[Kantin] Magyarország

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Status
Not open for further replies.

blogen

Well-Known Member
2010. április 20.
16 584
28 230
113
Nyugodtan meg lehetne tenni, ennek csak annyi a feltétele, hogy kerékpárutakat kell melléjük építeni. Mert ugye ha én nem tilthatlak ki téged autóstól az utcámból (lenne rá szándék), akkor te se tilts ki senkit a közutakról, mert nem csak a te pénzedből épült, annak a pénze is benne van akinek nincs autója.

Bocs, de az utak építéséhez és fenntartásához a kerékpárosok nem igazán járulnak hozzá! Vegyetek legalább benzint néhány tucat literrel havonta aztán igyátok meg, égessétek el, mittudom én, de adózzatok mielőtt követelődztök!
 

vilmoci

Well-Known Member
2010. április 24.
1 724
4 131
113
Tehát az rossz ha a kerékpárosnak rossza a gyalogosok miatt, de az nem baj, ha nekem rossz a kerékpárosok miatt, mert ha nekem van plusz 50% menetidőm, azt senki le sem tojja. Egy kerékpárosnak holnap már okoztál egy kisebb füstmérgezést, mondd csak tovább az ilyen remekbeszabott érveket:)
Tulajdonképpen úgy működsz, mint ez:
Jön valami input, aztán adsz rá egy determinált reakciót, de az hogy a dolgok miértjét látni.... nna mind1
Egyébként azt kell csinálni, hogy index, aztán előzés :D
Bocs, de az utak építéséhez és fenntartásához a kerékpárosok nem igazán járulnak hozzá! Vegyetek legalább benzint néhány tucat literrel havonta aztán igyátok meg, égessétek el, mittudom én, de adózzatok mielőtt követelődztök!
Te egyelőre annyival járulsz hozzá, hogy ostobaságokat beszélsz.....
Szerinted az infrastruktúra terheltségének csökkentése, , a szinte 0 zaj- és környezetterhelés az mi?

blogen, ilyen primitív felfogású emberekkel, mit Te soha nem fogunk előrébb jutni............. :(
 
M

molnibalage

Guest
Bocs, de az utak építéséhez és fenntartásához a kerékpárosok nem igazán járulnak hozzá! Vegyetek legalább benzint néhány tucat literrel havonta aztán igyátok meg, égessétek el, mittudom én, de adózzatok mielőtt követelődztök!
Ezek szerint én szerinted nem adózom mikor az autóshoz képets nem koptatom az utat úgy, hogy nem is szennyezek...? Amikor céges autóval bejárásra megyek, akkor szerinted mi van?

Blogen, neked valaki segít vagy magadtól és lendületből vagy ennyire kretén?
 

Kukorica János

Well-Known Member
2016. szeptember 25.
576
686
93
Ezek szerint én szerinted nem adózom mikor az autóshoz képets nem koptatom az utat úgy, hogy nem is szennyezek...? Amikor céges autóval bejárásra megyek, akkor szerinted mi van?

Magyarország évről évre "meglepő" módon eladja a széndioxid kvótáit, Zeal, nagyon helyesen leírta már, hogy 1.5 tonnánál nem igazán "kopik" az út. Ti nem szeretitek a gyalogosokat kerülgetni, de mi szeressünk titeket kerülgetni az úton. :D Ezt a konklúziót akarjátok levonatni velünk. Én leírtam neked a nagyját annak, amivel az elmúlt 2 évben az autóm révén hozzájárultam, a szerelőm, az alkatrész kereskedő és az állam bevételeihez. Szerintem egy átlagos bringás, köbö 2456 év alatt költ ennyit a cangájára. Azért írtam átlagosat, mert tudom, hogy a különböző sport kellék biciklik, a csillagos eget is elérhetik árban. Mellesleg, ha már károsanyag kibocsátás. Levegőt veszel, az oxigént felhasználod és széndioxidot bocsájtasz ki helyette. Minél nagyobb a megterhelés annál több oxigént szállít a véráramod és annál több széndioxidot bocsájtasz ki. Tehát a ti nem termeltek káros anyagot mítoszt a biológia nevű egzakt tudomány cáfolja meg :)
 
  • Tetszik
Reactions: zeal and blogen

blogen

Well-Known Member
2010. április 20.
16 584
28 230
113
Ezek szerint én szerinted nem adózom mikor az autóshoz képets nem koptatom az utat úgy, hogy nem is szennyezek...? Amikor céges autóval bejárásra megyek, akkor szerinted mi van?
Blogen, neked valaki segít vagy magadtól és lendületből vagy ennyire kretén?

Akkor a céged adózik, de nem te.
 
M

molnibalage

Guest
Magyarország évről évre "meglepő" módon eladja a széndioxid kvótáit, Zeal, nagyon helyesen leírta már, hogy 1.5 tonnánál nem igazán "kopik" az út. Ti nem szeretitek a gyalogosokat kerülgetni, de mi szeressünk titeket kerülgetni az úton. :D Ezt a konklúziót akarjátok levonatni velünk. Én leírtam neked a nagyját annak, amivel az elmúlt 2 évben az autóm révén hozzájárultam, a szerelőm, az alkatrész kereskedő és az állam bevételeihez. Szerintem egy átlagos bringás, köbö 2456 év alatt költ ennyit a cangájára. Azért írtam átlagosat, mert tudom, hogy a különböző sport kellék biciklik, a csillagos eget is elérhetik árban. Mellesleg, ha már károsanyag kibocsátás. Levegőt veszel, az oxigént felhasználod és széndioxidot bocsájtasz ki helyette. Minél nagyobb a megterhelés annál több oxigént szállít a véráramod és annál több széndioxidot bocsájtasz ki. Tehát a ti nem termeltek káros anyagot mítoszt a biológia nevű egzakt tudomány cáfolja meg :)
Te most komolyan azt akarod megmagyarázni, hogy 1,5 tonnás tömeget 80-140 km/h-val mozgatni összemérhető azzal, hogy én 90 kg-ot mozgatok 15-25 km/h-val úgy, hogy üresjárási teljesítményem nincs, ahogy nem fűtök és légkondim sincs? Az eszem megáll, de tényleg...

Egyébként az elmúlt 1,5 évben cirka 200k volt bringa (18 év után ideje volt egy újnak) és abból 45k két tolvaj munkájának pótlása és a további lopások elkerülésére költés. Ebben még a bringás ruha nincs benne.
 

emel

Well-Known Member
2013. február 11.
9 085
15 029
113
Bocs, de az utak építéséhez és fenntartásához a kerékpárosok nem igazán járulnak hozzá! Vegyetek legalább benzint néhány tucat literrel havonta aztán igyátok meg, égessétek el, mittudom én, de adózzatok mielőtt követelődztök!
Adózik mindenki, ha tetszik neked ha nem. Akkor is adózok mikor tankolok és akkor is mikor levizsgáztatom a kocsit (épp egy hete volt), és akkor is mikor kaját és kerékpárt vagy ahhoz alkatrészt veszek, amikor befizetem a gáz, víz és villanyszámlámat meg az internet-költséget, ha beülünk egy étterembe és eszünk-iszunk, elmegyünk kirándulni és kifizetjük a szállást - mindennek van adó-vonzata. Ebből hozzájárulunk még az ide települő külföldi cégek támogatásához meg a Vezér hobbijához és a stadion-őrülethez is. És egyenlőre csak te követelőztél hogy zárják ki a bicikliseket a közútról, ilyen "világrengető ötlet" is csak neked jutott eszedbe eddig. Szerencsére másnak több esze van.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7

blogen

Well-Known Member
2010. április 20.
16 584
28 230
113
Adózik mindenki, ha tetszik neked ha nem. Akkor is adózok mikor tankolok és akkor is mikor levizsgáztatom a kocsit (épp egy hete volt), és akkor is mikor kaját és kerékpárt vagy ahhoz alkatrészt veszek, amikor befizetem a gáz, víz és villanyszámlámat meg az internet-költséget, ha beülünk egy étterembe és eszünk-iszunk, elmegyünk kirándulni és kifizetjük a szállást - mindennek van adó-vonzata. Ebből hozzájárulunk még az ide települő külföldi cégek támogatásához meg a Vezér hobbijához és a stadion-őrülethez is. És egyenlőre csak te követelőztél hogy zárják ki a bicikliseket a közútról, ilyen "világrengető ötlet" is csak neked jutott eszedbe eddig. Szerencsére másnak több esze van.

Már bocs, de a biciklisnek nincs joga feltartani a forgalmat egy főúton.
 

emel

Well-Known Member
2013. február 11.
9 085
15 029
113
Már bocs, de a biciklisnek nincs joga feltartani a forgalmat egy főúton.
Attól függ milyen útról van szó. És közlekedni vagy feltartani? Ha nincs onnan táblával vagy KRESZ által kitiltva, akkor nem ő tartja fel a forgalmat, hanem a neked szembejövők, akik miatt nem tudod megelőzni. Ha táblával ki van tiltva, akkor nemcsak feltartani tilos neki a forgalmat, hanem ott közlekedni is.
Ilyen alapon mindenkit kitilthatnál a közútról aki nálad lassúbb, mert az feltartja a forgalmat. De lehet hogy nem a forgalmat, csak téged.
 
  • Tetszik
Reactions: molnibalage

vilmoci

Well-Known Member
2010. április 24.
1 724
4 131
113
főleg a délutáni csúcsban működik jól. :D meg a reggeliben, amikor csak úgy előzget az ember :D
Ja, hogy Te pont akkor terheled az autóddal az utakat, amikor nem kéne? :p
Miért nem kelsz fel kicsit korábban? :D
Magyarország évről évre "meglepő" módon eladja a széndioxid kvótáit, Zeal, nagyon helyesen leírta már, hogy 1.5 tonnánál nem igazán "kopik" az út.
Sőt kifejezetten használ az útnak az autó, főleg nyáron a satufékek, amikor kicsit nem newtonibb folyadék az út, mint általában....
Ti nem szeretitek a gyalogosokat kerülgetni, de mi szeressünk titeket kerülgetni az úton. :D Ezt a konklúziót akarjátok levonatni velünk.
Nézd, itt a megoldás és akkor nem lesz okod hőbörögni sem:
Ráadásul, ahogy korábban is kifejtettem, ahol lehet meg kell szélesíteni az utakat és záróvonallal fedezett kerékpársávot kell kialakítani (városköziben mindenképpen), így az ilyen problémák gyakorlatilag megszűnnének.
-Nem bóklászna ott gyalogos, futó, mittudomén
-A hóeltakarítás meg lenne oldva egyszerre az autósok sávjával
-Mivel a közutakat ritkán nyomja fel a fák gyökere (ez a rossz tervezés miatt a bicikliutak nagy részénél 2-3 éven belül elkezdődik), ráadásul a kamionok sem mászkálnának rajta, ezért gyakorlatilag örök életű lenne.
- Nem lenne a közepén hirdetőtábla, postaláda, villanyoszlop.
-Egyszerre építhető az autók és a kerékpárosok által használható útvonal, egy tenderből kevesebb földmunkával.
-A kerékpáros, ha haladni szeretne, nem kényszerül a nagytestűek sávjába, mert egy saját „elkülönített” pályán közlekedik. Ebből adódóan mindkét közlekedési nem független a másiktól.

Ez a rendszer pl Vecsésen, Alsónémedin, meg még valószínűleg sok helyen nagyon jól tud működni évek óta.

Én leírtam neked a nagyját annak, amivel az elmúlt 2 évben az autóm révén hozzájárultam, a szerelőm, az alkatrész kereskedő és az állam bevételeihez. Szerintem egy átlagos bringás, köbö 2456 év alatt költ ennyit a cangájára. Azért írtam átlagosat, mert tudom, hogy a különböző sport kellék biciklik, a csillagos eget is elérhetik árban.
És szerinted, aki a biciklijére csak évi 10-15000Ft-ot költ, az a többi pénzére ráül és elviszi a párna alatt a túlvilágra? Nem lehet, hogy másra költi, amiből ugyanúgy letöri az adómanó a felét? Ne legyél már ostoba....;)
Levegőt veszel, az oxigént felhasználod és széndioxidot bocsájtasz ki helyette. Minél nagyobb a megterhelés annál több oxigént szállít a véráramod és annál több széndioxidot bocsájtasz ki. Tehát a ti nem termeltek káros anyagot mítoszt a biológia nevű egzakt tudomány cáfolja meg :)
így van, csak CO2-t és kb semmi mást, ráadásul csak a saját tömegedet mozgatod. Terhelés alatt meg kb 3-4-szer annyit a károsanyagtermelés, mint nyugalmi helyzetben, Te meg még az autódban is szuszogsz, ráadásul visszapótolod a biológiai eredetű szennyezésedet azzal, hogy futkorászol a hegyekben. Szóval, ha legközelebb autóba ülsz, akkor nagy levegő aztán benntart sokáig. :D
 
  • Tetszik
Reactions: molnibalage

vilmoci

Well-Known Member
2010. április 24.
1 724
4 131
113
Már bocs, de a biciklisnek nincs joga feltartani a forgalmat egy főúton.
Az autósnak se volna joga feltartani a forgalmat azzal, hogy:
-szabálytalanul parkol (mondjuk félig a villamos sínen),
-nekimegy a vonatnak és ezzel felszaggatja a pálya felépíményét, meg odavérez.
-fordítva megy be az egyirányú utcába, autópályára.
-nekimegy a villamosnak.
-lezáratja az egész utat, mert karambolozni támadt kedve.
-afgánokat zár a raktérbe, akik megfulladnak.

Ezek, mind nem rendeltetésszerű használata az útnak, de ha lenne normális elkülönített pálya (mondtam már? záróvonallal védett biciklisáv az út két oldalán :D), akkor egy kerékpáros, ha akarná sem tudná zavarni a forgalmat. ;)
 
M

molnibalage

Guest
http://www.fentrol.hu/hu/

Fantasztikus oldal, hatalmas terület le fedve régebbi légifelvételekkel, meg lehet nézni, hogy régen hogyan nézett ki az ország, lehet kicsit nosztaligázni vagy meglepődni. Bp. egyes részei szinte változatlanok akár 40-50 évet nézve is, egyes része meg 30 év alatt úgy átváltoztak, hogy az anyja sem ismerne rá.
Én tegnap szórakoztam vele egy kicsit Budapesten azon részeknél, ahol gyakran jártam és láttam azért a változást az elmúlt ~25 évben.

Csepel, '60-'70.
http://www.fentrol.hu/hu/legifoto/110286?r=1&c=2121989.0051945:6010799.266295999:12
  • A HÉV melletti lakótelepek ekkor épültek meg.
  • A délebbi Csillagtelep már megvolt, de a Csepel sportpálya táján és a HÉV mellett semmi. A falusi részbe akkor martak bele és épültek helyére panelok. Érdekes, hogy attól kintebb ma sincs még szinte egy lakópark sem, maradt falusias családi házas.
  • A HÉV leágazás megvan még Erzsébet felé a Szent Imre tér után és a már nem használt vízművek lakótelep felé a HÉV délre vágányok. (1963-as fotón sokkal jobban látszik.) Csak 2000 táján az útelúításnál szedték fel az utolsó darabokat.
Boráros tér 1990..
http://www.fentrol.hu/hu/legifoto/127809?r=1&c=2122047.899542:6020762.4925435:13
Itt meglepődtem. Semmi eméklem nincs arról, hogy ekkor még nem bonották el a vágányok mögött levő épületet, amit egyszer le is tarolt egy műszaki hibás HÉV még anno. (Pedig akkor már jártam erre, bár 7 éves voltam csak.)
A híd átépítése már megvolt, 1977-ben még szélperonos volt a 4-6-es vili odanfent.

Vágóhíd és környéke, 1990
http://www.fentrol.hu/hu/legifoto/127834?r=1&c=2123085.1826959997:6018817.741618:13
  • Áll még a borzalmas ház az Obi helyén (csövestanya), meg a mellette levő még kisebb boltocska, full alkeszek otthona. Bódésor is volt ott, mikor esett és sötét volt, akkor tisztára olyan érzésem volt, mint a Szárnyes Fejvadász piac jelenetében a film elején.
  • Átellenben a 23-as vili még létezett a Népliget felé (asszem 2000-ben szűnt meg) és a régi HÉV végállomás és villamos remíz, ennek helyén van ma a Park nevű szórakozóhely nyáron.
  • A két HÉV kapcsolat a MÁV-val nincs mínusz 2db híd és egy szép nagy rúgás abba a lehetőségbe, hogy valaha lesz integrált elővárosi vasúti közlekedés...
  • Az ipartelepek helyén iszonyatosan nagy tarolás, egy rakás helyen ma zöld placc van vagy TESCO vagy lakópark.
  • A Nagyvásártelep szinte teljesen letarolva, a nagy csarnok áll már csak lényegében.
  • Csepel felé még csak 2x1 sávos a híd, a '90-es évek közepén lett csak 2x2 sávos a gyorsforgalmi hídja.
  • Lágymányosi híd sehol, ahol most az új városrész van + MÜPA + Nemzeti, ott pályaudvar van
Budapeseten sok rész van, ahol szinte megállt az idő, de Dél Buda és a Petőfi-Lágymányosi híd közötti rész, az valami brutális.

Kelenföld, 1990
http://www.fentrol.hu/hu/legifoto/127832?r=1&c=2121663.5395440003:6019228.267124:13
  • Régen a Petőfi hídtól lefelé volt ott hatalmas autóraktár (?) (60-as évek, másik képen van, bal oldalt lehet visszatérni a térjéphez és nézegetni a képeket, hogy mit töltsön be.)
  • Budán, ahol ma Infopark van meg ELTE + BME épületek, és ipartelepek uszálykiktő és miegymás a mai Savoya parkig.
  • 1990-ben már épült az EXPO néhány épülete.
  • A Kopaszi Gát is full ipatelep volt. Ebből ma töredékek és apróbb szigetek vannak.
  • Emlékszik még bárki a nagy darura a Duna parton, ami a Lánymányosi hídál volt? Ma rá sem ismerni a környékre. Van, ahol üres zöld placc van, van ahol már lakópark van a helyén. Hatalmas tarolás volt a környéken itt is.
  • A Szerémi út, ami ma 2x2 sáv és egyik fő közlekdési útvonal még 1990-ben sem létezett, még kezdemény szinten sem. Az ipar telepeken volt akkor a nyomvonalán helyenként valami, de úgy egyébként semmi. Akkor ez a Lágymányosi híddal épült, de a Google fotók alapján még 2000 táján is csak 2x1 sáv volt Galvani úttól kiféle, később lett csak 2x2 sáv.
6-os út Tétény, 1990
http://www.fentrol.hu/hu/legifoto/109742?r=1&c=2119867.5401565:6009266.061299:12
  • A mai 6-os út egyszerűen nem létezik. Mi volt akkor a 6-os? A Nagytétényi út?
Kb. ennyi volt, amit megnéztem, meg a BAH csomópont környékét és az M1/M7 bevezetőt.

Akinek van ideje az megnézheti az M0 környékét is és azt is, hogy miért ostobaság tiltakozni az ellene. Valami olyan fejlődést adott a környéknek, ami szavakkal leírhatatlan. Bár '70-es évek végi fotó van fent, de 1990-ben sem volt ott más, csak a puszta. Tessék ma megnézni. Izé...

(Meg persze régi lakóhelyemet is megnéztem, csak pislogtam, hogy egyes utak, amiket mindig is létezőnek fogtam fel surmó korom előtt 5-10 évvel egyszerűen nem is voltak meg seho, sokszor nyomokban sem.)
 
  • Tetszik
Reactions: zeal

antigonosz

Well-Known Member
2013. június 30.
29 280
68 309
113
http://www.fentrol.hu/hu/

Fantasztikus oldal, hatalmas terület le fedve régebbi légifelvételekkel, meg lehet nézni, hogy régen hogyan nézett ki az ország, lehet kicsit nosztaligázni vagy meglepődni. Bp. egyes részei szinte változatlanok akár 40-50 évet nézve is, egyes része meg 30 év alatt úgy átváltoztak, hogy az anyja sem ismerne rá.
THX! Én a környékemen szétnézve sokkal rendezettebb településeket, mg-i területeket látok, kevesebb dzsumbuj, erdősávokban látszanak az egyesével álló fák, azóta eltűnt tanyák ,malmok, házak...
 
M

molnibalage

Guest
THX! Én a környékemen szétnézve sokkal rendezettebb településeket, mg-i területeket látok, kevesebb dzsumbuj, erdősávokban látszanak az egyesével álló fák, azóta eltűnt tanyák ,malmok, házak...
Igen, egyes területek sokkal rendezettebbek.

Én 30 évet éltem Szigetszentmiklóson és a '70-es évek végi állaptokhoz képest a következőket láttam:
  • A város területileg alig terjeszkedett, a város szélén alig néhány plusz utca van, meg ipartelepek. Jellemzően az igen szellős belterületet nőtt be jobban a város, ez igaz a központibb, illetve a HÉV sínektől délre levő területen. Itt még a Tököli erőd maradványi megvoltak több helyen a '70-es évek végén is.
  • A régi mezőgazdasági jellegből adódóan majdnem minden ház mögött volt keskeny, de hosszú telek. Igen jellemző az, hogy a telekből ma nincs semmi és van rajta az eredeti ház és mellette 3-5-8 db új, amennyi elfér. (A bucka részen komplett házsorok épültek vagy egy út kinövésből egész házcsoportok.) Azonos tereületen most többen élnek.
  • Ahol nagyon nagy terület volt ilyen, úgy, hogy az utca mellett voltak a házak és lényegében nagy földerület volt így bekerítve házakkal, ott eltűnt néhány néhány ház és ott plusz utcák jelentek meg, ezzal osztva tovább a területet és út hozzáférést biztosítva a további építkezéshez
  • A nagy beépítetlen területek szélein romboltak is tiszességesen, oda épültek be a lakótelepek a '70-es évek óta jellemzően. Ennek ellenére a lakótelepek mellett maradt néhány régi családi ház, amik mai napig meg vannak csak más más funkcióban. Kocsma, bolt van benne, de az egyik annao SZDSZ pártház volt, egyházi tulajdon, a régi iskolámban totálisan korszerűtlen módon még a '90-es években is egy "Kádár kockában" az iskola mellett vonla a menza...
  • Az aszfaltozott utak száma helyenként viszont drámaian alcsony. Ahol én laktam ott is csak 15+ év után aszfaltozátak le több bevezető utat a lakótelephez.

Szerintem baromi érdekes dolgokat lehet látni, hogy hova és merre mozogtak az emberek és hogyan alakult át az, hogy hogyan élnek az emberek és hogy hová tűnt a magyar nehézipar.
 
  • Tetszik
Reactions: antigonosz
M

molnibalage

Guest
Ami még kimaradt Bp-nél. Az Egér út sincs sehol, de az félig meddig a Szerémi úti és a Lágymányosi híd kapcsolód fejlesztése, meg az autópályák hozadéka.
 
Status
Not open for further replies.