Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Dél Afrikából lelépett az összes pilóta. A tengeralattjáróik is személyzethiány miatt állnak.Royal Thai Air Force Gripen Fighter Aircraft Fleet Clocks 10,000 Flight Hours
Náluk a 800 órás javítást hogy oldják meg? Ők is visszarepülnek ilyenkor svédbe?
A 12 Gripen 2011 óta (7,5 év) 10 ezer órát repült, azaz átlagosan 111 óra/gép/év.
Illetve 2017 januárjától már csak 11 Gripen, mert egy lezuhant.
Összehasonlításképpen:
A magyaroknak a 10 ezer órához majdnem 8 év kellett.... 14 géppel. (90 óra/gép/év)
A cseheknek a 10 ezer órához 5 év kellett 14 géppel. ( 143 óra/gép/év)
A dél-afrikaiak 2008 óta a 26 (/13) géppel sem érték el a 10 ezer órát?
Igen, gyakorlatilag a kazetták egy burkolólemez alá vannak beépítve, amit csak akkor szerelnek le amikor a kazettákba betöltik a csalikat. Üresen nem célszerű borítás nélkül hagyni, mert esőben/hóban/felhőben repülve beázna és beindulna a korrózió, meg ha marad benne egy kis víz vagy pára zárlatot is okozhatna, és a belső jegesedés is kárt tehetne a kazettákban.A cseh gépen védőborítás miatt nem látszanak a csaliszóró kazetták aljzatai?