éles századnál.De furnérlemez változatot már csak elhiszed, hogy le tudnak gyártani 100 darabot.
Igen, szerintem is elég fura lenne.Szerintem nem a 100 db-os mennyiség a hihetetlen, hanem a 2020-as dátum. A gép még kész sincs, alacsony ütemű gyártás megy valószínűleg, mivel megjelent egy kiképző, és állítólag egy éles századnál.
Amit megvettek előre ez édeskevés. A legutolsó rendelés amiről a sajtó is írt 2011-ből való és 150 hajtóműről szól. Ez mintha megismétlődne 2017-ben is, de nem vagyok biztos benne, hogy nem tévedés és a 2011-es cikket másolták volna le.
Bárhogy is nézzük 150 hajtómű nem olsan sok. Ez ugyebár elég kéne legyen a gyártás alatt lévő J-10B gépekhez, meg a J-15-ösökhöz. Van még egy rakás J-11/J-10A oda is elkéne néhány új hajtómű, az eredeti Szu-27/30 esetében is szóba jöhet egy-két csere. És akkor hol vannak még a J-20 gépek?
Mármint háromszáz összesen a 2011 plusz a 2017 rendelésekkel? Bárhogy is nézzük, ha gond van a hazai hajtóművel akkor a köv időszakban megint után kell majd rendeljenek.300 mert valóban utánrendeltek.
Mármint háromszáz összesen a 2011 plusz a 2017 rendelésekkel? Bárhogy is nézzük, ha gond van a hazai hajtóművel akkor a köv időszakban megint után kell majd rendeljenek.
Ha igaz, hogy el kezdték beépíteni a WS-15-ösöket, akkor lehet, hogy csak az első 1-2 széria J-20-ba megy orosz hajtómű. Giga cumi akkor lenne, ha menet közben jönne ki valami komolyabb probléma a WS-15-ösöknél, és be kellene várni egy utánrendelést az oroszoktól.Mármint háromszáz összesen a 2011 plusz a 2017 rendelésekkel? Bárhogy is nézzük, ha gond van a hazai hajtóművel akkor a köv időszakban megint után kell majd rendeljenek.
Naigen, de van még kb 400 J-10. Azokhoz külön meg kellett venni a hajtóműveket.Igen összesen 300 bár ami gépet vettek azokhoz értelemszerűen volt hajtómű és persze tartalék is.Elméletileg a kétszer 150db az ezeken a mennyiségeen felül értendő.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..