Az fel sem merül benne, hogy pont ezért...? A kerékárút, ahol csak kerékpárnak van, az nem futásra van...
Halál fullos utakat nem használnak a biciklisek, inkább a kerékpárral közlekedni tilos táblát leszarva a fűúton mennek.. és ugye én vigyázzak rájuk, amikor mennék a dolgomra, de a nyomorult mögött egy fasza kis sor áll és mindenki arra vár, hogy végre megelőzhesse. (pl a budai alsó rakparton)
Már elnézést, de ez ordas hülyeség. Ki a tököm találta ki azt, hogy az út csak az autósoké...? Vagy én szerinted nem fizetek ÁFÁ-t a kerékpáros alkatrészektért? Vagy szerint az az autó/teherautó, ami a idehozta az alkatrészt, az nem benzin/gázolajjal megy?
Én 300 000-ért raktam most bele új turbót. 200 000 ft-volt a kormánymű csere, plusz az első futómű csere. 250 000 volt a hengerfejtömítés csere, plusz a síkolás. Vezérlés csere 100 000, egy szett gumi 60 000 körül van, az olcsóbb fajta (15 000/darab) úgy érzed, hogy ugyanannyi áfát fizetünk? 100 000+ volt az átíratás és szintén 100 000+ volt, a honosítás. Minden évben fizetem a kötelezőt + a súlyadót. Az apróságokat nem is írtam be, mint a 7500 kilóméterenkénti olajcserét és a kopóalkatrészek folyamatos cseréjét sem. De szélvédőcsere 25 000 lámpacsere 30 000 szóval szerintem ne vegyük egy lapra egy bicikli és egy autó fenntartásának a költségeit és, hogy ki mennyi adót és járulékot fizetget a saját járműve után. És ugye az üzemanyag árának a 40%-a is áfa. Ez már !1 volt az autós biciklis totón.
Utakat azért épít az emberiség ősidők óta, hogy a hadseregek és a kereskedők minél zavartalanabbul jussanak el Aból Bébe. Mivel egyik tevékenységhez sincs köze a biciklinek, ezért a biciklisek számára biztos nem épültek az utak. Az autósok, már nézőpont kérdése