Szép kis gép ez.Ha olyan jó,és tartós is lesz,mint amilyen szép,a mi igényeinknek is megfelelne
Arra amire jelenleg a Gripeneket használjuk J-7BGI is bőven elég lenne. Amire igazán kíváncsi lennék, hogy a Mig gépek üzemeltetési hátterébe mennyire pászol ez a gép?Szép kis gép ez.Ha olyan jó,és tartós is lesz,mint amilyen szép,a mi igényeinknek is megfelelne
Mivel a többi tipusuk is orosz eredetű,éa Super J7ként kezte az életét,alighanem teljessen.Ami baj lehet,hogy alighanem az élettartam mutatók is hasonlóak lehetnek.Arra amire jelenleg a Gripeneket használjuk J-7BGI is bőven elég lenne. Amire igazán kíváncsi lennék, hogy a Mig gépek üzemeltetési hátterébe mennyire pászol ez a gép?
Sárkány-hajtómű szempontból talán valamennyire passzolhat, de teljesen mindegy, szerinted a MiG-ek üzemeltetési kiszolgáló/ellenőrző/javító technikáiból mi van meg, és hol vannak azok az emberek akik értettek hozzá? Ahogy a PG-t beszántották, ugyanúgy a Honvédségnél sincs már semmi belőle, totálisan 0-ról kellene kezdeni mindent.Arra amire jelenleg a Gripeneket használjuk J-7BGI is bőven elég lenne. Amire igazán kíváncsi lennék, hogy a Mig gépek üzemeltetési hátterébe mennyire pászol ez a gép?
Persze, teljesen értelmetlen lenne, viszont vannak országok, ahol ezek a képességek megmaradtak. Kíváncsi lennék, hogy egy olyan környezetbe, mennyire illenek be ezek a gépek?Sárkány-hajtómű szempontból talán valamennyire passzolhat, de teljesen mindegy, szerinted a MiG-ek üzemeltetési kiszolgáló/ellenőrző/javító technikáiból mi van meg, és hol vannak azok az emberek akik értettek hozzá? Ahogy a PG-t beszántották, ugyanúgy a Honvédségnél sincs már semmi belőle, totálisan 0-ról kellene kezdeni mindent.
Észak-Korea?!! Oda biztos passzolna, még örülnének is neki ...Persze, teljesen értelmetlen lenne, viszont vannak országok, ahol ezek a képességek megmaradtak. Kíváncsi lennék, hogy egy olyan környezetbe, mennyire illenek be ezek a gépek?
Hát meg még egy rakás állam ahol Mig-21-et üzemelnek/üzemeltekÉszak-Korea?!! Oda biztos passzolna, még örülnének is neki ...
A jelenlegi üzemeltetők között van néhány NATO-ország, ezeket rögtön el is lehet felejteni, Indiát mint ősellenséget szintén, a többiek meg szerinted mennyire fizetőképesek a Kalasnyikov szintjén túl? Azok az országok akkor sem azért kapták a MiG-eket a Szu.-tól mert ki tudták fizetni, hanem politikai támogatásként (illetve nem pénzzel, hanem a szovjet kimmunista befolyás megengedésével, támaszpontok engedélyezésével fizettek).Hát meg még egy rakás állam ahol Mig-21-et üzemelnek/üzemeltek
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Mikoyan-Gurevich_MiG-21_operators
Szerintem nagyon kevéssé hiszen még Szergejék is fejlődtek a MiG-21 óta, ez meg azért mégiscsak kínai, de pontosabb válaszhoz sokkal többet (műszaki részleteket) kellene erről a gépről tudni.Afrikaiakkal le lehet barterezni a dolgot. De az én kérdésem az, hogy a mostani gép, mennyire illik bele a régebbi Mig gépek üzemeltetési kuétúrájába?
Kína is befolyást igyekszik szerezni a világ több pontján.A jelenlegi üzemeltetők között van néhány NATO-ország, ezeket rögtön el is lehet felejteni, Indiát mint ősellenséget szintén, a többiek meg szerinted mennyire fizetőképesek a Kalasnyikov szintjén túl? Azok az országok akkor sem azért kapták a MiG-eket a Szu.-tól mert ki tudták fizetni, hanem politikai támogatásként (illetve nem pénzzel, hanem a szovjet kimmunista befolyás megengedésével, támaszpontok engedélyezésével fizettek).
Szerintem nagyon kevéssé hiszen még Szergejék is fejlődtek a MiG-21 óta, ez meg azért mégiscsak kínai, de pontosabb válaszhoz sokkal többet (műszaki részleteket) kellene erről a gépről tudni.

Ez az új fejlesztéses léghűtéses AESA radar. Most mutatták be hivatalosán. Állítólag a teljesítménye valamennyire elmarad a többiétől viszont jóval olcsóbb és akkor gazdaságose beépíthető a JF-17 kategóriájú fapados vadászgépekbe.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..
