[Kantin] Magyarország

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Status
Not open for further replies.

szpg9

Well-Known Member
2017. december 17.
1 676
1 187
113
Még egyszer az útépítésről, vasút építésről. Amit leírok vázlatosan, nem én találtam ki, hanem egy nagy cég középvezetője, akinwk feltettem a kérdést, miért mennek tönkre az új utak is? Mondot tkb. fél órában nagyon sok tanulságos dolgot. A főbb pontokat próbálom visszaadni (informátorom, velem egykorú, így rálátott a múltra is.

1. Régi utak építése: szerinte bár a szockóban kisebb volt a terhelés a forgalomtól, de ennek ellenére relatíve jó utakat építettek. Számos mellékutat, ami a falvakat köti össze még a 70-80-as években építettek és alig tartották ezeket karban és az akkori (jó) munkát minősíti a még használhatóságuk.

2. Az útépítés, mint látszat: Tapasztalatból említette, hogy sok esetben nem foglalkoznak az alépítmény teherviselésével, terhelhetőségével. Ezzel kódolva van az út pár év múlva történő tönkremenetele. Ez szerinte nettó pénzkidobás, mivel az aszfalt igen drága és a drága nyersanyagot építik be egy időzített bombába.

3. Az útépítés, mint aranybánya: ami szerinte minden állami vonalas (a vasútra is) infrastruktúrális építkezésre igaz. Szerinte a tervezésnél még nincsen elcseszve semmi, csak MO-n az ilyen projektek kivitelezése botrányos és minőség alatti. Megkockáztatja, itthon is olyan tervek alapján épülnek az állami nagyberuházásos utak, mint külföldön, de ha a magyar terveket külföldön építenék meg, akkor az alapján tökéletes utakat lehetne használatba venni. A forrásom szerint (dolgozik külföldön is a cégével), MO-n az a baj, hogy igen szűk az a kör, aki egyáltalán elvállalhatja ezeket a munkákat. Papíron minden kritériumnak megfelelnek ezek a cégek, de a valóságban nem. (Előfordul, hogy a közbeszerzésekhez a referenciákat is veszik!) Szerinte ezeknek a projekteknek a túlárazása botrányos, de a pénz nem jut végül el azokhoz, akik ténylegesen dolgoznak. Sőt, a fővállalkozó projektcégek akkora sápot leszednek (mindenki saját belátására bízom mit gondol hová kerülnek, de szerinten a szegény sorsú gyrekeket segítik meg biztosan ezekből), hogy a tényleghes munkát végzőnek akkor éri meg csinálni a munkát, ha csalhat. A forrásom szerint ez az egész bizniszbe be van kódolva, sőt már az elején tudja minden résztvevő, hogy pld. a műszaki ellenőrát fogja venni a munkát, ha pld. az alépítmény nem elég tömör, vagy éppen a felszerkezet rétegrendjéből hiányzik mondjuk (rétegenként!) fél egycenti anyag. Megítélése szerint, mivel igen kiterjedt munka az útépítés, ezeken tudnak az alvállalkozók spórolni annyit, hogy nekik is jól megérje. Egyedül csak az út lesz szarabb, de ez a forrásom szerint itthon másodlagos. Az első a gyors gazdagodás élménye és lehetősége.

4. Külföldi munkák: Szerinte az a fő különbség, hogy ott az is számít, hogy a produktum jó és tartós legyen, mert a politikusnak és a cégnek is ez a kedvező. Meg szerinte, mivel már többszáz éve a kapitalizmusban dolgoznak, nem vonzó a számukra az a nagyüzemi csalás és gyors meggazdagodás, mint itthol. hiszen kint már meggazdagodtak ezalatt a többszáz év alatt, így számítanak az előbb leírt szempontok is.

Kb. ez volt a fő tartalma a gyors beszélgetésünknek, amit én dióhéjban leírtam, mert én nem vagyok benne az utas dolgokban, de ilyenkor meg szoktam kérdezni olyan ismerőst, aki ezekben benne van... Aki akarja szóljon hozzá pro és kontra...
 
M

molnibalage

Guest
Jo lenne. :)


Gondolom egyreszt a tajekozatlansag, masreszt pedig az arerzekeny piac miatt. Sajnos itthon lehetetlen dragabban utat epittetni, mert a sajto keresztre feszitene a politikusokat.

Tudomasul kellene venni, hogy mas arak vonatkoznak a mocsaras teruleten epitett utakra, mint kozvetlenul a kofejtok melletti, kozet alapra huzott aszfaltcsikokra. Emlekszem ment a hiszti, hogy bezzeg a horvatoknal meg a hegyek kozott is fele ennyibe kerul az autopalya. Az osztrakoknal es svajcban is olcsobban epulnek az utak. stb, stb. Csak azt felejtette el megirni a sajto, hogy a szallitasi koltseg a legnagyobb tetel az utepitesben, az pedig nalunk a legmagasabb. Ha meg ezek utan az epitesi minosegen is javitani akar a megbizo akkor az is tobbe kerul. Attol tartok sokszor meg korrupcio nelkul is meglepoen draga lenne a minosegi utepites.


Illetve mas oka is lehet a minosegi problemaknak. Peldaul az illegalisan tulterhelt teherautok minden masnal jobban amortizaljak az uthalozatot. Nem keves ilyen fut (a rendorsegi vezetokkel elore leegyeztetett?) utakon... :oops:
Én megint azt látom, hogy vastag arcbőrrel magyarázod a bizonyítványt. Az iparban nem egyszer láttam már, hogy a megrendelő egyes cégeket és termékeket kizárt a pályázás lehetőségéből és kész. Miért? Ja kérem, aki fost hozt vagy fosul dolgozik az IJ...

De persze te jössz a tájékozatlansággal. Ja persze... Ez nem több csak..
 

szpg9

Well-Known Member
2017. december 17.
1 676
1 187
113
Helyszíni bejárásokon is lemegyek az autópályáról és 10-20 km-re elég vicces dolgokat látni...


Azért az M7-től délre (a Balaton utáni falvakba) nem ajánlom senkinek a letérést, ha nem akar azon izgulni, ép bőrrel megússza a kalandot. (Számomra Somogyzsitfa, Csákány voltak a legemlékezetesebbek, de Zalakomár sem volt kutya. Ha netán szűk körbe erre bicikliznél, lehet elég rossz lenne a szád íze. Én egyedül autókáztam erre, de imádkoztam ateista létemre, hogy minél hamarabb jussak el onnan, mert sötétebb polgártársaink méregettek...mint a friss húst...
 

Celebra

Well-Known Member
2017. április 7.
5 513
2 547
113
Még egyszer az útépítésről, vasút építésről. Amit leírok vázlatosan, nem én találtam ki, hanem egy nagy cég középvezetője, akinwk feltettem a kérdést, miért mennek tönkre az új utak is? Mondot tkb. fél órában nagyon sok tanulságos dolgot. A főbb pontokat próbálom visszaadni (informátorom, velem egykorú, így rálátott a múltra is.

1. Régi utak építése: szerinte bár a szockóban kisebb volt a terhelés a forgalomtól, de ennek ellenére relatíve jó utakat építettek. Számos mellékutat, ami a falvakat köti össze még a 70-80-as években építettek és alig tartották ezeket karban és az akkori (jó) munkát minősíti a még használhatóságuk.

2. Az útépítés, mint látszat: Tapasztalatból említette, hogy sok esetben nem foglalkoznak az alépítmény teherviselésével, terhelhetőségével. Ezzel kódolva van az út pár év múlva történő tönkremenetele. Ez szerinte nettó pénzkidobás, mivel az aszfalt igen drága és a drága nyersanyagot építik be egy időzített bombába.

3. Az útépítés, mint aranybánya: ami szerinte minden állami vonalas (a vasútra is) infrastruktúrális építkezésre igaz. Szerinte a tervezésnél még nincsen elcseszve semmi, csak MO-n az ilyen projektek kivitelezése botrányos és minőség alatti. Megkockáztatja, itthon is olyan tervek alapján épülnek az állami nagyberuházásos utak, mint külföldön, de ha a magyar terveket külföldön építenék meg, akkor az alapján tökéletes utakat lehetne használatba venni. A forrásom szerint (dolgozik külföldön is a cégével), MO-n az a baj, hogy igen szűk az a kör, aki egyáltalán elvállalhatja ezeket a munkákat. Papíron minden kritériumnak megfelelnek ezek a cégek, de a valóságban nem. (Előfordul, hogy a közbeszerzésekhez a referenciákat is veszik!) Szerinte ezeknek a projekteknek a túlárazása botrányos, de a pénz nem jut végül el azokhoz, akik ténylegesen dolgoznak. Sőt, a fővállalkozó projektcégek akkora sápot leszednek (mindenki saját belátására bízom mit gondol hová kerülnek, de szerinten a szegény sorsú gyrekeket segítik meg biztosan ezekből), hogy a tényleghes munkát végzőnek akkor éri meg csinálni a munkát, ha csalhat. A forrásom szerint ez az egész bizniszbe be van kódolva, sőt már az elején tudja minden résztvevő, hogy pld. a műszaki ellenőrát fogja venni a munkát, ha pld. az alépítmény nem elég tömör, vagy éppen a felszerkezet rétegrendjéből hiányzik mondjuk (rétegenként!) fél egycenti anyag. Megítélése szerint, mivel igen kiterjedt munka az útépítés, ezeken tudnak az alvállalkozók spórolni annyit, hogy nekik is jól megérje. Egyedül csak az út lesz szarabb, de ez a forrásom szerint itthon másodlagos. Az első a gyors gazdagodás élménye és lehetősége.

4. Külföldi munkák: Szerinte az a fő különbség, hogy ott az is számít, hogy a produktum jó és tartós legyen, mert a politikusnak és a cégnek is ez a kedvező. Meg szerinte, mivel már többszáz éve a kapitalizmusban dolgoznak, nem vonzó a számukra az a nagyüzemi csalás és gyors meggazdagodás, mint itthol. hiszen kint már meggazdagodtak ezalatt a többszáz év alatt, így számítanak az előbb leírt szempontok is.

Kb. ez volt a fő tartalma a gyors beszélgetésünknek, amit én dióhéjban leírtam, mert én nem vagyok benne az utas dolgokban, de ilyenkor meg szoktam kérdezni olyan ismerőst, aki ezekben benne van... Aki akarja szóljon hozzá pro és kontra...
Az oligarhikus inliberális bolsevik államszervezet vs liberális jogállami demokrácia államszervezete a legfőbb külömbbség.A csalási szándék mindenüt megvan,csak van ahol a bukás valószinűsége és ára kicsit nyagyobb,mint nálunk.Akár az utépitési csalás,akár az MH a téma,az alapprobléma ugyan az.Az intézményrendszerünk továbbra is egy államdiktatúra intézményrendszere.És az állam "jósága",akárcsak az uté,az alapokon nyugszik.Alapvető változás nélkül semmiféle tartós eredmény nem érhető el.Pont
 

Celebra

Well-Known Member
2017. április 7.
5 513
2 547
113
Azért az M7-től délre (a Balaton utáni falvakba) nem ajánlom senkinek a letérést, ha nem akar azon izgulni, ép bőrrel megússza a kalandot. (Számomra Somogyzsitfa, Csákány voltak a legemlékezetesebbek, de Zalakomár sem volt kutya. Ha netán szűk körbe erre bicikliznél, lehet elég rossz lenne a szád íze. Én egyedül autókáztam erre, de imádkoztam ateista létemre, hogy minél hamarabb jussak el onnan, mert sötétebb polgártársaink méregettek...mint a friss húst...
Marótpusztára menj el.Tisztafekete.Gxerekkoromban még takaros magyar falvak voltak....És le vagyok húrrogva,amikor azt mondom,hogy nekünk nem a migránccsoktol kellene félni.....Iszonyú,hogy mennyire a roagandalózungok után mennek az emberek.Kiböki a szemüket,akkor sem látják a fátol az erdőt
 

Kurfürst

Well-Known Member
2017. szeptember 14.
5 146
16 754
113
Momentán hollandiábol irok.Zongorázni lehet a különbbséget.Romániában is rengeteget javult az út minősége.10 éve kelet eurpában nálunk voltak a legjobbak az utak-ma a legtosszabb helyezésért vagyunk versenyben.

Direkt odaírom hogy ne Németországgal stb. hasonlítsuk össze, na de feszt csak... Mostanában Szlovákiában meg Lengyelországban voltam. Szlovákiában észak-dél (Tátra)viszonylatban gyakorlatilag nincs olyan, amit autópályának lehet nevezni, ami van az is botrányosan szar vonalvezetésű és nagyon gyenge minőségű Magyarországhoz képest. Alsóbbrendű utak még aljábbak, tele van kátyúval mindenütt, a szlovák vezetők vérmérsékletét pedig hagyjuk).

Lengyelország egy fokkal jobb, ott legalább épülget valami S-Bahn szerűség, de nagyrészt ott is örülsz, ha végre valami gyorsforgalmi út szerűségre végre rákerülsz, mert amúgy nincsen semmi. Alsóbbrendű utak egy kicsivel jobbak, mint szlovákiában, egál vagy kicsit gyengébb mint Magyaroszágon, és a lengyelek legalább normálisan vezetnek, igaz, nemzeti hobbi hogy mindenki légvédelmi fényszórót szerel be lámpa helyett.

Csehország. Egy vicc. Nem tudom hány éve építik már a prágai autópályát, mert ami volt az gyakarolatilag a 80-as évek betonlapos balatoni útja. 30-as években különben csináltak a birodalomban (vagy még az is lehet, hogy a protektorátus idején építették).

Ausztria többnyire príma autópályák, az alsóbbrendű utak azért ott is bőven tele vannak lemorzsolódással, fagyáskárral.

Romániát majd jövő hónapban megvizsgálom, de kinti ismerősök szerint szar. 5 éve voltam asszem utoljára, bármelyik vidéki magyar faluba menő útért ökölre mennének szerintem. Na majd meglátjuk mi változott.

Hozzátenném,hogy az ára alapján a legjobbnak kéne lennie.Naja,az alkotmányos költség...Javitásnál meg újracsak az alkotmányos költség...

Üres, demagóg lózung.Tényeket!
 

szpg9

Well-Known Member
2017. december 17.
1 676
1 187
113
Marótpusztára menj el.Tisztafekete.Gxerekkoromban még takaros magyar falvak voltak....És le vagyok húrrogva,amikor azt mondom,hogy nekünk nem a migránccsoktol kellene félni.....Iszonyú,hogy mennyire a roagandalózungok után mennek az emberek.Kiböki a szemüket,akkor sem látják a fátol az erdőt


Én ilyenér biztos nem hurroglak le, mert én is megkaptam már ezen a lapon is azt, hogy talán nem kellene cigányoznom. Pedig vagyunk itt páran, akik szerit ez az igazi időzített bomba, csak hét ezt nehezebb kezelni, mint azokat, akik kívül vannak, mert ezek már néha a spájzunkban is ott vannak... Az említett somogyi területeket jól ismerheted, ha a példámra még rá is tudtál szinte azonnal tromfolni...
 

kiskrumpli

Well-Known Member
2017. szeptember 29.
635
2 690
93
Momentán hollandiábol irok.Zongorázni lehet a különbbséget.Romániában is rengeteget javult az út minősége.10 éve kelet eurpában nálunk voltak a legjobbak az utak-ma a legtosszabb helyezésért vagyunk versenyben.
Hozzátenném,hogy az ára alapján a legjobbnak kéne lennie.Naja,az alkotmányos költség...Javitásnál meg újracsak az alkotmányos költség...
Te tényleg valami liberális alternatív valóságból írogathatsz, nem Hollandiából...
Még hogy 10 éve sokkal jobb volt, sőt, a legjobbak voltunk (uramatyám!) bezzeg most... Meg megint a bezzegromániázás, ez kész :D Akkoriban egyszerűen hányinger volt a magyar úthálózat. Hazaértünk Ausztriából, egyből zötykölődés indult. Hazaértem Németországból, Ferihegyről hazafelé iszonyatos szomorúság fogott el, hogy hol tart ez az ország. Ma már legalább eljutottunk odáig, hogy alulról karcolgatja az elégségest az úthálózat átlagos színvonala. De a fejlődést csak az nem látja, akinek megfizetik, hogy ne lássa.
És ezeket én Budapestről írom, nem Hollandiából.
Na ezért vagytok ignore-on az szgp meg béta haverjaiddal együtt. Mert szándékosan össze-vissza hazudoztok, csúsztattok, mocskolódtok. És egy rendkívül egyszerű szemüvegen keresztül nézitek a világot, mely szerint Magyarország 2010 előtt: Kánaán, 2010 óta pokol. És mentek is vissza ignore-ra, mert fizetett trollkodók epehányásaira nem érdemes az agysejtjeimet pazarolni.
 

Celebra

Well-Known Member
2017. április 7.
5 513
2 547
113
Direkt odaírom hogy ne Németországgal stb. hasonlítsuk össze, na de feszt csak... Mostanában Szlovákiában meg Lengyelországban voltam. Szlovákiában észak-dél (Tátra)viszonylatban gyakorlatilag nincs olyan, amit autópályának lehet nevezni, ami van az is botrányosan szar vonalvezetésű és nagyon gyenge minőségű Magyarországhoz képest. Alsóbbrendű utak még aljábbak, tele van kátyúval mindenütt, a szlovák vezetők vérmérsékletét pedig hagyjuk).

Lengyelország egy fokkal jobb, ott legalább épülget valami S-Bahn szerűség, de nagyrészt ott is örülsz, ha végre valami gyorsforgalmi út szerűségre végre rákerülsz, mert amúgy nincsen semmi. Alsóbbrendű utak egy kicsivel jobbak, mint szlovákiában, egál vagy kicsit gyengébb mint Magyaroszágon, és a lengyelek legalább normálisan vezetnek, igaz, nemzeti hobbi hogy mindenki légvédelmi fényszórót szerel be lámpa helyett.

Csehország. Egy vicc. Nem tudom hány éve építik már a prágai autópályát, mert ami volt az gyakarolatilag a 80-as évek betonlapos balatoni útja. 30-as években különben csináltak a birodalomban (vagy még az is lehet, hogy a protektorátus idején építették).

Ausztria többnyire príma autópályák, az alsóbbrendű utak azért ott is bőven tele vannak lemorzsolódással, fagyáskárral.

Romániát majd jövő hónapban megvizsgálom, de kinti ismerősök szerint szar. 5 éve voltam asszem utoljára, bármelyik vidéki magyar faluba menő útért ökölre mennének szerintem. Na majd meglátjuk mi változott.



Üres, demagóg lózung.Tényeket!
Megismétlem.10 éve kelet európában a mi utjaink voltak a legjobbak,ma már nem.Szlovákiában a Cesky-Tesin felé vezető pálya a fontos gazdaságilag Lo irányában-onnan polákban minden gazdaságilag fontos helyre új autoályán,vagy gyorsforgalmi úton el lehet jutni.Románban 10 éve az ARO kergette a román dizelt,iszonyú rossz utakon.Bulgár meg a szovjet autóipar muzeuma volt,hasonlan pocsék utakon.Bivalyos szekér mindkettőnél.Na,egy csöppet megváltozott a kép.Sajna a bivalysajt is eltünt,pedig az asszonnyal igencsak szeretjük.
Valaki internetbüvész keresse már ki a holland autópálya km épitési költségét,vs a magyar.És megjegyezném,egész hollandiában ritkaság a hegyvidék meg a kö.
 

Celebra

Well-Known Member
2017. április 7.
5 513
2 547
113
Te tényleg valami liberális alternatív valóságból írogathatsz, nem Hollandiából...
Még hogy 10 éve sokkal jobb volt, sőt, a legjobbak voltunk (uramatyám!) bezzeg most... Meg megint a bezzegromániázás, ez kész :D Akkoriban egyszerűen hányinger volt a magyar úthálózat. Hazaértünk Ausztriából, egyből zötykölődés indult. Hazaértem Németországból, Ferihegyről hazafelé iszonyatos szomorúság fogott el, hogy hol tart ez az ország. Ma már legalább eljutottunk odáig, hogy alulról karcolgatja az elégségest az úthálózat átlagos színvonala. De a fejlődést csak az nem látja, akinek megfizetik, hogy ne lássa.
És ezeket én Budapestről írom, nem Hollandiából.
Na ezért vagytok ignore-on az szgp meg béta haverjaiddal együtt. Mert szándékosan össze-vissza hazudoztok, csúsztattok, mocskolódtok. És egy rendkívül egyszerű szemüvegen keresztül nézitek a világot, mely szerint Magyarország 2010 előtt: Kánaán, 2010 óta pokol. És mentek is vissza ignore-ra, mert fizetett trollkodók epehányásaira nem érdemes az agysejtjeimet pazarolni.
Arnhemben vagyok,de délelőt voltam Mechelenben.Belga utak viszont meglepően rosszak.Napersze mihez képest.És nem azt irtam,hogy nálunk rosszabbak lettek az utak,hanem azt,hogy élmezőnyböl sereghalytk lettünk.De különben sok utunk rosszabb lett.Liberális jogállami demokráccia meg nem azonos a liberálisnak mondott ballipsi katyvasz politikai irányzattal.Ignorálás helyett tanulást javaslok.A liberális jogállam nem politikai irányzat,hanem állami intézményrendszeri forma.Reublicanus árt annak védelmében lép fel a szociálliberális denokratákkal szemben amiban.Na,erre varjál gombot
 
  • Tetszik
Reactions: Nagy Csaba

zeal

Well-Known Member
2014. április 9.
7 958
22 843
113
10 éve kelet eurpában nálunk voltak a legjobbak az utak
Aha... Oke.

Én megint azt látom, hogy vastag arcbőrrel magyarázod a bizonyítványt.
Hanyagold mar azt a vastagbor dumat. Koszi!

Ez nem az en magyarazatom volt, hanem egy az utepitokkel keszitett riportban lehetett hallani, eppen ma volt az ismetles. Most nem talalom, de kesobb lehet megkeresem neked.
Az extrem mod tulterhelt teherautokrol a hir az sajat info volt es egy ismeros sofor meselte, egy rendor jelenleteben aki kozben nagyokat bologatott... Szamomra uj info volt. Csak ennyi.
De persze te jössz a tájékozatlansággal. Ja persze... Ez nem több csak..
Lopnak, tudom, de Despacito es Pamkutya? Ne mar!

Mondjuk az elmult evekben talan egyedul pont az utepitesre koltott penzeket nem lehetett szamonkerni a rezsimen, mert azokat a forrasokat mar elore lekototte a korabbi bagazs. Ami ezek utan jon azt mar majd rajuk lehet kiabalni.
 

szpg9

Well-Known Member
2017. december 17.
1 676
1 187
113
Mondjuk az elmult evekben talan egyedul pont az utepitesre koltott penzeket nem lehetett szamonkerni a rezsimen, mert azokat a forrasokat mar elore lekototte a korabbi bagazs. Ami ezek utan jon azt mar majd rajuk lehet kiabalni.


Én csak erre az egy gondolara reflektálnék. Nem volt ismerős a "G" nap előtt, hogy úton-útfélen az volt kitáblázva, hogy "KÖZGÉP ????". Biztos a Gyurcsány műve...aki volt képes egy éjjel teleszórni a táblákat az ország építkezéseit. Vicces fiú ez a Fefe...
 

zeal

Well-Known Member
2014. április 9.
7 958
22 843
113
Én csak erre az egy gondolara reflektálnék. Nem volt ismerős a "G" nap előtt, hogy úton-útfélen az volt kitáblázva, hogy "KÖZGÉP ????".
A kozgepnek az M4-est kellett volna elkezdenie, de en az m5-os rettenet ppk konstrukcios penztemetore utaltam.
 

szpg9

Well-Known Member
2017. december 17.
1 676
1 187
113
Te tényleg valami liberális alternatív valóságból írogathatsz, nem Hollandiából...
Még hogy 10 éve sokkal jobb volt, sőt, a legjobbak voltunk (uramatyám!) bezzeg most... Meg megint a bezzegromániázás, ez kész :D Akkoriban egyszerűen hányinger volt a magyar úthálózat. Hazaértünk Ausztriából, egyből zötykölődés indult. Hazaértem Németországból, Ferihegyről hazafelé iszonyatos szomorúság fogott el, hogy hol tart ez az ország. Ma már legalább eljutottunk odáig, hogy alulról karcolgatja az elégségest az úthálózat átlagos színvonala. De a fejlődést csak az nem látja, akinek megfizetik, hogy ne lássa.
És ezeket én Budapestről írom, nem Hollandiából.
Na ezért vagytok ignore-on az szgp meg béta haverjaiddal együtt. Mert szándékosan össze-vissza hazudoztok, csúsztattok, mocskolódtok. És egy rendkívül egyszerű szemüvegen keresztül nézitek a világot, mely szerint Magyarország 2010 előtt: Kánaán, 2010 óta pokol. És mentek is vissza ignore-ra, mert fizetett trollkodók epehányásaira nem érdemes az agysejtjeimet pazarolni.

Én csak azért nem teszlek téged meg a hozzád hasonlóakat ignor-ra, hogy ne felejtsem, mennyi suttyó vesz körül ebben az országban. (Szerencsére vannak itt, akikkel nem fújunk ugyan egy követ, de mégis tudunk adott esetben kulturáltabban vitatkozni. De látom neked ez a képesség (a VIII. kerben) nem adatott meg...
 
  • Tetszik
Reactions: Nagy Csaba

beta

Well-Known Member
2011. október 26.
5 824
9 693
113
Sokan szerintem félre értik vagy inkább nem értik, hogy az hogy Románia gyorsabban fejlődik mint Magyarország, az nem azt jelenti, hogy most jobbak az utak ott, hanem hogy idővel jobbak lesznek. A fejlődés a tőkefelhalmozásban, a vállalatok hatékonyságában, a fizetésekben jelenik meg. Ezek nem látványosak, viszont hosszú távon ezek számítanak.
 
  • Tetszik
Reactions: Nagy Csaba
T

Törölt tag 008

Guest
Sokan szerintem félre értik vagy inkább nem értik, hogy az hogy Románia gyorsabban fejlődik mint Magyarország, az nem azt jelenti, hogy most jobbak az utak ott, hanem hogy idővel jobbak lesznek. A fejlődés a tőkefelhalmozásban, a vállalatok hatékonyságában, a fizetésekben jelenik meg. Ezek nem látványosak, viszont hosszú távon ezek számítanak.
Tehat ott tartanak mint mi 10 éve. :)
 
Status
Not open for further replies.