J-20 (Chengdu, Kína)

Hány ilyen hajtóművel szerelt gép repül most a kínai légierőben?
Nincs semmi hivatalos infó, csak találgatások.
2019 októberi kép:
forrás http://chinese-military-aviation.blogspot.com/
J-20A4.jpg
 
A J-31 sehol nem tart, inkább techdemo, mint proto. Nem lesz kész 6-7 év múlva.

Majd meglátjuk ,ha a gyár finanszírozza ahogy írta korábban mackensen akkor meglehet, a másik érvem pedig az hogy lexarják és rohadtul nem priortiás ha valóban hajóra szánják, sokára lesz még bejártós cv-18
 
Majd meglátjuk ,ha a gyár finanszírozza ahogy írta korábban mackensen akkor meglehet, a másik érvem pedig az hogy lexarják és rohadtul nem priortiás ha valóban hajóra szánják, sokára lesz még bejártós cv-18
Sok szempont érvényesül egyszerre. Rá nem érnek, tömegével kezdenek megjelenni az F-35B-k és C-k hordozón, viszont a realitásokat nem tudják megerőszakolni. 2-3 év múlva elkészül a két új catobar CV, 5-6 év múlva talán szolgálatba állnak (ha nem húzódik el nagyon a tesztelésük és bejáratásuk, ha igen, lehet hogy 8-10 év). Ekkorra kell megfelelő számú catobar J-15, és/vagy el kell készülni a J-35-nek (szerintem inkább a kettő együtt), viszont a J-35 program még nagyon az elején tart, hiába tűnik úgy a J-31 sok éves megjelenése miatt, hogy már sok éve repül, tehát jól halad .A hordozófedélzeti stealth program jelenleg csúnyán mínuszos, kegyetlen sok pénzt kell beleölni a J-20 mellett, hogy megjelenhessen.
 
Ha ez ilyen komoly teljesítményű lesz még ha több fogyasztás árán és rövidebb élettartammal is de akár ez lehet majd a 6 gen gépek hajtóműve is .
Kétlem hogy a jenki 6 gen géphez egy 26 tonna tolóeejű hajtóművet csinálnának majd .
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: endre