Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Azt hogy évente már 100 db tájt gyárthatják , ami keményEz mit jelent?
We're expecting them to put out >100 J-20s airframes by EOY. Not necessarily delivered, but certainly completed. Probably gonna see 3 Bdes begin their transition to the platform by EOY as well.
Vagyis ha az eddig legyártott és szolgálatba állított mennyiséget figyelembe vesszük (olyan 100-200 db), akkor már jövőre is erős légifölényt élveznek a Csendes nyugati részén. Figyelembe véve, hogy van összesen 140 combat coded F-22 (melyek máshová is kellenek a bolygón), úgy ez mindenképpen áll - tekintve, hogy az F-35 más kategória (nem légifölény gép).Azt hogy évente már 100 db tájt gyárthatják , ami kemény
A fúvócső rejtése, mint az YF-23-on, nem cél? Vagy nem jó a nyereség-veszteség arány?
Szóval akkor ez lenne a WS-15-ös?
Mivel a fotón szereplő gép még a korai festésmintával rendelkezik, sanszos, hogy a jobboldali fúvócső csak a WS-15-ös egy korai prototípusa, amin jóformán nincs még megoldva se az RCS, se az IR védelem.A fúvócső rejtése, mint az YF-23-on, nem cél? Vagy nem jó a nyereség-veszteség arány?
Egyébként az F-22-es kialakítása jobb lehet valamiben, mint ezek a "csupasz" látható gsf-ek?
Ez valami vicc?