J-20 (Chengdu, Kína)

message-editor%2F1564523223695-jjjjasd.jpg
Ok, de ez a képen egy F-22 van.
 
Ők nem mondanak nagyokat hanem nyomják keményen !
Friss
1626633358971-png.763381


És itt egy másik június 15-ről

1624116591871-png.754889
 
Orosz elemzés a J-20 szenzorairól,antennáiról,az eredeti orosz feliratok fordítása nem lett a legszakszerűbb mivel ebben nem vagyok otthon de megpróbáltam a lehető legjobban lefordítani őket de igénybe vettem ghostrider kolléga és Molni segítségét is,(még egyszer köszönöm nekik,hogy időt szakítottak rá:).Ha valaki esetleg jobban benne van a témában és szakszerűbb fordítást vagy elnevezést tud prezentálni,az kérem ne fogja vissza magát és írja meg:)
A feketével kiemelt rész fordítása érdekes eredményt hozott az azért van feketével kiemelve...
1621877_2040ef9012174310e1132e314e8ada6a.gif




1. Vészhelyzeti lámpa ablaka
2) A rádió-ellenintézkedési rendszer antennája
З) Hűtőrendszer légbeszívása
4) Kiegészítő légbeszívó
5) Elektro-optikai célrendszer (EOTS)
6) Nyomásérzékelő
7) Hátsó kiegészítő oldalsó radar AFAR-ral
8) EODAS (Electro Optica1 Distributed System) ablak
9) Elosztott antennaegység
10) Villámhárító (villámvédelem)
1) Radar AFAR-ral
12) Head-Up Display (HUD)
13. Robbanó, vagy piropatron zsinór
14) katapultülés
15) Teljes kabinlámpa
16) Electro Optical elosztott rendszer (EODAS) ablakok
17) Műholdas kommunikációs antenna
18) L-sávú antenna
19) REb antenna
20) A hűtőrendszer kivezetőnyílása
21 ) Az oldalsó fegyverzeti rekesz ajtaja
22) CN antennarács a szárny elülső élén
23) Navigációs fény
24) Elosztott antennaegység


1621871_fd328447423072e3bd36c29e3a6d0ee2.gif



1.Előre néző antenna az átvitelhez
2. Az elosztott elektro-optikai rendszer érzékelője frontális nézethez:
félgömb (kifelé néző).
3, érzékelő a hátsó láthatóság elosztott optikai-elektronikus rendszeréhez
félgömb alakú látószenzor (back-up) 4.
4. A "Weizong" (China Satcom Group) VHF/UHF adatátviteli rendszer antennája.
("China Satcom Group - "Kínai Műholdas kommunikációs csoport")
5. Vevő antenna\ GP,S'yedou" (China Satellite)
6. Vészhelyzeti helyreállító egység (EPU) kimeneti ablak
7. Előre néző elektronikus panel és EPU-panel
8, GPS-vevő antenna "Beidou".
9 "Hátrafelé néző nagysebességű adatátviteli antenna a
csoportos interakció.
10. Segédhajtómű-bemenet ("APU")
11. Segédhajtómű segédlevegő-kivezető nyílása
12. Előre néző nagyfrekvenciás antenna (NEM)
13. Hátrafelé néző nagyfrekvenciás antenna (HF)
14.Infracsapda konténer
15.Irányított, hátrafelé néző elektronikus EOD-panel" (ECM/ESM)


1621872_80e4fd552fe698bfae5e00e8d99184f7.gif



l. Optoelektronikus célzórendszer (EOTS)
2. Rádió magasságmérő vevő
З. VHF/UHF adatátviteli rendszer antennája
4. Rádió magasságmérő adó
5. Lefelé mutató nagy sebességű adatátviteli antenna a következőkhöz
csoportos kommunikáció.
6. UHF leszállástámogató rendszer antennája
7. Loneburg lencse
8. A motor hőelvezető berendezés bemenete
9. Az elosztott optikai rendszer érzékelője az alsó félteke nézetéhez
félgömb
10. Строевой огонь eredeti fordításban: harci tűz, külön fordításban, tűzvonalak, tűzvonal tüzelés ?
11 , Navigációs lámpa
12. Statikus kisütő
13. Hátrafelé néző elektronikus ESM/EC'M és támogató panel (ESM/EC'M)
 
Orosz elemzés a J-20 szenzorairól,antennáiról,az eredeti orosz feliratok fordítása nem lett a legszakszerűbb mivel ebben nem vagyok otthon de megpróbáltam a lehető legjobban lefordítani őket de igénybe vettem ghostrider kolléga és Molni segítségét is,(még egyszer köszönöm nekik,hogy időt szakítottak rá:).Ha valaki esetleg jobban benne van a témában és szakszerűbb fordítást vagy elnevezést tud prezentálni,az kérem ne fogja vissza magát és írja meg:)
A feketével kiemelt rész fordítása érdekes eredményt hozott az azért van feketével kiemelve...
1621877_2040ef9012174310e1132e314e8ada6a.gif




1. Vészhelyzeti lámpa ablaka
2) A rádió-ellenintézkedési rendszer antennája
З) Hűtőrendszer légbeszívása
4) Kiegészítő légbeszívó
5) Elektro-optikai célrendszer (EOTS)
6) Nyomásérzékelő
7) Hátsó kiegészítő oldalsó radar AFAR-ral
8) EODAS (Electro Optica1 Distributed System) ablak
9) Elosztott antennaegység
10) Villámhárító (villámvédelem)
1) Radar AFAR-ral
12) Head-Up Display (HUD)
13. Robbanó, vagy piropatron zsinór
14) katapultülés
15) Teljes kabinlámpa
16) Electro Optical elosztott rendszer (EODAS) ablakok
17) Műholdas kommunikációs antenna
18) L-sávú antenna
19) REb antenna
20) A hűtőrendszer kivezetőnyílása
21 ) Az oldalsó fegyverzeti rekesz ajtaja
22) CN antennarács a szárny elülső élén
23) Navigációs fény
24) Elosztott antennaegység


1621871_fd328447423072e3bd36c29e3a6d0ee2.gif



1.Előre néző antenna az átvitelhez
2. Az elosztott elektro-optikai rendszer érzékelője frontális nézethez:
félgömb (kifelé néző).
3, érzékelő a hátsó láthatóság elosztott optikai-elektronikus rendszeréhez
félgömb alakú látószenzor (back-up) 4.
4. A "Weizong" (China Satcom Group) VHF/UHF adatátviteli rendszer antennája.
("China Satcom Group - "Kínai Műholdas kommunikációs csoport")
5. Vevő antenna\ GP,S'yedou" (China Satellite)
6. Vészhelyzeti helyreállító egység (EPU) kimeneti ablak
7. Előre néző elektronikus panel és EPU-panel
8, GPS-vevő antenna "Beidou".
9 "Hátrafelé néző nagysebességű adatátviteli antenna a
csoportos interakció.
10. Segédhajtómű-bemenet ("APU")
11. Segédhajtómű segédlevegő-kivezető nyílása
12. Előre néző nagyfrekvenciás antenna (NEM)
13. Hátrafelé néző nagyfrekvenciás antenna (HF)
14.Infracsapda konténer
15.Irányított, hátrafelé néző elektronikus EOD-panel" (ECM/ESM)


1621872_80e4fd552fe698bfae5e00e8d99184f7.gif



l. Optoelektronikus célzórendszer (EOTS)
2. Rádió magasságmérő vevő
З. VHF/UHF adatátviteli rendszer antennája
4. Rádió magasságmérő adó
5. Lefelé mutató nagy sebességű adatátviteli antenna a következőkhöz
csoportos kommunikáció.
6. UHF leszállástámogató rendszer antennája
7. Loneburg lencse
8. A motor hőelvezető berendezés bemenete
9. Az elosztott optikai rendszer érzékelője az alsó félteke nézetéhez
félgömb
10. Строевой огонь eredeti fordításban: harci tűz, külön fordításban, tűzvonalak, tűzvonal tüzelés ?
11 , Navigációs lámpa
12. Statikus kisütő
13. Hátrafelé néző elektronikus ESM/EC'M és támogató panel (ESM/EC'M)
A középső ábráról a 16. pont lemaradt...

16. Kommunikáció, navigáció, azonosítás (CNI) panel
 
V
Ez ilyen liliputi szazad? Vagy eleve csak torpeket es gnomokat vesznek fel pilotanak arrafele?
Kisebb szem-kéz távolság, rövidebb idegpályák, amiket gyorsabban be tudnak járni az ingerek, ezáltal kisebb a reakcióidejük. És rövidebb a szív-agy távolság is, ami miatt egy gyors fordulóban kisebb valószínűséggel ájulsz ki, mint az, aki magasabb.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and Kim Philby