Egyrészt még meg se volt a döntés, meg se nyertük, már predesztinálta a nagyérdemű, és persze te is hogy "lopás" lesz.Ne légy ennyire kezdő Mack, egy 2024-es olimpia beruházási pénzeit nem a 2024-ben kormányon lévők lopnák szét, hanem az addig terjedő időszak kormánya és sleppje, tehát számolj és gondolkozz egy kicsit.
És amint megnyeri valaki te már tudod a szerződéskötések sorrendjét ? A közbeszerzési pályázati eredményeket ? Hát ez elég vicces, ne haragudj.
De akkor ezek szerint ne építsünk semmit ? Soha ?
Mert ugye, ha "ezek" szétlopják, a "másik" banda nem ? Vagy ha ők is, akkor Mo. soha a büdös életben ne ruházzon be semmibe ?
Mert ez a logikád vége.
A Puskásnál a Magyar Építő Zrt. és ZÁÉV Építőipari Zrt. nyerte el nyílt közbeszerzésen a megbízást a vesztes Strabag Építő Kft., Strabag-MML Magas- és Mérnöki Létesítmény Építő Kft., Strabag AG közös ajánlattevők 3,3 százalékkal drágább ajánlatot adtak, mint a nyertesek. Az olcsóbb ajánlat tartalmazza az építés költségét, a három hónapon keresztül történő üzemeltetést és a nyitórendezvény költségeit.Mi viszont kapunk a tervekhez képest köszönő viszonyban nem lévő megvalósított uszodát többszörös áron, kapjuk a Puskás-stadiont amit még csak bontanak de már a mostani kalkuláció szerint duplájába fog kerülni mint az eredeti terv szerint (ráadásul ez CSAK foci-stadion lesz, atlétikai versenyekre építhetnénk másikat!), meg kapunk személyes haragszomrád miatt felfüggesztett és ebek harmincadjára hagyott M4-autópálya-építkezést, pénzhiány miatt csökkenő, elvándorló személyzetű egészségügyet, 300-320 órás havi munkaidőt (családbarát kormányunktól) 75%-al csökkentett hétvégi pótlékokkal (a la új Munkatörvénykönyv), lepusztult Honvédséget, lassan életveszélyessé váló 3. metrót, stb. Folytassam?????
A pályázati felhívás pedig megjelent az Európai Unió hivatalos értesítőjében, valamint az unió összes hivatalos nyelvére lefordítva az EU hivatalos lapjában és annak internetes felületén, így bármelyik EU-s országból lehetett ajánlatot tenni.
Tegyél feljelentést, ha így látod, jogszerűtlen volt a kiírás és az eljárás - Közbeszerzési Döntőbizottság.
2003-ban megígérték, hogy 3-5 milliárd forintból megújul a Margit híd, 2011-re alig 32 milliárdból el is készült.
A 4-es metró 3 és félszeresére duzzadt árban.
Kb 6-8 évvel ezelőtt volt szó a Puskásról mint teljes értékű stadionról, és vagy három éve lemondtak erről a verzióról, ez nem új keletű történet, azóta már olvashattál volna róla elég sokat.
Az M4-et folytatni fogják.
http://innotekamelyepites.hu/hir/tovabb_epul_az_m4_es_gyorsforgalmi_ut.14.html
Az egészségügyről. Mester, a magyar eü-be a világ pénzét beleöntheted, akkor se lesz elég. A szisztémával van a gond, csak amibe senki nem akar belenyúlni, mert aki megteszi, belebukik. Egyrészt az ellenálláson szakmán belül, másrészt a polgárokén. Ha majd lecserélődik a társadalom, akkor lesz változás. Aki meg el akar menni az el is fog menni, bármennyit is adsz neki. Ismertem olyan orvosokat, akik csak azért léceltek le, mert bár a havi egymilliót itthon is zsebre rakták, de kint mindezt ügyelet nélkül, kevesebb munkával ... Szóval nem az "állfelkopás" hajtja el őket, apropó, a hálapénz nevű történetet miért nem feszegeted ? Azt hívják csontra korrupciónak, jogilag legalábbis. Az rendben van ? Aki 8-900 ezret tesz zsebre adómentesen, miközben téged ötszáz forintért is felelősségre vonnak, de közben te fizeted a tb-t. Ez mi rendszerűnk egyik legnagyobb hibája.
Egyébként érdekelne, hogy honnan veszed ezt napi 16 órás munkaidőt, de tényleg. A speciális munkaköröket kivéve.
Soha egy emberrel se találkoztam mostanság - de még 1985-ben sem - akinek ennyi lenne a munkaideje, pedig képviseltem párszor embereket a munkaügyi bíróságon, és voltam tb-ellenőr is pár évig. Nemhogy jogellenes, egész egyszerűen képtelenség, ui kettő perc alatt felmondanak annak aki ilyen követelményeket ad elő, mára pedig ott tartunk, cégek dőlnek be azért mert nincs megfelelő mennyiségű, képzettségű dolgozó.
A lepusztult honvédséget 1990-től mondhatod, permanens leépítés alatt állt, szóval a felelősség eléggé kollektív.
3. metró - júniusban indul a 137 milliárdos felújítási beruházás. De persze nem költenek rá - szerinted.