Azért fussunk neki utoljára! Amikor látogattunk, az nem szimpla látogatás volt, hanem szakmai (full mérnökök voltunk, s azzal a szemmel néztünk körül, a benti mérnök srácok is simán szóba álltak velünk, beszélgettünk nem is keveset). A dátum az 2013 volt, Akkor Audi 2x8 órában volt.NEM étkezőt írtam, hanem a helyi szitut. Az úgy van berendezve, hogy minden csoport 1-1 gyártó sori hurokban van. Bejön a megelőző központból a motor addig elkészült része, és egy nagyobb hurkot ír le ("U" alakot). A hurkot kívülről szolgálják ki a szükséges alkatrészekkel, a hurkon belül pedig van egy csoport részére (kaja) biztosított asztal, szekrények, a gyártáshoz szükséges mérő és egyébb eszközök szekrényei. Nem mennek ki minden szíre szóra, de nemy is full kizsákmányolás. A gyártó soron meg CSAK Audi alkalmazottak vannak, csak az alkatrész beszállítás, a raktározás és a minőségügyi kiszolgálás külsős, a gyártás NEM! Azt is hidd el, hogy munkapszichológus és ergonómus is részt vesz a gyártósor megtervezésében, mert egy szarul kivitelezhető mozdulat vagy egy-egy gyártósori pozíció túlterhelése az bizony minőségi kérdés! Tehát nem elsősorban jóléti okból van nagyjából az emberi ergonómiához és a teljesítő képesség NEM felső határához kialakítva a sor, hanem azért, hogy hibás cucc ne mehessen ki. Ennél jobban, mint a selejt kijutástól, semmilyen autóipari vagy beszállítócég nem fél. Múltkori történet, autó hűtő alap anyagot szállítottunk BMW beszállítójának. balfaszkodtak a saját gyártásukkal, s megállították az adott BMW gyártó sort. MINDEN ELTELT ÓRA 10 000 EUR kötbér, amit kíméletlenül bevasalnak. (bennünket kértek meg hogy azonnal gyors alapanyaggal +ban segítsük ki a beszállítót). Összefoglalva nem kánaán, de nem is szarlapátolás.Személy szerint egy nem túl gyors tempóju de kicsit monoton munka nekem nem menne....