J-20 Mighty Dragon (Chengdu,Kína)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Roni

Well-Known Member
2010. június 30.
16 329
18 941
113
J-20 HMD és külön berakom a j-11 topicba amit a j-16nál használnak mivel úgy tűnik hogy két fajta van
Ff6PWJ-XwAIN4Ab
Ff6PYvKWYAAnnqH
Interesting tidbit: When talking about the oxygen mask, they specifically mentioned the addition of an "suffocation-prevention valve" which is the small black cylinder below the mic connector. They claimed that to be a unique invention not seen elsewhere.
 

Zaphod Beeblebrox

Well-Known Member
2020. április 1.
4 732
17 574
113
J-20 HMD és külön berakom a j-11 topicba amit a j-16nál használnak mivel úgy tűnik hogy két fajta van
Ff6PWJ-XwAIN4Ab
Ff6PYvKWYAAnnqH
Ebből a magazin műsorból vannak a képek, és bemutatják a gyártás egyes részleteit is;
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

arbalest

Well-Known Member
2011. január 11.
8 690
19 022
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

arbalest

Well-Known Member
2011. január 11.
8 690
19 022
113
@Allesmor Obranna
A fenti posztnál, a legelső, WS-10C képnél szerinted mik lehetnek azok apró kis elemek, amik lenyílnak a belső gyűrűből? Úgy néz ki, a grívitáció nyitja őket, gondolom, amikor a hajtómű üzemel, mechanikusan, vagy az égésgáz működteti őket.
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 895
67 673
113
@Allesmor Obranna
A fenti posztnál, a legelső, WS-10C képnél szerinted mik lehetnek azok apró kis elemek, amik lenyílnak a belső gyűrűből? Úgy néz ki, a grívitáció nyitja őket, gondolom, amikor a hajtómű üzemel, mechanikusan, vagy az égésgáz működteti őket.
Ugyanaz, mint a D-30F6-osnál.
85e7e29e66e2cd263491ec9f4d6d95ba.jpg

Ha teljesen nyitva van a belső Laval profil a legnagyobb keresztmetszetre, mert mondjuk légi alapjáraton van lehúzva a hajtómű, akkor maximálisra kinyilt kilépő keresztmetszeten pont kitakarja a merev profilú ejektor légáramának útját, ami a törzshátsórész burkolatán belül, de a hajtómű forszázskamrája körül áramolva érkezik be a fúvócsőbe. Ha nagyobb sebességen a szívócsatornában összetorlódó légáram nagy nyomással megérkezik ide, de a pilóta leveszi a gázt, ami következtében nyílni kezd a Laval profil, akkor az itt körkörösen összetorlódott légáram a merev ejektor profilt le tudná szakítani. Ez a jelenség az egyik MiG-31-es prototípussal annak idején meg is történt, mert azon még nem voltak ilyen befele nyíló bypass szelepek és a külső profil is mozgó volt még:

web.jpg

web.jpg

Ebből lett ez:

1567573866131094980.jpg
 

cirqle

Well-Known Member
2021. december 5.
9 100
50 398
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0

Roni

Well-Known Member
2010. június 30.
16 329
18 941
113
Beszélgetés egy külföldi oldalról ! Az van amit évekkel ezelőtt Leírtam és terjesztettek !
2021 vagy 2022-ben már évi 60 db j-20 gyártás lesz a j-10 rovására !
Another quick question - Is China still building J-10Cs right now?

If so, is the production still being done on a mass scale, or slowed down in order to wait for newer J-10 variants or entirely newer model (i.e. J-31) to come online?

CAC has handed over J-10 production to GAC as CAC now focuses on J-20 production. It's not known what GAC's production rate and PLAAF's preferred acquisition rate of J-10C is.
Can someone familiar with agreed estimated production rates inform/remind the thread (and me) what the estimated production rates are for J-10 and J-16?
We have an updated estimate of annual J-20 production rate of 60 to 75+. J-16 we have close to 300 units of in total and this probably includes J-16D. That would make it an average production rate of only 30 built per year since 2012. Keeping in mind SAC during that time was also building the J-15. PLAAF preferences wise, it's clear PLAAF is focused on J-20 and the other fighters could easily have considerably higher production rates than 30 to 50 per year (for J-10's estimated previous rate at CAC).
 

tarzaan

Well-Known Member
2014. március 25.
13 034
18 260
113
Beszélgetés egy külföldi oldalról ! Az van amit évekkel ezelőtt Leírtam és terjesztettek !
2021 vagy 2022-ben már évi 60 db j-20 gyártás lesz a j-10 rovására !


CAC has handed over J-10 production to GAC as CAC now focuses on J-20 production. It's not known what GAC's production rate and PLAAF's preferred acquisition rate of J-10C is.
Can someone familiar with agreed estimated production rates inform/remind the thread (and me) what the estimated production rates are for J-10 and J-16?
We have an updated estimate of annual J-20 production rate of 60 to 75+. J-16 we have close to 300 units of in total and this probably includes J-16D. That would make it an average production rate of only 30 built per year since 2012. Keeping in mind SAC during that time was also building the J-15. PLAAF preferences wise, it's clear PLAAF is focused on J-20 and the other fighters could easily have considerably higher production rates than 30 to 50 per year (for J-10's estimated previous rate at CAC).

Hallod ezt @Oroszország?
 

angelsoul

Well-Known Member
2016. február 13.
2 521
16 956
113
Beszélgetés egy külföldi oldalról ! Az van amit évekkel ezelőtt Leírtam és terjesztettek !
2021 vagy 2022-ben már évi 60 db j-20 gyártás lesz a j-10 rovására !


CAC has handed over J-10 production to GAC as CAC now focuses on J-20 production. It's not known what GAC's production rate and PLAAF's preferred acquisition rate of J-10C is.
Can someone familiar with agreed estimated production rates inform/remind the thread (and me) what the estimated production rates are for J-10 and J-16?
We have an updated estimate of annual J-20 production rate of 60 to 75+. J-16 we have close to 300 units of in total and this probably includes J-16D. That would make it an average production rate of only 30 built per year since 2012. Keeping in mind SAC during that time was also building the J-15. PLAAF preferences wise, it's clear PLAAF is focused on J-20 and the other fighters could easily have considerably higher production rates than 30 to 50 per year (for J-10's estimated previous rate at CAC).

Ugyanaz a mix, mint amit az USAF alakított ki.
  • J-11 és J-10 az F-15/F-16 analógiára
  • J-16 (elvileg van már vagy 300) az F-15E/EX megfelelője (J-16D meg a Growlernek)
  • J-20 és a J-35 meg első vonalnak F-22/35 mintára.
  • H-20 ott a B-21 -ellenében.
  • És persze a 6.th gen is full ugyanaz a koncepció... (utóbbi kettő terv, de esetükben érezhető a hasonlóság, hiszen ugyanarra a hadszintérre készülnek)
A gyártás valszeg ennek megfelelően van szabályozva + náluk ott a tény, hogy alig exportálnak, szinte minden hazai piacra megy, így a légierő átfegyverzését szélsebesen végezhetik. Eszerint a 5.th gen típusok terén a lemaradást fontosabbnak ítélték, mint a combos 4.th gen mennyiség legyártását. Ők is elemzik a konfliktusokat serényen...
 

arbalest

Well-Known Member
2011. január 11.
8 690
19 022
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed